Luminor sāk klientu datu pārcelšanu uz vienotu sistēmu | Luminor

Luminor sāk klientu datu pārcelšanu uz vienotu sistēmu

Kā man vajadzētu sagatavoties?

Privātpersonu klientiem, kuru kontu numuros ir burti “NDEA”

Pirmais solis


Mēs nosūtīsim tev individuālu ziņu ar detalizētu informāciju par izmaiņām un norādīsim precīzu datumu, kad notiks tavu datu pārcelšana.

  • Pārbaudi, vai Luminor|Nordea internetbankā esi norādījis pareizu savu pasta adresi.
  • Turpini izmantot visus Luminor pakalpojumus kā ierasts, tostarp:
    - pieslēdzies Luminor|Nordea internetbankai
    - saņem un pārskaiti naudu uz un no kontiem, kuru numuros ir burti “NDEA”
    - veic maksājumus ar esošo debetkarti.

Otrais solis


Aptuveni trīs nedēļas pirms tavu datu pārcelšanas mēs tev nosūtīsim:

  • jauno maksājumu karti vai vairākas maksājumu kartes un instrukciju, kā to aktivizēt
  • jauno konta numuru vai vairākus konta numurus
  • informāciju, kā pieslēgties jaunajai LuminorIDNB internetbankai 
Kad esi saņēmis jaunos maksājumu karti, konta numuru un informāciju par jauno internetbanku, vari sākt iepazīties ar LuminorIDNB internetbankas lietošanu.

Trešais solis

  • Pēc veiksmīgas tavu datu pārcelšanas tu varēsi pieslēgties jaunajai LuminorIDNB internetbankai ar mobilo lietotni Smart-ID, izmantot jauno maksājumu karti un konta numuru, kā arī Luminor pakalpojumu komplektu.
  • Visu tavā rīcībā esošo maksājumu karšu Maestro un Mastercard Debit, arī papildkaršu, kas piesaistītas tavam kontam, derīguma termiņš beigsies datu pārcelšanas brīdī.
  • Datu pārcelšanas laikā var būt īss brīdis, kad piekļuve kontiem un maksājumu kartēm nebūs iespējama, tāpēc, ja nepieciešams, savlaicīgi nodrošinies ar skaidru naudu!

Uzzini par galvenajām izmaiņām

Norēķinu konti

Gaidi jauno konta numuru

  • Katram tava konta numuram vai vairākiem konta numuriem, kurā ir burti “NDEA”, mainīsies pirmie astoņi simboli.
  • Kad esi saņēmis jauno konta numuru, informē par to, piemēram, darba devēju, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūru vai citus partnerus, no kuriem gūsti ienākumus.

Sāc izmantot jauno konta numuru

  • Uz jauno kontu mēs pārskaitīsim arī tavu naudas atlikumu.
  • Ja trīs mēnešu laikā pēc datu pārcelšanas brīža saņemsim maksājumu, kurā norādīts tavs iepriekšējais konta numurs, vienas darba dienas laikā to automātiski labosim, un naudu tu saņemsi savā jaunajā kontā. Savukārt pēc šī termiņa beigām maksājumu ar iepriekšējo konta numuru sistēma automātiski noraidīs un nosūtīs atpakaļ maksātājam.
  • Ja Tu veic vai saņem starptautiskos maksājumus, turpmāk rekvizītos izmanto jauno SWIFT/BIC kodu – RIKOLV2X.


Maksājumu kartes

Gaidi jauno maksājumu karti

  • Ja karti esi izmantojis darījumiem pēdējā pusgada laikā, tad katras šādas maksājumu kartes vietā bez maksas saņemsi jaunu Luminor Visa Debit maksājumu karti bez individuāla dizaina.
  • Ja divas nedēļas pirms norādītā pārcelšanas datuma joprojām neesi saņēmis karti pa pastu, raksti mums ziņu internetbankā vai zvani 1880.
  • Jauno maksājumu karti nosūtīsim uz adresi, ko esi norādījis LuminorINordea internetbankā. Pārbaudi, vai adrese ir pareiza. Ja nepieciešams, nomaini to!

Sāc izmantot jauno maksājumu karti

  • Jaunajai kartei PIN kods nemainīsies – tas būs tāds pats kā kartei, ko izmantoji līdz šim
  • Karte automātiski kļūs aktīva, kad apstiprināsi pirmo darījumu ar PIN kodu POS terminālā vai jebkurā bankomātā.
  • Kartei ir bezkontakta norēķinu funkcija, kas automātiski tiks aktivizēta pēc pirmā darījuma, ko apstiprināsi ar PIN kodu. Ja vēlēsies, šo funkciju varēsi atslēgt Luminor|DNB internetbankā. Turpat varēsi aktivizēt arī pirkumus internetā, ja nepieciešams, un redzēt kartes PIN kodu, ja esi to aizmirsis.
  • Ar kartes limitiem vari iepazīties cenrādī. Ja vēlies mainīt kartes limitu ilgtermiņā, raksti jaunajā Luminor|DNB internetbankā vai dodies uz mūsu klientu apkalpošanas centru. Ja vēlies mainīt kartes limitu tikai vienam darījumam – zvani 1880 dodies uz mūsu klientu apkalpošanas centru.
  • Bez maksas varēsi izņemt skaidru naudu un iemaksāt to tikai Luminor bankomātos cenrādī noteiktā limita ietvaros.
  • Turpmāk Luminor bankomātos pievērs uzmanību VISA sadaļai:




Internetbanka

Sāc iepazīties ar jauno LuminorIDNB internetbanku

  • Ieejas vārds saglabāsies tāds pats kā izmanto šobrīd Luminor|Nordea internetbankā
  • Turpmāk ērti un vienkārši pieslēgties internetbankai, veikt maksājumus un citas darbības varēsi ar mobilo lietotni Smart-ID
  • Ja tomēr nevēlēsies izmantot Smart-ID, dodies uz klientu apkalpošanas centru, kur varēsi saņemt jaunu kodu kalkulatoru atbilstoši cenrādim
  • Pārbaudi, vai esi apstiprinājis visus maksājumus, kā arī plānotos maksājumus, jo tos mēs nepārcelsim uz jauno internetbanku
  • Ja vēlies pieteikt jaunus pakalpojumus, mainīt savus datus un kontaktinformāciju, dari to jaunajā internetbankā. Savukārt, ja vēlies pieteikt izmaiņas esošajos produktos, kas tev ir bijuši līdz šim, dari to LuminorINordea internetbankā

Izmanto jauno LuminorIDNB internetbanku

  • Internetbankā varēsi redzēt visus produktus, arī konta atlikumu un saņemto maksājumu karti
  • Mēs saglabāsim Tavus personalizētos maksājumu paraugus. Pārbaudi tos un precizē pie saņēmējiem, kuriem konta numurā ir burti “NDEA”, vai viņiem nav mainījies konta numurs uz burtiem “RIKO”
  • Pieslēdzies internetbankai ar mobilo lietotni Smart-ID. Pirmajā pieslēgšanās reizē Tev būs nepieciešams arī esošais kodu kalkulators vai Codes aplikācija
  • Tu varēsi piekļūt arī vēsturiskajai informācijai par kontu, kuros burti “NDEA”, darījumiem Luminor|DNB internetbankā kopš 01.01.2016. Par senākiem darījumiem informāciju varēsi uzzināt mūsu klientu apkalpošanas centros
  • Turpmāk nodrošināsim konta izrakstus tikai internetbankā vai klātienē. Elektroniski parakstīti pagaidām pieejami nebūs ne internetbankā, e-pastā, rekini.lv un klātienē
  • Iepazīsties ar ieteikumiem Luminor|DNB internetbankas ērtai lietošanai ikdienā
  • Pēc datu pārcelšanas Tev būs pieejami maksājumu limiti:
    - Limits pēc noklusējuma / bankas maksimālais limits
    - Operācijas limits – 75 000 EUR / 1 500 000 EUR
    - Dienas limits – 75 000 EUR / 1 500 000 EUR
     


Maksājumi

Veic maksājumus


Regulāro maksājumu rīkojumi un līgumi par regulāro rēķinu samaksu, kas noslēgti ar Luminor, turpinās darboties kā ierasts. Turklāt šajos līgumos:

  • kontam, no kura tiek skaitīta nauda, automātiski nomainīsim numuru uz jauno
  • ja maksājuma saņēmēja konta numurā ir burti “NDEA”, automātiski nomainīsim uz jauno konta numuru.


Komplekti

Tavā rīcībā ir Luminor pakalpojumu komplekts

  • Tev ir piešķirts pakalpojumu komplekts, kas ļauj, samaksājot vienreizēju maksu reizi mēnesī, izmantot dažādus pakalpojumus bez atsevišķas maksas
  • Ja līdz šim lietoji kādu pakalpojumu komplektu, tavā rīcībā būs Luminor Pamata komplekts, kurā ietilps visi tavā rīcībā esošie pakalpojumi, kā arī bez papildu maksas varēsi izmantot:
- SMS paziņojumus par darījumiem kontā, kuram piesaistīta maksājumu karte
- neierobežotu skaitu regulāro maksājuma rīkojumu eiro valūtā uz jebkuru banku Latvijā
- neierobežotu skaitu regulāro rēķinu apmaksas līgumu.
  • Ja līdz šim nelietoji pakalpojumu komplektu, bet tev ir debetkarte, tavā rīcībā būs Luminor Pamata komplekts
  • Ja līdz šim nelietoji pakalpojumu komplektu un tev nav debetkartes, tavā rīcībā būs Luminor Mini komplekts
Pakalpojumu komplektiem var piešķirt atlaides, piemēram, ja Tavu termiņnoguldījumu un norēķinu kontu vidējais atlikums kārtējā mēneša laikā pārsniegs 5000 eiro.

Iepazīsties ar visiem Luminor komplektiem. Ja pēc datu pārcelšanas vēlēsies veikt izmaiņas, tās ērti varēsi pieteikt Luminor|DNB internetbankā.


Papildu informācija, ja šobrīd esi gan RIKO, gan NDEA kontu īpašnieks:

Internetbanka

Ja šobrīd jau izmanto Luminor|DNB internetbanku, tu turpināsi to izmantot arī pēc tavu datu pārcelšanas un varēsi vienkopus redzēt visus pakalpojumus, tostarp jaunos kontus un jaunās kartes

  • ieejas vārds un autorizācijas līdzekļi paliks tie paši, kurus lietoji līdz šim
  • pieslēdzies internetbankai arī ar mobilo lietotni Smart-ID
Ja tev nav Luminor|DNB internetbanka, mēs nosūtīsim tev instrukciju, kā to pieslēgt

Komplekti

Tu turpināsi izmantot esošo pakalpojumu komplektu (Mini, Pamata, Komforta vai Zelta). Pakalpojumus, kas ietilpst tavā komplektā, vari aplūkot Luminor Cenrādī.

Visiem papildu pakalpojumiem, kas pēc tavu datu pārcelšanas neietilps tavā esošajā pakalpojumu komplektā, tiks piemērota komisijas maksa atbilstoši Luminor Cenrādim.

Nepieciešamības gadījumā vienmēr vari veikt komplekta maiņu Luminor|DNB internetbankā (sadaļā “Konti – Kartes” – “Komplekti”) vai jebkurā klientu apkalpošanas centrā.
 

Kā sagatavoties pārmaiņām?

1

Atjauno savus kontaktus

Aicinām LuminorINordea internetbankā atjaunot savus kontaktus – e-pastu, tālruņa numuru un pasta adresi, lai mēs varētu ar tevi sazināties.

2

Gaidi personalizētu ziņu

Divus mēnešus pirms klientu datu pārcelšanas uz vienotu sistēmu mēs tev nosūtīsim oficiālu ziņu ar detalizētu informāciju par visām izmaiņām..

Pārvaldi savas finanses ērti un vienkārši!