Viss ir iespējams!


Katrīna Paula Oga
Private Banking Klientu darījumu vadītāja

Līdz pat 12. klases vidum dzīvoju ar pārliecību, ka kļūšu par dakteri, ķirurģi. Un tad sapratu, ka šī joma tomēr nav mana! Šī atskārsme radīja diezgan lielu paniku - ko darīt tālāk, kā rīkoties. Tad man dzīve dāvāja fantastisku iespēju aizbraukt uz ASV, Sanfrancisko, kur nodzīvoju pusgadu, strādāju klientu apkalpošanā juvelierizstrādājumu veikalā. Ne tikai apkalpoju klientus, bet pati arī iemācījos izgatavot rotaslietas. Taču pats galvenais, ko ieguvu Amerikā bija pieredze, kas manu dzīvi pagrieza pilnīgi pretējā virzienā. Nekad nebiju domājusi, ka varētu strādāt apkalpošanas jomā. Bet nu izrādījās, ka man tas arī patīk.

Atgriežoties Latvijā, nolēmu lūkoties pēc darba klientu apkalpošanas sfērā. Atradu vakanci bankā, zvanu centrā un pieteicos darbā. Lielākā daļa bankas darbinieku sāk savu karjeru kā ienākošo zvanu operatori. Diezgan ātri sapratu, kāda ir bankas struktūra, un savam tā brīža vadītājam pārdroši paziņoju – vēlos strādāt Private Banking.

Mērķtiecība – panākumu atslēga

Man vēl nebija 23 gadu, kad nonācu Private Banking. Uzsākot darbu, bija sajūta, ka jāizkāpj no savas komforta zonas, jo kādu laiku nebiju strādājusi aci pret aci ar klientiem. Klienti mani pieņēma ļoti ātri, izdevās atrast kopīgu valodu un pierādīt, ka arī jaunam cilvēkam var būt pietiekami daudz pieredzes un zināšanu.

Pēc rakstura esmu ļoti apņēmīga un mērķtiecīga. Ja kaut ko vēlos, darīšu visu, lai to iegūtu, līdz tam nonāktu. Darbā ieguldu visus savus spēkus un zināšanas, strādāju tā, lai darbs ir nevis vienkārši padarīts, bet lai pēc tā ir arī laba pēcgarša.

Tomēr uzskatu, ka darbā ārkārtīgi svarīgs arī vadītāja atbalsts, ka viņš ievirza darbinieku viņa spējām atbilstošā virzienā un ir pretimnākošs ikvienā situācijā.

Solīt un izpildīt

Manuprāt, svarīgākais sadarbībā ar klientiem ir viņiem dot sajūtu, ka uz tevi var paļauties un uzticēties. Tas, ko es stingri ievēroju – cenšos turēt klientam dotos solījumus. Ja esmu apsolījusi, ka rīt atzvanīšu, tad to arī noteikti izdarīšu. Man arī svarīgi pēc iespējas ātrāk rast risinājumu ikvienam klienta jautājumam. Jo uzskatu, ka tā ir vērtība, klients pie risinājuma var tikt pēc iespējas ātrāk un vieglā. Svarīga lieta ir arī empātija, izprast, kā klients jūtas. Un, protams, profesionalitāte jautājumu risināšanā – tā ir pāri visam. Katru dienu nākas risināt nestandarta situācijas, bet tas arī laikam ir pats interesantākais. Kopumā darbs man sniedz ļoti lielu gandarījumu, īpaši, ja ir labi padarīts darbs un klients ir apmierināts.

Sapnis par beķereju

Lai gan man ļoti patīk mans darbs, skaidrs, ka ikvienam cilvēkam nepieciešams atvilkt elpu un atjaunot spēkus. Man ir tāds vecumdienu sapnis - cept kūkas savā beķerejā. Tās parasti cepu radiem, draugiem svētku reizēs, ar tām lutinu arī savus kolēģus. Manas top 3 iecienītākās kūkas ir medus, burkānkūka un Pavlova. Sapņoju kādreiz aizbraukt uz Parīzi un iemācīties cept īstus franču   kruasānus.

Labprāt apmeklēju arī teātri, koncertus, muzejus, izstādes. Pēdējā izstāde, kuru apmeklēju, bija Survival Kit festivāla laikā agrākajā Rīgas Biržas bankas telpās. Ļoti patika! Sajūta, ka ej pa telpām, kurās reiz bija banka un šobrīd baudi laikmetīgo mākslu, ir mazliet sirreāla.

No spraigās ikdienas jaunus spēkus uzkrāju brīvdienās ārpus Rīgas, kad kopā ar draugiem dodos garās pastaigās. Tas ļoti palīdz atslēgt domas no ikdienas rūpēm.

Piedāvājam inovatīvus finanšu risinājumus