Ja tavai kartei ir beidzies derīguma termiņš un tu esi saņēmis automātiski atjaunotu jaunu karti, PIN kods nemainās – tas ir tāds pats, kā tavai iepriekšējai kartei.
Citos gadījumos, kad izsniegta jauna karte, PIN kodu redzēsi brīdī, kad aktivizēsi karti. To vari izdarīt internetbankas pilnajā versijā – dodies uz sadaļu Konti un kartes – Manas kartes, atrodi karti, kuru vēlies aktivizēt. Tālāk spied pogu “Aktivizēt un iegūt PIN”. Seko norādījumiem, kas parādīsies ekrānā uzlecošajā logā.
Kartes PIN koda atgādinājumu vari pieteikt internetbankas pilnās versijas sadaļā Konti un Kartes – Manas kartes, nospiežot pogu “Atjaunot PIN”.
PIN koda atgādinājumu varēsi apskatīt savā internetbankā:
Komisijas maksa par PIN koda atgādinājumu – 1.00 EUR.
Ja bankomātā trīs reizes pēc kārtas ievada nepareizu kartes PIN kodu, bankomāts karti aiztur un vairs neatgriež. Līdz ar to tev ir jāpasūta jauna karte. Dodies uz internetbankas pilnās versijas sadaļu Konti un kartes – Manas kartes, kur varēsi redzēt savu nobloķēto karti. Tālāk spied pogu “Aizvietot karti”.
Visām VISA kartēm limits pirkumiem un skaidras naudas izņemšanai diennaktī ir EUR 5000.00 (vai ekvivalents citā valūtā) un limits 30 dienu periodā EUR 20000.00 (vai ekvivalents citā valūtā).
Drošības apsvērumu dēļ limits skaidras naudas izņemšanai no bankomātiem, kas aprīkoti tikai ar magnētiskas joslas nolasīšanas tehnoloģiju, ir EUR 350.00 diennaktī.
Limits skaidras naudas izņemšanai pie tirgotāja vienā pirkuma reizē – EUR 100.00.
Tavu karti atjaunosim automātiski, ja pēdējo trīs mēnešu laikā to esi izmantojis norēķiniem, un tai ir atzīme par atjaunošanu. To vari pārbaudīt internetbankas sadaļā Konti un kartes – Manas kartes – Kartes atjaunošana.
Vismaz mēnesi pirms kartes derīguma termiņa beigām iesakām pārliecināties, vai ir norādīta pareizā kartes piegādes adrese internetbankā sadaļā Konti un kartes – Manas kartes.
Atjaunoto karti izgatavojam līdz mēneša 15. datumam un nosūtām uz klienta izvēlēto piegādes vietu.
Kartes piegādes izmaksas:
Kartes atjaunošanas gadījumā kartei saglabājas iepriekšējās kartes PIN kods.
Krāpnieciska darījuma gadījumā nekavējoties jābloķē karte – to iespējams izdarīt internetbankā vai mūsu mājas lapas čatā.
Pēc tam piesaki reklamāciju internetbankas sadaļā Ziņojumi – Jauns iesniegums – Iesniegums no parauga – Pretenzija par kartes darījumu/Reklamācija.
Gadījumā, ja internetbanka nav pieejama, zvani uz mūsu diennakts informatīvo tālruni 1880 vai +371 67 17 1880, ja esi ārzemēs.
Internetbankas sadaļā Konti un kartes – Manas kartes – Pirkumi internetā (Atļaut/Neatļaut) pārbaudi, vai funkcija norēķinu veikšanai internetā ir aktivizēta.
Tāpat pārliecinies, vai tavā kontā ir pietiekami daudz līdzekļu darījuma veikšanai.
Ja konta atlikums ir pietiekams un pirkumi internetā ir atļauti, sazinies ar mums pa diennakts informatīvo tālruni 1880 vai +371 67 17 1880, ja esi ārzemēs, lai precizētu atteikuma iemeslu.
Šādiem darījumiem piemēro uzcenojumu 3% apmērā, un to pieskaita valūtas maiņas kursam.
Ņem vērā, ka valūtas maiņa notiek saskaņā ar valūtas maiņas kursu, kas ir spēkā brīdī, kad finanšu pakalpojumu sniedzējs veic darījuma apstrādi.
Skaidras naudas izņemšana ar Visa Debit karti:
Skaidras naudas iemaksa savos kontos Luminor bankomātos Latvijā ar karti līdz EUR 5000,00 kalendārā mēneša laikā ir bez komisijas maksas. Savukārt no summas, kas pārsniedz EUR 5000,00, ietur komisijas maksu 0.2% apmērā.
Dodies uz internetbankas sadaļu Konti un kartes – Manas kartes – SMS ziņojumi – Pārskatīt/Mainīt. Atverot šo sadaļu, tu vari izvēlēties piemērotāko SMS uzstādījumu veidu.
Lai izpildītu tiesību aktu prasības saistībā ar pakalpojumiem, kurus Luminor sniedz saviem klientiem, regulāri lūdzam saviem klientiem atjaunot informāciju klienta anketā.
Tā ir atrodama internetbankas pilnās versijas augšējā joslā sadaļā Uzstādījumi – Internetbankas uzstādījumi. Tālāk kreisajā pusē izvēlies sadaļu Klienta anketa.
Dodies uz internetbankas pilnās versijas sadaļu Maksājumi – Maksājumu saraksts.
Atverot vaļā maksājumu sarakstu, izvēlies konta numuru, no kura veici maksājumu, un laika periodu, kad veikts maksājums. Kad to esi izdarījis, labajā pusē spied pogu “Atlasīt”.
Kad esi atradis nepieciešamo maksājumu, atver to un apakšā labajā pusē spied pogu “Drukāt” – tā varēsi maksājumu saglabāt PDF formātā.
Rūpējoties par naudas līdzekļu drošību, esam noteikuši dažādus maksājumu limitus – tie atšķiras, ņemot vērā identifikācijas līdzekli, ko klients izmanto.
Limitus vari norādīt internetbankas sadaļā Uzstādījumi – Internetbankas uzstādījumi – Kontu un klienta uzstādījumi.
Kodu karte:
Kodu kalkulators Digipass Go3 – limits pēc noklusējuma / bankas maksimālais limits
Kodu kalkulators Digipass DP270 – limits pēc noklusējuma / bankas maksimālais limits
Kodu karte
Kodu kalkulators Digipass Go3 – limits pēc noklusējuma / bankas maksimālais limits
Kodu kalkulators Digipass DP270 – limits pēc noklusējuma / bankas maksimālais limits
Ja nav norādīti limiti, Luminor tos nosaka pēc noklusējuma. Limitus var palielināt vai samazināt jebkurā Luminor klientu apkalpošanās centrā, taču tie nevar pārsniegt Luminor noteiktos maksimālos limitus.
Pieeju internetbankai bloķē pēc pieciem neveiksmīgiem pieslēgšanās mēģinājumiem. Ja vēlies atbloķēt pieeju, zvani mums 1880 vai +371 67 17 1880, visu diennakti.
Lai atrastu konta pārskata periodu, dodies uz savu internetbanku:
Konta pārskatu vari atrast internetbankas pilnās versijas sadaļā Konti un kartes – Konta pārskats.
Nē, Tev nav nepieciešami vairāki Smart-ID konti, lai izmantotu citas bankas un Luminor tiešsaistes pakalpojumus.
Uzzini, kā pieslēgt Smart-ID Luminor internetbankai.
Aktuālo informāciju par bankomātiem un klientu apkalpošanas centriem vari atrast mūsu mājas lapā.
Tāpat ērti informāciju vari aplūkot mobilajā bankā – otrajā lapas izvēlnē “Filiāles un bankomāti”:
Tu vari iemaksāt vai izņemt skaidru naudu no bankomāta bez norēķinu kartes, izmantojot iemaksas/izmaksas kodu. Kodu vari pieteikt tikai internetbankas sadāļā Maksājumi – Jauns maksājums – Iemaksa/Izmaksa ar kodu.
Lai bankomātā izņemtu naudu, tev tas ir “jāpamodina”, uz bankomāta klaviatūras nospiežot taustiņu “Enter”. Pēc tam ievadi bankomātā 10 ciparu kodu. Pirmie pieci koda cipari ir tevis izdomātie, kurus esi norādījis pieteikumā. Otrus piecus koda ciparus saņemsi SMS no mums vai arī tie parādīsies ekrānā Tavā internetbankā – atkarībā no tā, kuru variantu būsi norādījis savā internetbankas pieteikumā. Pieprasītā summa bankomātā ir jāizņem līdz konkrētās dienas pulksten 23.59.
Skaidras naudas iemaksu vai izmaksu ar kodu ir iespējams veikt atsevišķos Luminor bankomātos. Pievērs uzmanību informācijai bankomāta ekrāna.
Komisijas maksu par šo pakalpojumu ietur saskaņā ar cenrādi.
Ja izmanto viedtālruni, izmanto Luminor mobilo banku, kurā vari apskatīt viena vai vairāku kontu atlikumu un izmantot citas internetbankas funkcijas ērtākai ikdienai.
Atvērt norēķinu kontu tu vari internetbankas pilnajā versijā, uzrakstot iesniegumu sadaļā Ziņojumi – Jauns iesniegums – Iesniegums no parauga – Norēķinu konta atvēršana.
Savukārt slēgt norēķinu kontu vari, uzrakstot internetbankā iesniegumu par konta slēgšanu sadaļā Ziņojumi – Jauns iesniegums.
Lai mēs varētu slēgt tavu norēķinu kontu, tā atlikumam jābūt 00.00 EUR, kā arī tev nevar būt aktīvu kredītsaistību.
Ķīlas devēja maiņai vairumā gadījumu ir divi iemesli:
Ņemot vērā to, ka ķīlas devēja maiņa nav iespējama bez Luminor rakstiskas piekrišanas, nepieciešams tavs rakstisks iesniegums ar lūgumu izsniegt piekrišanu nekustamā īpašuma īpašnieka maiņai.
Iesniegumu vari uzrakstīt internetbankas sadaļā Ziņojumi.
Komisijas maksa par mūsu piekrišanu darbībām ar ieķīlāto īpašumu, kā arī informācija par komisijas maksas apmēru par izmaiņu veikšanu kreditēšanas darījuma dokumentos pieejama: Hipotekārais kredīts un Privātais kredīts.
Ņemot vērā to, ka mūsu piekrišana nodrošinājuma devēja maiņai ir derīga 3 (trīs) mēnešus, nekustamā īpašuma pārdošanas gadījumā iesakām sākumā saņemt pircēja akceptu īpašuma iegādei un tikai pēc tam rakstīt iesniegumu mūsu piekrišanas saņemšanai.
Nekustamā īpašuma pārbūve (t.sk. pārplānošana, rekonstrukcija, renovācija) ir atļauta tikai normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, saskaņojot to atbilstošajās institūcijās.
Pirms doties uz būvvaldi, tev būs nepieciešama mūsu piekrišana. Iesniegumu piekrišanas saņemšanai vari uzrakstīt internetbankas sadaļā Ziņojumi.
Komisijas maksa par Luminor piekrišanu darbībām ar ieķīlāto īpašumu: Hipotekārais kredīts un Privātais kredīts.
Lai pieteiktos kredītbrīvdienām, internetbankā sadaļā Ziņojumi tev jāuzraksta iesniegums (brīvā formātā) ar lūgumu piešķirt kredītbrīvdienas nākamajam maksājumam, papildus norādot, ka piekrīti komisijas maksai.
Komisijas maksa par kredītbrīvdienu iesnieguma apstrādi ir 35.00 EUR, un to ietur no kredītņēmēja konta iesnieguma apstrādes brīdī.
Kredītbrīvdienām iespējams pieteikties 10 (desmit) dienas pirms kredīta maksājuma un, pēc tā izvērtēšanas (nav aktuālu parādu par Luminor pakalpojumiem (t.sk. kredītu); kā arī līdzšinējā kredīta atmaksas disciplīna bijusi laba), kredītbrīvdienas reģistrēs nākamajam maksājumam.
Neatradi atbildi uz savu jautājumu?