Pāriet uz galveno saturu

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!

Luminor Logo
  • Internetbanka
  • EN
  • RU
  • Ikdienas pakalpojumi

    Ikdienas pakalpojumi

    • Kļūt par klientu
    • Maksājumu kartes un komplekti
    • Luminor bērniem
    • Konta atvēršana Ukrainas pilsoņiem
    • Klientu programmas
    • Smart‑ID
    • Internetbanka
    • Mobilā banka
    • Apdrošināšana
    • Maksājumi
    • Klienti par mums
  • Uzkrājumi

    Uzkrājumi

    • Termiņnoguldījums
    • Krājkonts
    • Noguldījumu gada procentu likmes
    • Kalkulators
    • Uzkrājuma veidi bērna nākotnei
    • Uzlabo savu labklājību
    • Pensijas
    • Ieguldījumi
    • Private Banking
    • Sākotnējās izvietošanas
  • Kredīti, līzings

    Kredīti, līzings

    • Hipotekārais kredīts
    • Patēriņa kredīts
    • Mājokļu konsultācijas
    • Ideju centrs
    • Mājokļa remontam un energoefektivitātei
    • Ideju kredīts
    • Kredīts zemes iegādei
    • Hipotekārā kredīta pārkreditēšana
    • Auto kredīts
    • Videi draudzīgu auto kredīts
    • Auto līzings
    • Kalkulatori
  • Uzņēmumiem
  • Internetbanka

    Internetbanka

    • Luminor Internetbanka
    • EN
    • RU
    • Kļūt par klientu
    • Par mums
      • Luminor stāsts
      • Pārvaldība
      • Vadība
      • Finanšu pārskati
      • Ekonomikas apskati
      • Personas datu apstrāde
      • AML
      • FATCA/CRS
      • Svarīga informācija ASV dzīvojošiem klientiem
      • Sūdzības un atsauksmes
      • Korporatīvā sociālā atbildība
      • Investoru attiecības
    • Internetbanka
    • Jaunumi
    • Klientu apkalpošanas centru tīkls un bankomāti
    • Cenrādis
      • Cenrādis privātpersonām
      • Cenrādis uzņēmumiem
      • Cenrāža arhīvs
    • Private Banking
    • Noteikumi
    • Jautājumi un atbildes
    • Pieteikumu formas
    • Valūtu kursi
    • Karjera
    • Open Banking
  • Luminor Internetbanka
Klientu atbalsts
Kontakti
  • Sākums
  • Sūdzības un atsauksmes

Sūdzību un atsauksmju izskatīšana

Jūsu apmierinātība ir mūsu panākumu mērs. Jūsu atsauksmes mums ļauj pārliecināties, ka mēs labi darām savu darbu, un palīdz uzlabot mūsu produktu un pakalpojumu kvalitāti.

Iesniegt atsauksmi

Kā iesniegt atsauksmi vai sūdzību?

  • Aizpildiet sūdzību un atsauksmju veidlapu tiešsaistē
  • Pieslēdzieties savai internetbankai un nosūtiet mums ziņu
  • Zvaniet mums +371 67 17 1880*
  • Nosūtiet mums e-pastu uz [email protected]
  • Nosūtiet mums vēstuli uz adresi Skanstes iela 12, Rīga, LV-1013
  • Jebkurā klientu apkalpošanas centrā 
* Zvanam piemēro jūsu tālruņa operatora noteikto tarifu. Vairāk informācijas jūs varēsiet uzzināt pie sava operatora

Daži padomi par atsauksmes vai sūdzības iesniegšanu

Lai jūsu sūdzību izskatītu iespējami ātrāk, lūdzu, norādiet visu ar to saistīto informāciju. Mēs iesakām izmantot sūdzību un atsauksmju veidlapu, kurā ir visa nepieciešamā informācija.

Ja jūs izmantosiet citus kanālus, lūdzu, norādiet:

  • Savu vārdu un uzvārdu. Ja jūs pārstāvat uzņēmumu, tad norādiet arī uzņēmuma nosaukumu
  • personas kodu vai dzimšanas datumu. Ja jūs pārstāvat uzņēmumu, norādiet uzņēmuma reģistrācijas numuru
  • Kontaktinformāciju
  • Atsauksmes vai sūdzības aprakstu
  • Vēlamo saziņas veidu atbildes saņemšanai (lūdzu, ņemiet vērā, ka pa e-pastu drīkst nosūtīt tikai vispārīgu informāciju)

Cik drīz ir gaidāma atbilde?

Mēs rūpīgi izskatīsim jūsu sūdzību un sniegsim atbildi pēc iespējas ātrāk, taču ne vēlāk kā 15 kalendāro dienu laikā. Ja mums būs nepieciešama papildu informācija vai vairāk laika, mēs jūs par to informēsim.

Sūdzības par apdrošināšanas produktiem mēs 1 darbdiena laikā nosūtīsim attiecīgajai apdrošināšanas sabiedrībai un jūs par to informēsim. Jūsu pieprasījums tiks izskatīts 15 kalendāro dienu laikā no saņemšanas brīža. Apdrošināšanas sūdzību un cita veida sūdzību izskatīšana ir bez maksas.

Kā rīkoties, ja piedāvātais risinājums neatbilst gaidītajam?

Mēs darīsim visu iespējamo, lai atrastu piemērotāko risinājumu jūsu sūdzībai. Ja jūs neapmierina mūsu atbilde vai sniegtais skaidrojums, jūs varat ar mums sazināties vēlreiz un apstrīdēt lēmumu.

Jūs varat nosūtīt atkārtotu sūdzību uz [email protected]. Pievienojiet kontaktinformāciju, problēmas aprakstu un vēlamo risinājumu. Mēs atbildēsim uz jūsu atkārtoto sūdzību 15 kalendāro dienu laikā.

Ja neesat apmierināti ar mūsu sniegto atbildi, jūs varat sazināties ar:

- alternatīvu strīdu izskatīšanas iestādi:

  • Latvijas Finanšu nozares asociācijas Ombuds, mājaslapas adrese: financelatvia.eu/ombuds. Finanšu nozares asociācijas Ombuds izskata kredītiestāžu klientu sūdzības (izņemot ar apdrošināšanu saistītas  sūdzības), kas atbilstoši Finanšu nozares asociācijas Ombuda nolikumam ir Ombuda kompetencē.  
  • Patērētāju strīdu risināšanas komisija, kura darbojas Patērētāju tiesību aizsardzības centra ietvaros, adrese: Brīvības iela 55, Rīga LV-1010, mājaslapas adrese: ptac.gov.lv. Patērētāju strīdu risināšanas komisija izskata starp klientu un pakalpojumu sniedzēju radušos strīdus, kas atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likumam ir šīs komisijas kompetencē.  

- uzraudzības iestādi:

  • Latvijas Banka, adrese: K. Valdemāra ielā 2A, Rīga, LV-1050, e-pasta adrese: [email protected], mājaslapas adrese: bank.lv. Latvijas Banka izskata kredītiestāžu klientu sūdzības par tiesību aktu pārkāpumiem saistībā ar finanšu pakalpojumu un apdrošināšanas starpniecības pakalpojumu sniegšanu.
  • ​Patērētāju tiesību aizsardzības centrs: Brīvības iela 55, Rīga LV-1010, mājaslapas adrese: ptac.gov.lv. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izskata patērētāju sūdzības par tiesību aktu prasību, kas regulē patērētāju tiesību aizsardzību, pārkāpumiem.

 Klientu sūdzību izskatīšanas noteikumi

Klientu sūdzību izskatīšana saistībā ar Luminor Līzings SIA

  • Private banking
  • Valūtu kursi
  • Noteikumi
  • Kontakti
  • Ētikas kodekss
  • Anti-Money Laundering, international sanctions
  • FATCA/CRS
  • Cenrādis
  • Jautājumi un atbildes
  • Krāpšanas novēršana
  • Sūdzības un atsauksmes
  • Runā atklāti
  • Mārketinga piekrišanas
  • Sīkdatnes
  • Ilgtspēja
  • Piekļūstamība

Klientu atbalsts +371 67 17 1880
(darba dienās 08.00 - 20.00)
Kartes bloķēšana 24/7/365

Maksa par zvanu ir atkarīga no tava operatora noteiktajiem tarifiem.
© 2025. Luminor Bank AS