Klientu apkalpošanas tīkla transformācija | Luminor

Mūsu ceļojums sākās ar lielām pārmaiņām, un mēs tās turpinām īstenot ik dienu. Ņemot vērā digitālo pakalpojumu attīstību un klientu paradumu maiņu, mēs veidojam jaunu klientu apkalpošanas standartu, liekot uzsvaru uz klientu konsultācijām ar pievienoto vērtību.

Klientu apkalpošanas centru tīkla transformācijas ietvaros tiek pārskatīts klientu apkalpošanas modelis, kā arī veikta atsevišķu klientu apkalpošanas centru apvienošana un transformēšana, vienlaikus stiprinot bankas digitālo pakalpojumu piedāvājumu.

Klientu apkalpošanas centru tīkla transformācija tiks īstenota pakāpeniski 2019. gada laikā. Pēc pārmaiņām 2019. gada beigās Luminor būs 36 klientu apkalpošanas centri Baltijā: Igaunijā 8, Latvijā 10, Lietuvā 17.

Uzņēmīgo centrs

Pašapkalpošanas zona

  • Iemaksas/izmaksas bankomāts skaidras naudas darījumiem
  • Internetbankas kiosks, ikdienas pakalpojumu veikšanai un bankas produktu pieteikšanai internetā

Tikšanās telpa

  • Iepriekš rezervētas konsultācijas ar mūsu speciālistu
  • Attālinātās Skype konsultācijas
  • Vieta mūsu klientiem, kur organizēt savas biznesa tikšanās
  • Rezervē tikšanās telpu, zvanot 1880. Mēs tev nosūtīsim SMS ar durvju kodu, kuru būs nepieciešams ievadīt pie ieejas telpā. Mūsu telpu vienā reizē vari izmantot līdz divām stundām.


Pašapkalpošanās punkts

Iemaksas/izmaksas bankomāts

  • Iemaksas/izmaksas bankomāts skaidras naudas darījumiem

Internetbankas kiosks

  • Internetbankas kiosks, ikdienas pakalpojumu veikšanai un bankas produktu pieteikšanai internetā


Klientu apkalpošanas centrs

Pašapkalpošanās zona

  • Iemaksas/izmaksas bankomāts skaidras naudas darījumiem
  • Internetbankas kiosks, ikdienas pakalpojumu veikšanai un bankas produktu pieteikšanai internetā

Konsultāciju zona

  • Klientu ikdienas jautājumu risināšana

Konsultācijas par ikdienas produktiem un pakalpojumiem:

  • Digitālo kanālu pieslēgšana un to lietošanas apmācība (Internetbanka, Mobilā banka)
  • Smart-ID pieslēgšana
  • Apdrošināšana (KASKO; Nekustamā īpašuma; ERGO)
  • Noguldījumi (Termiņnoguldījumi, uzkrājumi)
  • Patēriņa kredīts
  • Līzings
  • Pensiju 2. un 3. līmenis

Iepriekš rezervētas konsultācijas ar mūsu klientu risinājumu vadītāju: 

  • Investīciju konsultācijas pie BFAA sertificēta konsultanta
  • Hipotekārā kredīta konsultācija
  • Uzkrājumu un noguldījumu konsultācijas

Tikšanās telpas

  • Telpas mūsu klientiem, kurās organizēt savas biznesa tikšanās

Ikdienas pakalpojumi – vienkārši un ērti!

Ieskaties arī: Digitālā banka, Smart-IDAttālinātā apkalpošana