Nordea iekšējās komunikācijas kampaņa gūst atzinību „Baltic PR Awards 2013” konkursā
Nordea komunikācijas kampaņa „Nordea izcils serviss – no idejas līdz rīcībai” atzinīgi novērtēta starptautiskajā „Baltic PR Awards 2013” foruma konkursa finālā un ieguvusi godpilno 3.vietu iekšējās komunikācijas kategorijā.
„Bankas ikdienas panākumu atslēga ir servisa kvalitāte. Lai sniegtu saviem klientiem vislabāko servisu, ar ko saprotam ne vien profesionālu un draudzīgu apkalpošanu, bet arī radītu pievienoto vērtību ikvienā ikdienas situācijā, jo īpaši svarīga ir pašu darbinieku vienota sapratne par servisa jautājumiem. Šo gadu esam veltījuši dažādām ar servisu saistītām iniciatīvām, izglītojot un iesaistot aptuveni 80% bankas darbinieku un panākot, ka serviss ir ikviena darbinieka ikdienas darba kārtībā. Izcils serviss būs bankas kvalitātes un atšķirības zīme arī turpmāk,” uzsver Nordea bankas Sabiedrisko attiecību pārstāve Signe Lonerte.
„Baltic PR Awards” ir vērienīgākais ikgadējais sabiedrisko attiecību profesionāļu vadības forums Ziemeļeiropā. Arī iepriekšējos gados Nordea ieguvusi atzinību. 2010.gadā banka ieguva 1.vietu divās konkursa kategorijās: krīžu komunikācija un korporatīvā komunikācija par Nordea atbalstu kredītmaksājumu grūtībās nonākušiem klientiem. 2011.gadā tika saņemts augstākais novērtējums Digitālās komunikācijas kategorijā ar Nordea „Soli-pa-solim” stratēģiju sociālajos medijos, savukārt pagājušajā gadā sadarbībā ar sabiedrisko attiecību aģentūru „Deep White” banka ieguva 1. vietu iekšējās komunikācijas kampaņā „Korporatīvi sociālā atbildība = Nordea DNS: kā panākt, ka korporatīvā sociālā atbildība nav tikai PR?”