Svarīga informācija par ikdienas komunikāciju ar Luminor | Luminor

Luminor turpina nodrošināt bankas pakalpojumus arī valstī noteiktās ārkārtējās situācijas laikā saistībā ar COVID‑19 vīrusa izplatību.

Šobrīd visi klientu apkalpošanas centri strādā ierastajā režīmā.

Uzņēmīgo centros pieejami tikai digitālie pakalpojumi.
 
Mūsu prioritāte ir darbinieku un klientu drošība un labklājība, tādēļ aicinām izmantot mūsu pakalpojumus digitāli un sazināties ar mums, izmantojot attālinātos klientu apkalpošanas kanālus: e-pastu, mājaslapas čatu, zvanu vai Skype video zvanu.
 
Mūsu klientu apkalpošanas centros nodrošinām tos pakalpojumus, kurus nav iespējams veikt attālināti, piemēram, saņemt internetbankas pieeju, mainīt maksājumu limitus vai parakstīt nepieciešamos dokumentus. Labprāt sniegsim nepieciešamās konsultācijas par hipotekāro kredītu, aizdevumiem un ieguldījumiem arī attālināti.  
 
Seko līdzi jaunumiem, klientu apkalpošanas centru darba laikiem un pakalpojumu pieejamībai mūsu mājaslapā vai Facebook profilā.
 
Atgādinām būt īpaši uzmanīgiem, izmantojot attālinātos pakalpojumus, sniedzot informāciju par saviem personas datiem. Neizpaud tos nevienam pa tālruni vai e-pastu, ja vien tas nav tieši saistīts ar bankas oficiālajiem kanāliem.
 
Lūdzam atbildīgi izturēties pret mūsu darbiniekiem un līdzcilvēkiem. Paliec mājās, ja jūties slikti vai atrodies karantīnā.
 
Mūsu telpās nodrošinām visus nepieciešamos piesardzības un sanitāros pasākumus vairākas reizes dienā.
 
Jautājumu gadījumā sazinies ar mums mājaslapas čatā, sociālajos medijos, sūtot e-pasta vēstuli uz info@luminor.lv vai zvanot uz informatīvo tālruni +371 6717 1880.
 
Paplašinātais piesardzības un drošības pasākumu saraksts publicēts šeit.

Jautājumi un atbildes par COVID-19
Izmanto mūsu attālinātos klientu apkalpošanas kanālus