Kādēļ notiek šīs izmaiņas?
Divas bankas ir apvienojušās un izveidots Luminor. Mūsu nākamais solis ir izmantot vienotu platformu - mainot iepriekš izmantotās sistēmas un pārceļot visus klientu datus uz vienotu sistēmu.
Kā tas ietekmēs uzņēmumu?
Pēc veiksmīgas uzņēmuma datu pārcelšanas, par kuras datumu mēs paziņosim atsevišķā vēstulē:
- Katra Maestro Business un Mastercard Business Debit karte būs aizvietota ar jaunu maksājumu karti – Luminor Visa Business Debit. Katru aizvietoto karti nosūtīsim uzņēmumam laicīgi pirms datu pārcelšanas, Izmantot jauno karti varēs tikai pēc datu pārcelšanas datuma, līdz tam tā būs bloķēta un jāizmanto esošā karte.
- Uzņēmumam būs jauni konta numuri. Informāciju par jaunajiem konta numuriem nosūtīsim uzņēmumam internetbankas ziņojumā, e-pasta vai pasta vēstulē. Visus naudas līdzekļus, aizdevumus un citus produktus automātiski pārcelsim no uzņēmuma esošajiem uz jaunajiem konta numuriem datu pārcelšanas naktī. Paziņo uzņēmuma jaunos konta numurus sadarbības partneriem un pārējiem, no kuriem saņem pārskaitījumus.
- Uzņēmumam turpmāk būs Luminor|DNB internetbanka. Lai tai varētu piekļūt, uzņēmuma pārstāvim jāizmanto:
- esošais privātais ieejas vārds jeb klienta numurs (ja tas mainīsies, informēsim lietotāju laicīgi);
- Smart-ID lietotne (dažiem uzņēmumiem – saņemtais Luminor|DNB kodu kalkulators).
Lasi šeit kā pirmo reizi tai pieslēgties. Iepazīsties arī ar ieteikumiem Luminor|DNB internetbankas ērtākai lietošanai pēc datu pārcelšanas.