Apple Pay ir klāt!

Apple Pay ir klāt!

  • Pievieno savu Luminor maksājumu karti Apple Wallet
  • Veic maksājumus veikalā vai internetā, neizņemot karti no kabatas

Apple Pay iestatīšana ir vienkārša

Apple ierīcē atver Apple Wallet

Nospied uz  „+”, no saraksta atlasi Luminor vai noklikšķini uz Pievienot citu karti

Noskenē karti un pievieno trūkstošo informāciju, piemēram, CVV kodu

Piekrīti Luminor noteikumiem un nosacījumiem

Par autentifikācijas veidu izvēlies ieejas kodu un noklikšķini uz Tālāk

Ievadi sešciparu kodu, ko saņēmi īsziņā

Ierīces

  • Tu vari pievienot karti jebkurai ierīcei, ar kuru vēlies izmantot Apple Pay pakalpojumu
  • Karti var pievienot līdz pat 9 dažādām ierīcēm

NB!

Lai izmantotu Apple Pay, Apple ierīcei ir jābūt aizsargātai ar ieejas kodu, Face ID vai Touch ID. Turklāt ir jāizmanto jaunākā programmatūras versija.

Kā izmantot Apple Pay?

  • Ar iPhone un Apple pulksteni Apple Pay var izmantot tur, kur redzams kāds no šiem apzīmējumiem:
  • Izmanto Apple Pay visur, kur redzi iepriekš attēlotos logotipus vai, kur Apple Pay ir minēts pie maksāšanas veidiem.
  • Turklāt Apple Pay var izmantot norēķiniem internetā iPhone, iPad un Mac ierīcēs.
  • Izlasi vairāk par maksāšanas iespējām.

Datu aizsardzība un drošība

  • Veicot pirkumu, Apple Pay izmanto ierīcei raksturīgo identifikatoru un unikālu darījuma kodu. Kartes dati netiek glabāti ierīcē vai Apple serveros. Tāpat kartes numurs netiek izpausts tirgotājiem.
  • Katrs darījums ir jāapstiprina ar Face ID, Touch ID vai paroli.
  • Uzzini vairāk par Apple Pay drošumu un datu aizsardzību.

Bieži uzdotie jautājumi

Kā es varu atdot atpakaļ veikalā preci, ko iegādājos, izmantojot Apple Pay?

Pārdevējs var apstrādāt naudas atgriešanu tāpat kā parastam kredītkartes un debetkartes maksājumam.

Kā es varu pārbaudīt savus nesenos veiktos darījumus?

Informācija par pēdējiem darījumiem ir redzama Apple maka lietotnē pie attiecīgās kartes.

Kas notiek, ja iPhone, iPad, Apple pulkstenis vai Mac dators tiek nozaudēts vai nozagts?

Apple Pay prasa, lai katrs pirkums tiek apstiprināts ar Face ID, Touch ID vai paroli. Tas neļauj nevienam citam veikt darījumu.

Ir divi veidi, kā izdzēst karti no nozaudētas ierīces:

  1. Piesakies savā Apple kontā, ierīču sarakstā noklikšķini uz nozaudētās ierīces un izdzēs karti no ierīces digitālā maka.
  2. Sazinies ar Luminor klientu atbalsta dienestu pa tālruni +371 67 17 1880 un pieprasi kartes bloķēšanu vai dzēšanu no digitālā maka.

Vai es varu turpināt izmantot savu fizisko kredītkarti un debetkarti pēc tam, kad esmu to bloķējis vai izdzēsis no digitālā maka?

Apturot digitālajam makam pievienotās kartes darbību vai dzēšot to, fiziskā karte netiek bloķēta. Tu vari turpināt to izmantot.

Ja esmu izdzēsis karti no ierīces, vai es varu to atkal pievienot tai pašai ierīcei?

Jā, ja vēlies, iepriekš izdzēsto karti vari atkārtoti pievienot tai pašai ierīcei.

Cik karšu es varu pievienot Apple Wallet?

Var pievienot 12 dažādas kartes. Ja ierīce ir vecāka par iPhone 8, var pievienot līdz 8 kartēm.

Vai es varu Apple Wallet pievienot dažādu banku kartes?

Jā, Tu vari pievienot to banku kartes, kuras piedāvā attiecīgo maka pakalpojumu. Ierobežojums ir 8 vai 12 kartes atkarībā no ierīces veida.

Vai tālrunis man paziņos, ja darījums neizdevās?

Jā, tālrunis informē gan par sekmīgiem, gan par nesekmīgiem darījumiem, taču tālrunī ir jābūt ieslēgtiem maka paziņojumiem.

Ja esmu pievienojis karti gan tālrunim, gan Apple pulkstenim, vai tā pazudīs arī no pulksteņa, ja to izdzēsīšu no tālruņa?

Nē, karte paliks pulkstenī, jo katrā ierīcē karte tiek saglabāta atsevišķi.

Vai karte tiks izdzēsta no pulksteņa, ja atvienošu pulksteni no „iPhone”?

Jā, ja pulkstenis vairs nav pievienots, tad tiks izdzēsta arī karte, kas tam tika pievienota, izmantojot šo tālruni.

Cik lielus darījumus es varu veikt, izmantojot digitālo maku?

Banka neierobežo darījumu apjomu, taču tas dažkārt var būt atkarīgs no konkrētā termināļa. Tad terminālis lūdz izmantot karti.

Ja summa ir paliela, vai man terminālī ir jāievada kartes PIN kods?

Parasti nav jāievada. Lai pabeigtu darījumu, ierīces ekrānam ir jābūt atbloķētam. Ekrāna atvēršana jau ir apliecinājums, ka darījumu veic īstā persona, kas zina kodu vai kuras pirksta nospiedums ir nolasīts.