Drošība+

Drošība+

Drošība+

Pakalpojums Drošība+ sniegs tev sirdsmieru darījumos ar maksājumu kartēm:

 

  • Palīdzība gadījumā, ja tava karte ir nozagta
  • Papildu drošība maksājumiem ar karti
  • Bezmaksas un ātra jaunas kartes piegāde visā pasaulē

 

Un tas viss tikai par €0,79 mēnesī!

Mūsu pakalpojums Drošība+ padarīs tavu karti vēl drošāku!

Gadījumā, ja karte ir nozagta vai nozaudēta, aizvietosim to nekavējoties, lai kur tu atrastos. Mēs atlīdzināsim līdz 3000 eiro gadā gadījumā, ja ar tavu karti tiks veikti krāpnieciski darījumi, tostarp:

Autorizētie krāpnieciskie maksājumi – maksājumi internetā, kas apstiprināti ar PIN kodu, Smart-ID, biometriju vai mobilo parakstu.

Parastā karšu aizsardzība nepasargā klientus pret autorizētiem krāpnieciskajiem maksājumiem, kas veikti ar viņu kartēm.

Drošība+ noteikumi

Daži piemēri situācijām, kurās pakalpojums Drošība+ palīdzēja mūsu klientiem:

“Man nozaga maku, bet es to uzreiz nepamanīju. Pusstundas laikā zaglis veica 10 pirkumus dažādos veikalos, PIN kodu viņš būs noskatījies, kad es iepirkos ar karti. No kartes tika nozagti gandrīz 500 eiro. Par laimi, man bija pieslēgts pakalpojums Drošība+, un banka dažu dienu laikā atlīdzināja zaudēto summu". Marija K.

“Veicu pirkumu jaunā interneta veikalā, autorizēju to ar Smart-ID, bet pēc kāda laika sapratu, ka tas ir viltus veikals. Pasūtītās preces tā arī nesaņēmu. Bet, pateicoties pakalpojumam Drošība+, man tika pilnībā atlīdzināta pirkuma summa". Anna E.

"Pazaudēju maku, ceļojot pa Taizemi. Par laimi, manai bankas kartei bija pieslēgts Drošība+ pakalpojums. Saņēmu jaunu karti ar kurjeru dažu dienu laikā un varēju turpināt savu ceļojumu. Un man par to nebija jāmaksā!" Mārtins R.

Kā pieteikt pakalpojumu?

Ja pasūti jaunu karti, vienkārši izvēlies Drošību+ kā vienu no papildpakalpojumiem vai palūdz konsultantam aktivizēt to, ja pasūti karti pa tālruni vai klientu apkalpošanas centrā. Vairāk par kartēm

Ja tev jau ir maksājumu karte, dodies uz sadaļu Konti un kartes internetbankā vai mobilajā lietotnē un noklikšķini uz Drošība+, lai aktivizētu šo pakalpojumu, vai sazinies ar mums pa tālruni +371 67 17 1880

Pieteikties internetbankā

Ko darīt, ja kaut kas ir noticis?

Aizpildi pretenziju par kartes darījumu šeit. Mēs izskatīsim pretenziju un sazināsimies ar tevi. Ja nevari aizpildīt tiešsaistes formu, sazinies ar mums.

Pirms pretenzijas iesniegšanas

Obligāti nobloķē karti uzreiz pēc tam, kad pamani jebkādas neautorizētas darbības. To var izdarīt, zvanot mums, vai patstāvīgi internetbankas vai mobilās lietotnes sadaļā Konti un kartes.

Krāpnieciski karšu darījumi ir uzskatāmi par nelikumīgu darbību, tāpēc pirms maksājuma apstrīdēšanas bankā vērsies policijā ar iesniegumu par nozagtajiem līdzekļiem un iesniedz mums šo faktu apstiprinošu dokumentu, kad aizpildīsi pretenziju.

Maksājumu kartes aizvietošanai un piegādei

Sazinies ar mums pa tālruni, e-pastu, internetbankā vai apmeklē mūsu klientu apkalpošanas centru. Mēs ātri aizvietosim tavu karti un, ja nepieciešams, nosūtīsim to tev ar kurjeru.

Pasargā sevi no dažādām krāpšanas shēmām

Ieskaties arī

Kļūt par klientu

Uzzini vairāk

Luminor Black

Uzzini vairāk

Priority Pass

Uzzini vairāk