Diviem klientu apkalpošanas centriem Rīgā pagarina darba laiku | Luminor

No pirmdienas, 26. augusta, līdz 15. septembrim Luminor pagarina darba laiku diviem klientu apkalpošanas centriem Rīgā – “Tērbata” un “Skanstes”.

Šāds lēmums pieņemts, ņemot vērā izmaiņas autentifikācijas rīku lietošanā – no 10. septembra pilnībā pārtrauksim iespēju autentificēties LuminorIDNB internetbankā un mobilajā bankā ar kodu kartēm un GO3 kalkulatoriem.

Mūsu klientu apkalpošanas darbinieki priecāsies palīdzēt Tev instalēt mobilo lietotni Smart-ID un pastāstīs, kā to ērti lietot ikdienā.

Smart-ID Tu vari lejupielādēt pats un sākt lietot, nestāvot rindā klientu apkalpošanas centrā. Seko soļiem, kā iegūt Smart-ID kontu. Ja tomēr nevēlies lietot Smart-ID, kodu kalkulatoru vari iegādāties kādā no mūsu klientu apkalpošanas centriem.

Aicinām neatlikt uz pēdējo brīdi un nomainīt kodu karti vai GO3 kodu kalkulatoru pret citu autentifikācijas līdzekli – Smart-ID vai kodu kalkulatoru Digipass 270 – pēc iespējas savlaicīgāk.

Izmaiņas Luminor klientu apkalpošanas centru darba laikos:
 

•  Tērbata
I-V 8.00-19.00
•  Skanstes
I-V 9.00-19.00

Aicinām iepazīties ar pārējo klientu apkalpošanas centru darba laikiem
Uzzini vairāk par izmaiņām autentifikācijas rīku lietošanā

Luminor