Kā izvēlēties e‑veikala platformu? Salīdzinām Shopify, Magento un Woocommerce | Luminor

Ja veido e‑veikalu un izlēmi veidot savu “no nulles”, neizmantojot jau gatavās platformas (eBay, Amazon, Etsy utt.), arī tad ir pieejami dažādi e‑komercijas risinājumi, kas atvieglos tavu darbu un ko iespējams pielāgot tava biznesa un mājaslapas prasībām. Šoreiz detalizētāk aplūkosim tādas platformas kā Shopify, Magento un Woocommerce.

Pirmais solis – izvērtē savu biznesu!

Iepriekšējos rakstos jau daudzreiz pieminēts, taču, šķiet, nebūs lieki atkārtot vēlreiz – jebkurai darbībai biznesā jāsākas ar plānošanu un analīzi. Arī šajā gadījumā vispirms izvērtē dažādus aspektus, piemēram:


 
E‑veikalu platformas – 2 galvenie veidi

Kad vērtēšanas darbi pabeigti, var ķerties pie platformas izvēles. Būtībā e‑veikalu platformas var iedalīt divos galvenajos virzienos:

  1. Gatavās “plug‑n‑play” tipa platformas, piemēram, Shopify. Tās parūpējušās jau par ļoti daudz ko lietotāja vietā – atliek vien reģistrēties, izvēlēties izskatu, ievietot produktus un gatavs! Parasti jāmaksā ikmēneša maksa par pārdoto vienību skaitu. Šīs platformas lieliski piemērotas ātrai darbības uzsākšanai mazākiem biznesiem, kam nav nepieciešama liela dizaina vai funkcionalitātes pielāgojamība.
  2. Izstrādes platformas, piemēram Woocommerce un Magento. Šīs ir platformas, kurās jāpavada ilgāks laiks, e‑veikalu izstrādājot, taču tās piedāvā iespēju gandrīz pilnīgu brīvību spēlēties ar vajadzīgo funkcionalitāti un dizainu. Sākotnējās uzsākšanas izmaksas ir lielākas, taču ilgtermiņā būs vieglāk paplašināt biznesu, jo nebūs jāmaksā ikmēneša maksa, kas atkarīga no tā, cik veiksmīgs ir tavs bizness.

 
SHOPIFY – ātrai pārdošanas uzsākšanai


 
WOOCOMMERCE – plašas iespējas personalizēt un pielāgot funkcionalitāti


 
MAGENTO – plašam preču klāstam un strauji augošam biznesam

Vēlam veiksmi pareizās platformas izvēlē un lai veiksmīgi pārdošanas rezultāti!