Pāriet uz galveno saturu

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!

Luminor Logo
  • Internetbanka
  • EN
  • RU
  • Ikdienas pakalpojumi

    Ikdienas pakalpojumi

    • Kļūt par klientu
    • Maksājumu kartes un komplekti
    • Luminor bērniem
    • Konta atvēršana Ukrainas pilsoņiem
    • Klientu programmas
    • Smart‑ID
    • Internetbanka
    • Mobilā banka
    • Apdrošināšana
    • Maksājumi
    • Klienti par mums
  • Uzkrājumi

    Uzkrājumi

    • Termiņnoguldījums
    • Krājkonts
    • Noguldījumu gada procentu likmes
    • Kalkulators
    • Uzkrājuma veidi bērna nākotnei
    • Uzlabo savu labklājību
    • Pensijas
    • Ieguldījumi
    • Private Banking
    • Sākotnējās izvietošanas
  • Kredīti, līzings

    Kredīti, līzings

    • Hipotekārais kredīts
    • Patēriņa kredīts
    • Mājokļu konsultācijas
    • Ideju centrs
    • Mājokļa remontam un energoefektivitātei
    • Ideju kredīts
    • Kredīts zemes iegādei
    • Hipotekārā kredīta pārkreditēšana
    • Auto kredīts
    • Videi draudzīgu auto kredīts
    • Auto līzings
    • Kalkulatori
  • Uzņēmumiem
  • Internetbanka

    Internetbanka

    • Luminor Internetbanka
    • EN
    • RU
    • Kļūt par klientu
    • Par mums
      • Luminor stāsts
      • Pārvaldība
      • Vadība
      • Finanšu pārskati
      • Ekonomikas apskati
      • Personas datu apstrāde
      • AML
      • FATCA/CRS
      • Svarīga informācija ASV dzīvojošiem klientiem
      • Sūdzības un atsauksmes
      • Korporatīvā sociālā atbildība
      • Investoru attiecības
    • Internetbanka
    • Jaunumi
    • Klientu apkalpošanas centru tīkls un bankomāti
    • Cenrādis
      • Cenrādis privātpersonām
      • Cenrādis uzņēmumiem
      • Cenrāža arhīvs
    • Private Banking
    • Noteikumi
    • Jautājumi un atbildes
    • Pieteikumu formas
    • Valūtu kursi
    • Karjera
    • Open Banking
  • Luminor Internetbanka
Klientu atbalsts
Kontakti
  • Sākums
  • No mājaslapas līdz piegādei: padomi, kā uzsākt pārdošanu internetā

No mājaslapas līdz piegādei: padomi, kā uzsākt pārdošanu internetā

Spēja pārdot savas preces un pakalpojumus internetā vairs nav tikai atsevišķu uzņēmumu priekšrocība – tagad tas ir izdzīvošanas jautājums, it īpaši maziem uzņēmumiem, ir pārliecināti e-komercijas eksperti un uzņēmēji. Luminor ir apkopojis ekspertu padomus, kā ar minimāliem ieguldījumiem uzsākt pārdošanu internetā.

Luminor E-komercijas savienojums

Paplašini sava internetveikala iespējas

Uzzini vairāk

“Covid-19 izraisīto krīzi vislabāk spēs pārdzīvot tie uzņēmēji, kuri ir gatavi pielāgoties jaunajai situācijai. Tā kā šobrīd ir svarīgi samazināt klātienes kontaktu starp cilvēkiem, labākais risinājums, kā turpināt uzņēmējdarbību, ir pielāgot un pārcelt to uz interneta vidi. Īpaši izaicinoši tas ir maziem uzņēmumiem, pašnodarbinātajiem vai mikrouzņēmumiem, kuri saskārušies ar krīzi un kuriem ir ierobežoti līdzekļi mājaslapas izstrādei un tiešsaistes pārdošanas uzsākšanai,” saka Jevgeņijs Kazaņins, Luminor ikdienas pakalpojumu pārvaldes vadītājs.

Lai veiksmīgi uzsāktu pārdošanu internetā, no tehniskā viedokļa ir jāizplāno trīs svarīgākie soļi – interneta veikala izveide, pircēju maksājumu saņemšana un piegāde – un jāpiemeklē labākie risinājumi, kā tos ērtāk un ātrāk realizēt.

  1. solis – interneta veikala mājaslapas izveide

Lai uzsāktu pārdot savas preces vai pakalpojumus internetā, vispirms jāizveido interneta veikals. Mazajiem uzņēmējiem šajos apstākļos eksperti iesaka izmantot kādu no populārākajām tiešsaistes tirdzniecības platformām – WooCommerce, Opencart, Shopify, Magento vai citas. Tās var izmantot bez maksas, vai par nelielu samaksu tajās iegādājoties dažādus papildinājumus, turklāt sava veikala izveide neaizņems ļoti daudz laika. Sākumā interneta veikalam var izmantot kādu vienkāršu bezmaksas dizainu, bet vēlāk to uzlabot ar piemērotāku maksas papildinājumu.

  1. solis – pircēju maksājumu saņemšana

Latvijā interneta veikali izmanto dažādas maksājumu metodes. Taču modernākie un klientiem draudzīgākie apmaksas veidi, kas atbilst arī sociālās distancēšanās prasībām, ir divi – vai nu pircējs savu pasūtījumu apmaksā ar bankas karti, vai izmanto banklink. Lai atbalstītu uzņēmumu pielāgošanos jaunajai situācijai un atvieglotu interneta veikalu izveidi, Luminor banka piedāvā jaunu e-komercijas risinājumu, kur tirgotāji varēs saņemt maksājumus no Luminor, Swedbank un SEB banku kontu īpašniekiem, kā arī no Visa un Mastercard kartēm bez nepieciešamības slēgt līgumu un veidot tehnisko integrāciju ar dažādām bankām atsevišķi. Jaunais risinājums arī izslēdz vajadzību atvērt un uzturēt kontus dažādās bankās.

“Luminor e-komercijas rīks ievērojami atvieglos ikdienu tirgotājiem, ļaujot ietaupīt gan laiku, gan resursus. Lai atbalstītu mazos uzņēmējus un palīdzētu viņiem pārvarēt krīzi, līdz 31. augustam šo risinājumu piedāvājam izmantot bez komisijas maksas,” saka J. Kazaņins.

  1. solis – piegāde

Šobrīd pieejami dažādi preču piegādes veidi, lai katrs pircējs varētu izvēlēties sev ērtāko – piegāde uz mājām ar kurjeru, piegāde uz paku skapjiem vai paku saņemšanas vietām. Sūtījumu piegādes uzņēmuma DPD Latvija valdes priekšsēdētājs Jānis Grants stāsta, ka Latvijā aptuveni puse pircēju vēlas savus sūtījumus saņemt paku skapjos, taču viņš iesaka tirgotājiem izvēlēties preču specifikai atbilstošāko risinājumu: “Paku skapji ir piemēroti, lai sūtītu tādas preces, kuras neietekmē gaisa temperatūra. Tāpēc, piemēram, krēmu vai lūpukrāsu sūtīšanai labāk izvēlēties paku saņemšanas vietas iekštelpās – piemēram, degvielas uzpildes stacijās.”

Tāpat J. Grants uzsver, ka sūtījumam jābūt atbilstoši iesaiņotam – lai prece pie saņēmēja nonāktu oriģinālajā izskatā, ieteicams to droši iesaiņot kartona kastē ar dubultām sienām.

 

Ekspertu viedoklis un ieteikumi par tev svarīgām tēmām

  • Private banking
  • Valūtu kursi
  • Noteikumi
  • Kontakti
  • Ētikas kodekss
  • Anti-Money Laundering, international sanctions
  • FATCA/CRS
  • Cenrādis
  • Jautājumi un atbildes
  • Krāpšanas novēršana
  • Sūdzības un atsauksmes
  • Runā atklāti
  • Kļūt par klientu
  • Mārketinga piekrišanas
  • Sīkdatnes
  • Ilgtspēja

Klientu atbalsts +371 67 17 1880
(darba dienās 08.00 - 20.00)
Kartes bloķēšana 24/7/365

Maksa par zvanu ir atkarīga no tava operatora noteiktajiem tarifiem.
© 2025. Luminor Bank AS