Pāriet uz galveno saturu

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!

Luminor Logo
  • Internetbanka
  • Ikdienas pakalpojumi

    Ikdienas pakalpojumi

    • Kļūt par klientu
    • Konta atvēršana Ukrainas pilsoņiem
    • Luminor bērniem
    • Maksājumu kartes un komplekti
    • Klientu programmas
    • Smart‑ID
    • Internetbanka
    • Mobilā banka
    • Apdrošināšana
    • Maksājumi
    • Klienti par mums
  • Uzkrājumi

    Uzkrājumi

    • Termiņnoguldījums
    • Krājkonts
    • Noguldījumu gada procentu likmes
    • Kalkulators
    • Uzkrājuma veidi bērna nākotnei
    • Uzlabo savu labklājību
    • Pensijas
    • Ieguldījumi
    • Private Banking
    • Sākotnējās izvietošanas
  • Kredīti, līzings

    Kredīti, līzings

    • Hipotekārais kredīts
    • Patēriņa kredīts
    • Mājokļu konsultācijas
    • Ideju centrs
    • Mājokļa remontam un energoefektivitātei
    • Ideju kredīts
    • Kredīts zemes iegādei
    • Hipotekārā kredīta pārkreditēšana
    • Auto kredīts
    • Videi draudzīgu auto kredīts
    • Auto līzings
    • Kalkulatori
  • Uzņēmumiem
  • Internetbanka

    Internetbanka

    • Luminor Internetbanka
    • Kļūt par klientu
    • Par mums
      • Luminor stāsts
      • Pārvaldība
      • Vadība
      • Finanšu rezultāti
      • Ekonomikas apskati
      • Personas datu apstrāde
      • AML
      • FATCA/CRS
      • Svarīga informācija ASV dzīvojošiem klientiem
      • Sūdzības un atsauksmes
      • Korporatīvā sociālā atbildība
      • Investoru attiecības
    • Internetbanka
    • Jaunumi
    • Klientu apkalpošanas centru tīkls un bankomāti
    • Cenrādis
      • Cenrādis privātpersonām
      • Cenrādis uzņēmumiem
      • Cenrāža arhīvs
    • Private Banking
    • Noteikumi
    • Jautājumi un atbildes
    • Pieteikumu formas
    • Valūtu kursi
    • Karjera
    • Open Banking
    • EN
    • RU
  • Luminor Internetbanka
Klientu atbalsts
Kontakti
  • Sākums
  • Luminor grupas Privātuma politika

Luminor grupas Privātuma politika

Luminor grupa (turpmāk arī “mēs”, “mūsu” vai “mums”), veicot personas datu apstrādi, apņemas aizsargāt personu datu privātumu. Luminor veiktajai personas datu apstrādei piemērojama Eiropas Savienības Vispārīgā datu aizsardzības regula (VDAR), kā arī attiecīgie valsts tiesību akti. Šajā Privātuma politikā vispārīgi aprakstīts veids, kādā mēs apkopojam, koplietojam un aizsargājam personas datus. Papildu informācija par personas datu apstrādi ir iekļauta līgumos un citos ar Pakalpojumu sniegšanu saistītos dokumentos, tostarp mūsu Datu saglabāšanas politikā.

Definīcijas:

Pārzinis

Jūsu Personas datu Pārzinis ir Luminor grupas struktūrvienība, kurai esat iesniedzis savus personas datus, pamatojoties uz līgumattiecībām vai pirmslīgumiskām attiecībām, vai arī kuras Pakalpojumus jūs (vai tā juridiskā persona vai veidojums, kuras patiesais labuma guvējs jūs esat) plānojat izmantot un/vai kas nosaka Personas datu apstrādes nolūkus un līdzekļus.

Luminor grupas struktūrvienību kontaktinformāciju skatīt šeit.

Klients

Fiziska persona, kura izmanto vai ir paudusi nodomu izmantot Pakalpojumu.

VDAR

Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa Regula (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula).

Luminor grupa

Visas Luminor grupas struktūrvienības, kuras tieši vai netieši kontrolē Igaunijas Republikā reģistrēta holdinga sabiedrība Luminor Holding AS, reģ. Nr. 14723133.

Luminor

Jebkura Luminor grupai piederoša juridiska persona vai filiāle.

Personas dati

Jebkura informācija, kas tieši vai netieši attiecas uz identificētu vai identificējamu Klientu vai citu fizisku personu, kuras dati tiek apstrādāti saskaņā ar šo Privātuma politiku un piemērojamajiem tiesību aktiem.

Apstrāde

Jebkura ar Personas datiem veikta darbība (tostarp to vākšana, ierakstīšana, saglabāšana, grozījumu veikšana, piekļuves nodrošināšana, pieprasīšana, nodošana utt.)

Pakalpojums

Jebkurš Luminor sniegts pakalpojums.


I. Vispārīga informācija

Kādos gadījumos šī Privātuma politika tiek piemērota?

Šī Privātuma politika tiek piemērota gadījumos, kad jūs:

  • izmantojat, esat izmantojis vai esat paudis nodomu vai interesi izmantot Luminor Pakalpojumus;
  • apmeklējat Luminor mājaslapu;
  • esat netieši saistīts ar kādu Pakalpojumu (piemēram, kā Klienta laulātais, nodrošinājuma sniedzējs, apdrošinātā persona apdrošināšanas līgumā, jūsu datus mums ir sniedzis Klients utt.);
  • esat Klienta (uzņēmuma vai privātpersonas) pārstāvis;
  • esat korporatīvā Klienta tiešais vai patiesais labuma guvējs vai akcionārs;
  • esat jebkuras trešās personas, kurai ir tiesiskas attiecības ar Luminor, pārstāvis (piemēram, uzņēmuma, kas sniedz Luminor pakalpojumus vai pārdod preces, pārstāvis);
  • esat sniedzis savus Personas datus vai Luminor iegūst jūsu Personas datus citu iemeslu dēļ, kas nav minēti iepriekš (piemēram, personas dati par trešajām personām dokumentos, kurus Klients ir iesniedzis Luminor).

Kādi mani Personas dati tiek apstrādāti?

Precīzs apstrādājamo Personas datu kopums ir atkarīgs no Pakalpojumu veida un jūsu attiecībām ar Luminor. Mūsu apkopotie un apstrādātie Personas dati ietver šādu informāciju:

  • personas identifikācijas dati, piemēram, vārds, uzvārds, personas kods, dzimšanas datums, iesniegtajā personu apliecinošajā dokumentā ietvertā fotogrāfija, parakstu paraugi un citi ietvertie dati;
  • kontaktinformācija, piemēram, dzīvesvietas adrese vai adrese saziņas nolūkiem, tālruņa numurs, e-pasta adrese, vēlamā saziņas valoda, sociālo mediju kontaktinformācija (piemēram, Skype adrese, personīgās tīmekļa vietnes adrese, kontaktinformācija Twitter, Facebook, LinkedIn utt.);
  • digitālie identifikācijas dati, piemēram, internetbankas identifikators, unikālais ierīces numurs (piem., starptautiskā mobilā aprīkojuma identitāte), paroles, kuras jūs izmantojat, lai piekļūtu mūsu sistēmām (ja piemērojams);
  • dati, kas saistīti ar jūsu izmantotajiem Luminor Pakalpojumiem, piemēram, jūsu izmantoto Luminor pakalpojumu veids; aktīvi, kurus jūs glabājat Luminor; jūsu saistības pret Luminor; jūsu konta un kartes numurs, jūsu viedoklis un novērtējums par Luminor pakalpojumiem; visi jūsu ar Luminor noslēgtajos līgumos ietvertie dati vai dati, ko jūs sniedzat Luminor šādu līgumu darbības laikā; kredītspējas novērtējuma dati; jūsu saziņa ar Luminor; jūsu darbības, izmantojot Luminor lietotnes, internetbankas sistēmu vai bankomātus, maksājumu karšu dati utt.
  • finanšu dati, piemēram, jūsu ikmēneša alga un citi ienākumi, finanšu saistības, ienākumu avots (līdzekļi), informācija par darījumiem, parādiem un jūsu aktīviem (piemēram, finanšu instrumentiem, nekustamo īpašumu), informācija par kredītvēsturi;
  • nodarbinātības dati, piemēram, dati par darba devēju/iepriekšējo darba devēju, profesiju, darba pieredzi, izglītību, profesionālajiem sertifikātiem;
  • informācija par ģimeni, piemēram, ģimenes stāvoklis, apgādājamās personas un/vai ģimenes locekļi;
  • informācija par atrašanās vietu, piemēram, darījuma veikšanas vieta, IP adrese, pieteikšanās (login) vieta, interneta lietotāja pieteikšanās (login);
  • informācija par īpašumu, piemēram, finanšu aktīviem un cita veida īpašumu;
  • īpašo kategoriju dati:
    - biometriskie dati, t.i., fiziskās vai uzvedības pazīmes, kas iegūtas specifiskas tehniskas apstrādes rezultātā, kas tiek izmantota attālinātās identifikācijas laikā, kas apstiprina personas unikālu identifikāciju; 
    - dati par sodāmību (ja jūs sniedzat šādus datus vai arī šādi dati ir iegūti no trešajām personām), 
    - dati par rīcībspēju; 
    - dati par piederību politiskai partijai (apkopoti procesa “Zini savu klientu” ietvaros);
  • sīkfaili (tikai gadījumos, ja konkrēti sīkfaili tiek uzskatīti par personas datiem, t.i., ja tie ļauj identificēt konkrētu lietotāju, vairāk informācijas skatiet mūsu sīkdatņu politikā;
  • citi dati:
    - dati par līdzdalību uzņēmumos un citās juridisko veidojumu formās, dati par vadītājiem un citām personām, kurām ir izšķiroša ietekme, vai uzņēmumu pārstāvjiem, kuri izmanto vai plāno izmantot Pakalpojumus, kā arī to patiesajiem labuma guvējiem, uzņēmumu pārstāvju, kuri izmanto vai plāno izmantot Pakalpojumus, informācija un kontaktinformācija;
    - informācija par sociālās apdrošināšanas iemaksām un apdrošināšanu, informācija par izmaksājamo pensiju/pabalstiem/atlīdzību;
    - jebkuri dati, kas iegūti tiesībaizsardzības aģentūru, notāru, nodokļu iestāžu, tiesu un tiesu izpildītāju vai citu kompetentu iestāžu veiktu izmeklēšanu laikā, vai jebkuri dati, kas iegūti jebkuras tiesvedības rezultātā;
    - dati, kas iegūti jebkāda veida korespondencē (rakstveida korespondence, e-pasti);
    - riska profila un klasifikācijas dati (riska veids, riska klase);
    - dati par jebkādu sankciju piemērojamību, tostarp dati par  jebkādiem darījumiem vai darbībām, tostarp pieejamā negatīvā informācija plašsaziņas līdzekļos;
    - informācija, kas iekļauta apdrošināšanas polisēs, kurās Luminor ir labuma guvējs.
  • Vizuālie un audio dati, piemēram:
    - videonovērošanas dati (video ieraksti vai attēli, kas iegūti vietās, kur uzstādītas videonovērošanas kameras);
    - balss un/vai video ierakstu dati, piemēram, tālruņa vai Teams, vai citu internetā balstītu zvanu balss ieraksti, ja jūs izvēlaties sazināties ar Luminor, izmantojot distances saziņas līdzekļus; 
    - fotogrāfija, kuru esat kopīgojis ar mums vai kas uzņemta Luminor organizēto vai sponsorēto pasākumu laikā utt.

Mēs parasti neapstrādājam sensitīvus datus, kas attiecas uz jūsu veselību, tautību, reliģisko vai politisko pārliecību, izņemot tiesību aktos noteiktajos gadījumos vai īpašos gadījumos, kad, piemēram, jūs šos datus atklājat, izmantojot Pakalpojumus (piemēram, norādot maksājuma informācijā) vai šādi dati tiek iegūti no trešajām personām (piemēram, informācija tiek saņemta no tiesībaizsardzības iestādēm). 

Mēs vācam datus par bērniem tikai tādā gadījumā, ja viņi izmanto Luminor Pakalpojumu vai jūs sniedzat mums šādu informāciju par saviem bērniem saistībā ar izmantoto Pakalpojumu.

Mēs izmantojam jūsu biometriskos datus jūsu identitātes neklātienes pārbaudei tikai, ja jūs esat nepārprotami piekritis šāda identifikācijas paņēmiena izmantošanai.

Ja izmantojat piekļuves tiesības saskaņā ar VDAR 15. pantu (Vairāk informācijas: sadaļā “Kādas ir manas tiesības?”) mēs sniegsim jums detalizētu atbildi par Luminor rīcībā esošajiem jūsu Personas datiem.

Kādā veidā Luminor vāc manus Personas datus?

Pamatā Luminor iegūst Personas datus:

  • tieši no jums, kad jūs piesakāties Pakalpojumu saņemšanai vai izmantojat tos, sazināties ar Luminor (piemēram, apmeklējat mūsu tīmekļa vietni vai internetbanku, sazināties ar mums pa tālruni vai ar citiem distances saziņas līdzekļiem), aizpildāt veidlapas mūsu tīmekļa vietnēs vai kādu citu iemeslu dēļ sniedzat Luminor savu kontaktinformāciju;
  • no citām personām, kuras nav datu subjekts (piemēram, viens laulātais iesniedz Personas datus par otru laulāto, vecāki piesakās pakalpojumam, kurā iesaistīts bērns, un sniedz bērna personas datus; Personas datus sniedz pilnvarots pārstāvis; korporatīvais klients sniedz datus par akcionāriem un patiesajiem īpašniekiem; utt.);
NB! Šādos gadījumos mēs pieprasām, lai datu subjekti tiek informēti par viņu Personas datu izpaušanu Luminor, kā arī par šādas Personas datu Apstrādes nolūkiem. Turklāt gadījumos, kad jūs sniedzat informāciju par citiem datu subjektiem, mēs pieprasām, lai jūs iepazīstināt šādus datu subjektus ar mūsu Privātuma politiku.
  • no citiem finanšu pakalpojumu sniedzējiem (bankām, maksājumu pakalpojumu sniedzējiem, bankomātu tīkla operatoriem utt.), ja Personas dati tiek iegūti pakalpojuma sniegšanas rezultātā (piemēram: Personas dati par maksātāju, kas iegūti ar maksājuma uzdevuma starpniecību; Luminor sniedz konta informāciju vai maksājuma uzsākšanas pakalpojumus un iegūst jūsu Personas datus no cita maksājumu pakalpojumu sniedzēja utt.);
  • no apdrošināšanas sabiedrībām vai apdrošināšanas brokeriem (ja jums ir pienākums apdrošināt īpašumu par labu Luminor, un šādas apdrošināšanas sabiedrības vai apdrošināšanas brokeri mūs informē, ja šāds pienākums tiek pienācīgi izpildīts);
  • no mūsu sadarbības partneriem, ja jūsu pieprasījuma dēļ viņi ir starpnieki Pakalpojuma sniegšanā (piemēram, automašīnu tirgotājs sniedz jūsu Personas datus, ja jūs piesakāties līzinga saņemšanai un aizpildāt attiecīgo pieteikumu šāda izplatītāja birojā) vai ja šādi sadarbības partneri ir saņēmuši jūsu piekrišanu sniegt jūsu Personas datus mums vai tiem ir cits juridisks pamats sniegt jūsu Personas datus mums;
  • līgumattiecību rezultātā ar trešajām personām (piemēram, pārstāvja un citas kontaktpersonas dati tiek iegūti, noslēdzot pakalpojumu līgumu ar šādu trešo personu utt.);
  • no citiem ārējiem avotiem, piemēram, publiskiem un privātiem reģistriem, kredītinformācijas birojiem (piem., “Creditinfo”), citiem uzņēmumiem (piemēram, apdrošināšanas uzņēmumiem) vai valsts iestādēm, tostarp informāciju no trešo personu pakalpojumu sniedzēju datu bāzēm un publiski pieejamiem avotiem, piemēram, mediju avotiem. Vairāk informācijas
  • no tiesībaizsardzības aģentūrām un citām kompetentajām iestādēm izmeklēšanu, utt. rezultātā;
  • no citas Luminor struktūrvienības, ja vairākas Luminor struktūrvienības ir tieši vai netieši iesaistītas Pakalpojumu sniegšanā jums;
  • fiksējot vizuālos datus ar mūsu drošības kamerām;
  • ierakstot tālruņa sarunas vai video sapulces, kur Pakalpojumi tiek sniegti attālināti.
NB! Šādos gadījumos jūs tiksiet brīdināts, ka saruna vai sapulce tiks ierakstīta, un, ja nepiekritīsiet tam, jūs varat apmeklēt kādu no mūsu klientu apkalpošanas nodaļām.

Mēs varam arī apvienot informāciju, ko par jums esam ieguvuši no dažādiem avotiem (piemēram, kredītspējas novērtējums tiek sagatavots, apvienojot datus, kas iegūti no vairākiem ārējiem reģistriem un jums).

Vai man ir pienākums sniegt savus personas datus? Kas notiek, ja es tam nepiekrītu?

Mums ir nepieciešami jūsu Personas dati, lai sniegtu Pakalpojumus jums vai uzņēmumam, vai personai, kuru jūs pārstāvat. Mēs nevarēsim jūs apkalpot, slēgt līgumus, piešķirt piekļuvi mūsu sistēmām vai sazināties ar jums utt., ja mūsu rīcībā nebūs jūsu Personas datu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka dažus Personas datus mēs pieprasām sniegt, lai izpildītu juridiskās prasības (piemēram, prasības noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas jomā). Ja jūs atsakāties, mēs, iespējams, nevarēsim jums piedāvāt noteiktus produktus vai pakalpojumus.

Jūs varat atteikties sniegt mums savus Personas datus gadījumos, kad mēs lūdzam jūsu piekrišanu. Ja jūs nesniegsiet savu piekrišanu, mēs varēsim jums piedāvāt citu risinājumu.

Vai Luminor izmanto sīkdatnes?

Jā, Luminor izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu vietnes funkcionalitāti un lietotāja pieredzi. Luminor Sīkdatņu politika ir pieejama šeit: luminor.lv/lv/sikdatnes

Kāds ir Personas datu apstrādes juridiskais pamats?

Parasti Luminor saņem un izmanto jūsu Personas datus tikai tad un tādā apjomā, ciktāl ir piemērojams vismaz kāds no šiem gadījumiem:

  • jūs plānojat slēgt vai esat noslēguši ar mums līgumu;
  • jūs esat devis piekrišanu Personas datu apstrādei;
  • mums ir juridisks pienākums apstrādāt jūsu Personas datus saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem;
  • mums ir likumīgas intereses apstrādāt jūsu Personas datus.

Dažkārt Personas datu apstrādei var būt cits juridiskais pamats, kas norādīts VDAR 6. panta 1. daļas d) un e) apakšpunktā.

Kā Luminor aizsargā manus Personas datus?

Lai aizsargātu jūsu Personas datus no nesankcionētas piekļuves, nelikumīgas apstrādes vai izpaušanas, nejaušas nozaudēšanas, pārveidošanas vai iznīcināšanas, mēs izmantojam atbilstošus pasākumus, kas atbilst spēkā esošajiem likumiem.

Šie pasākumi ietver tehniskus pasākumus, piemēram, piemērotu datorsistēmu atlasi un konfigurēšanu, atbilstošu savienojumu nodrošināšanu un datu un failu aizsardzību, kā arī organizatoriskus pasākumus, piemēram, piekļuves ierobežošanu šīm sistēmām, datnēm un līdzekļiem, hostinga un citu IT pakalpojumu sniedzēju rūpīgu atlasi un uzraudzību, kā arī Luminor darbinieku pastāvīgu apmācību.


II. Kādēļ Luminor apkopo un apstrādā manus Personas datus?

Pakalpojumu sniegšana

Pirmkārt un galvenokārt, jūsu Personas dati mums ir nepieciešami, lai mēs varētu jums sniegt Pakalpojumus. Tostarp:

  • darbību veikšanai pirms tādu līgumu noslēgšanas un izpildes (un nodrošinātu to izpildi), saskaņā ar kuriem tiek sniegti mūsu Pakalpojumi;
  • kredītspējas novērtēšanai un turpmākai uzraudzībai (attiecas uz kreditēšanas pakalpojumiem);
  • mūsu attiecību ar jums pārvaldīšanai;
  • jūsu piekļuves pakalpojumiem un mūsu attiecīgajām sistēmām nodrošināšanai un administrēšanai;
  • jūsu rīkojumu izpildei (piemēram, vietējā un starptautiskā kredīta pārvedums, ieguldījumu uzdevumu izpilde un citi pakalpojumi);
  • saistītajai lietvedībai (piemēram, līgumu kopijas un saistītā līguma dokumentācija, ieraksti IT sistēmās).

Pakalpojumu uzlabošana un jums aktuālu pakalpojumu piedāvāšana

Mēs analizējam Klientu datus, lai uzlabotu un piedāvātu papildu pakalpojumus. Tostarp, lai:

  • veiktu Klientu aptaujas;
  • veiktu tirgus un uzvedības analīzi un apkopotu statistiku;
  • organizētu klientu pasākumus, veicināšanas kampaņas;
  • izstrādātu pakalpojumus, radītu jaunus pakalpojumus.

Reklāma un iesaiste, izmantojot sociālo tīklu platformas

Mēs vēlamies jūs informēt par mūsu Pakalpojumiem un piedāvāt jaunus Pakalpojumus, kas, mūsuprāt, varētu būt aktuāli jums.

Mēs arī vēlamies sazināties ar jums sociālo tīklu platformās, izmantot sociālo tīklu platformu piedāvātās reklāmas iespējas, lai sasniegtu mūsu mērķauditorijas.

Attiecību uzturēšana ar trešajām personām

Ja jūs pārstāvat citu veidojumu vai personu vai darbojaties kā kontaktpersona, Luminor būs jāpārbauda jūsu pārstāvības tiesības un turpmāk jāglabā saistītie dokumenti, tostarp pārstāvja Personas dati mūsu lietvedībai.

Risku pārvaldība

Finanšu pakalpojumi ir saistīti ar dažādiem riskiem un mūsu pienākums ir pārvaldīt šos riskus, lai nodrošinātu mūsu uzņēmējdarbības ilgtspēju un aizsargātu dažādu mūsu ieinteresēto pušu – noguldītāju, ieguldītāju, akcionāru un sabiedrības – intereses. Tie ietver:

  • aizdevumu izpildes uzraudzība;
  • klientu riska modelēšana un vērtēšana;
  • darījumu uzraudzība;
  • krāpšanas novēršana;
  • kapitāla pietiekamības aprēķini;
  • citas darbības, kas saistītas ar kredīta, darbības, tirgus un likviditātes risku pārvaldīšanu.

Tiesību aktos noteikto prasību izpilde

Finanšu pakalpojumu nozare ir stingri reglamentēta, tādēļ, lai mēs varētu sniegt jums Pakalpojumus, mums ir jāievēro daudzi noteikumi visās jurisdikcijās, kurās Luminor darbojas un apstrādā Personas datus, kā noteikts attiecīgajos tiesību aktos. Šeit ir daži izplatītākie piemēri, kad Personas datu apstrāde ir jāveic saistībā ar juridiskiem pienākumiem:  

  • “Zini savu klientu” prasību ieviešana, tostarp informācijas vākšana par patiesā labuma guvējiem, noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizēšanas, teroristu finansēšanas un krāpšanas novēršana, atklāšana un izmeklēšana;
  • starptautisku sankciju ieviešana pret personām vai uzņēmumiem;
  • kredītspējas novērtēšana un citas saistītās darbības, lai nodrošinātu atbildīgu kreditēšanu; 
  • ziņošana nodokļu iestādēm, policijas iestādēm, citām tiesībaizsardzības iestādēm, uzraudzības iestādēm;
  • maksājumu pakalpojumu prasību un saistību izpilde;
  • neatbilstošas tirgvedības novēršana gadījumos, kad klientiem tiek piedāvāti produkti, kas nav piemēroti viņu vajadzībām, vai finanšu instrumentu ieguldījumu zināšanu novērtēšana;
  • grāmatvedības vai lietvedības prasību ieviešana;
  • citi pienākumi, kas saistīti ar pakalpojumiem vai produktiem piemērojamajiem tiesību aktiem, piemēram, vērtspapīru, fondu, nodrošinājumu, apdrošināšanas vai hipotēku tiesību akti.

Drošības nodrošināšana

Finanšu pakalpojumus apdraud noziedzīgas darbības. Šo risku mazināšanas nolūkā mēs apstrādājam datus – veicam video ierakstus, darījumu pārraudzību, kā arī nodrošinām mūsu IT sistēmu drošību.

Mēs arī pārbaudām informāciju par mūsu piegādātāju vai pakalpojumu sniedzēju pārstāvjiem, ja šādiem pārstāvjiem ir nepieciešams piekļūt Luminor telpām vai mūsu IT sistēmām.

Iepriekš minētās apstrādes darbības galvenokārt tiek veiktas, lai nodrošinātu atbilstību attiecīgajiem tiesību aktiem, kā arī mūsu likumīgo interešu īstenošanai, kas galvenokārt ietver risku mazināšanu mūsu sistēmām un neatbilstību identificēšanu datu bāzēs, lai nodrošinātu mūsu telpu drošību. Pēc nepieciešamības visi piemērojamie drošības pasākumi ik pa laikam tiek pārbaudīti un atjaunoti.

Mūsu likumīgo interešu aizstāvēšana

Pat pēc līguma ar jums izbeigšanas mēs apstrādāsim jūsu Personas datus, lai aizsargātu mūsu likumīgās intereses. Tas var ietvert:

  • juridisko prasību un aizstāvības nodrošināšanu juridiskos strīdos;
  • parādu piedziņu;
  • nokavētu parādu prasību pārdošanu;
  • līguma dokumentācijas un korespondences kopiju glabāšanu arhivēšanas vajadzībām.

Luminor nepārtrauktas uzņēmējdarbības nodrošināšana

Minētajos apstrādes nolūkos mēs varam apstrādāt un attiecīgi koplietot jūsu Personas datus ar trešajām personām, lai varētu nepārtraukti, pašlaik un nākotnē nodrošināt, kā arī attīstīt un uzlabot Pakalpojumus, piemēram, lai varētu piesaistīt līdzekļus, novērtēt mūsu uzņēmējdarbību, nodrošināt mūsu saistības, ievērojot prasības, kas attiecas uz mūsu akcionāriem, utt. 

Uzņēmējdarbības nodošana un citu korporatīvo lēmumu īstenošana

Mēs varam apstrādāt jūsu Personas datus darījumos, kas saistīti ar Luminor uzņēmējdarbības vai kapitāldaļu nodošanu, tiktāl, ciktāl tas nepieciešams pirmslīgumiskām attiecībām un attiecīgo darījumu noslēgšanai vai noslēgšanas nodrošināšanai. Iepriekš minētā apstrāde ir balstīta uz mūsu likumīgajām interesēm, kuru pamatā galvenokārt ir mūsu nepieciešamība nodrošināt mūsu uzņēmējdarbības konsekvenci un mūsu Pakalpojumu sniegšanas turpināšanu.


III. Personas datu koplietošana

Ar ko mani Personas dati var tikt koplietoti?

Mūsu piedāvāto Pakalpojumu raksturs nosaka nepieciešamību koplietot Klientu Personas datus, lai nodrošinātu mūsu ikdienas darbību – apstrādātu darījumus, uzturētu klientu kontus un sniegtu ziņojumus valsts iestādēm. 

Mēs varam izpaust jūsu Personas datus:

  • Luminor tiešajiem vai netiešajiem akcionāriem, ja datu izpaušana nepieciešama saskaņā ar akcionāru darbību reglamentējošiem tiesību aktiem vai gadījumos, ja  šāda izpaušana pamatojas uz akcionāru likumīgajām interesēm, kas ietver to riska pārvaldību, kā arī nepieciešamību nodrošināt, ka Luminor ievēro normatīvo aktu prasības;
  • Luminor grupas struktūrvienībām (administratīvos un tirgvedības nolūkos tādā apmērā, kādā tas nepieciešams, lai sniegtu Pakalpojumus, uzlabotu Pakalpojumu, izpildītu piemērojamo tiesību aktu prasības u.c.); 
  • citām kredītiestādēm un finanšu iestādēm (piemēram, kad ir nepieciešams izpildīt jūsu rīkojumus vai ja informācija tiek koplietota tādā apmērā, kādā to nosaka noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas tiesību akti, vai gadījumos, kad jūs esat sniedzis savu piekrišanu);
  • citiem maksājumu pakalpojumu sniedzējiem, kas piedāvā maksājumu ierosināšanas pakalpojumus vai kontu informācijas pakalpojumus, pēc to pieprasījuma, kā tas paredzēts tiesību aktos, vai gadījumos, kad jūs esat sniedzis savu piekrišanu;
  • Luminor sadarbības partneriem, ar kuriem kopā Luminor piedāvā kopzīmola produktus un Pakalpojumus (lai nodrošinātu šādus Pakalpojumus un produktus, kā arī šādu produktu tirgvedībai un reklāmai);
  • valsts iestādēm un citiem veidojumiem, kas pilda tiem likumā noteiktās funkcijas (tostarp tiesu izpildītājiem un notāriem); 
  • pilnvarotiem Luminor grupas revidentiem, juridiskajiem un finanšu konsultantiem; 
  • jebkuram veidojumam, kas ir tieši vai netieši iesaistīts Pakalpojumu sniegšanā jums, un to apakšuzņēmējiem, tostarp veidojumiem, kas ir iesaistīti jūsu darījumu izpildē (piemēram, korespondentbankas, finanšu iestādes, apdrošināšanas sabiedrības, finanšu starpnieki, brokeri, maksājumu, klīringa vai norēķinu sistēmu dalībnieki vai puses, valūtas maiņas iestādes u.c.);
  • jebkuram veidojumam, kas finansē vai plāno finansēt Luminor, ir iesaistīts jebkura veida finansējuma sniegšanā (tostarp, aizdevuma, publiskā piedāvājuma vai jebkādu finanšu instrumentu, vērtspapīru, obligāciju, parādzīmju emisijas veidā), tostarp veidojumiem, kas sagatavo, strukturē, organizē vai garantē šādu finansējumu vai sniedz atbalsta pakalpojumus saistībā ar kādu no tiem, kā arī to padomdevējiem;
  • jebkurai reitingu aģentūrai, lai iegūtu Luminor vai jebkuru Luminor emitēto finanšu instrumentu reitingu;
  • datubāzes vai reģistru pārvaldītājiem (tostarp, bet ne tikai tirdzniecības un uzņēmumu reģistriem, kredītreģistru un vērtspapīru reģistriem);
  • jebkurai personai, kas sniedz piedziņas vai parāda piedziņas pakalpojumus Luminor, kredītbirojiem un citām trešajām personām, kurām Luminor var cedēt, nodot vai ieķīlāt savas tiesības un pienākumus, vai kam Luminor atklāj informāciju par nenomaksātajiem parādiem;
  • trešajām personām, ciktāl tas nepieciešams Luminor, lai aizsargātu vai īstenotu savas tiesības un likumīgās intereses, jo īpaši gadījumos, kad ir tikuši pārkāpti Klienta pienākumi, ja vien piemērojamajos tiesību aktos nav noteikts citādi;
  • jebkurai personai, kurai Personas datu izpaušana ir nepieciešama vai atļauta saskaņā ar tiesību aktiem, kas attiecas uz Luminor vai Luminor darbībām vai saskaņā ar līgumu, kas noslēgts ar jums;
  • jebkurai personai, ja esat piekritis datu izpaušanai.

Gadījumos, kad Personas datu apstrādi Luminor vārdā veic trešā puse, Luminor iesaista tikai tādas trešās personas, kas sniedz pietiekamas garantijas par atbilstošu tehnisko un organizatorisko pasākumu piemērošanu, lai apstrāde atbilstu VDAR un piemērojamo likumu prasībām un nodrošinātu jūsu tiesību aizsardzību.

Trešo personu apstrādātāju veiktās apstrādes darbības vienmēr regulē Privātuma un datu apstrādes līgums vai citi īpaši nosacījumi, par kuriem vienojušies Luminor un šāds trešās puses apstrādātājs.

Vai manus datus var pārsūtīt (piekļūt tiem) ārpus ES/EEZ?

Lielākā daļa Klientu Personas datu Luminor tiek glabāti un apstrādāti serveros Eiropas Savienībā un Eiropas Ekonomikas zonā (ES/EEZ), tomēr noteiktos gadījumos dati var tikt pārsūtīti ārpus ES/EEZ, piemēram, ja Luminor nolīgtais Personas datu apstrādātājs/ apakšapstrādātājs atrodas ārpus ES/EEZ, var būt nepieciešams pārsūtīt noteiktus Personas datus ārpus ES/EEZ vai padarīt Personas datus pieejamus ārpus ES/EEZ, un šādu datu nodošana ir nepieciešama Pakalpojuma nodrošināšanai vai pēc Klienta pieprasījuma. 

Dati var tikt nosūtīti ārpus ES/EEZ tikai tādā gadījumā, ja Luminor nodrošina attiecīgos aizsardzības pasākumus, kā to pieprasa VDAR, un šādai nosūtīšanai ir tiesisks pamats.   

Pēc pieprasījuma Klients var saņemt sīkāku informāciju par Personas datu pārsūtīšanu uz valstīm ārpus ES/EEZ.


IV. Cik ilgi Luminor glabā Personas datus

Cik ilgi Luminor glabā manus personas datus?

Personas dati tiek glabāti tik ilgi, cik tas ir nepieciešams konkrētajam nolūkam vai nolūkiem, kuriem Personas dati tika vākti.

Mēs vienmēr uzglabāsim Personas datus, kas savākti, gatavojoties noslēgt līgumu ar jums vai izpildot šādu līgumu vismaz līdz šī līguma termiņa beigām. Turklāt, lai aizsargātu savas likumīgās intereses, mēs varam glabāt datus desmit (10) gadus pēc līguma izbeigšanas.

Piemērojamie tiesību akti (piemēram, tiesību akti, kas nosaka pienākumus saistībā ar nelikumīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanu) var pieprasīt, lai mēs glabātu jūsu Personas datus noteiktu laiku, un tādā gadījumā mēs vienmēr ievērosim attiecīgās prasības.

Vairāk informācijas par glabāšanas laiku un principiem, saskaņā ar kuriem mēs nosakām mūsu apstrādāto Personas datu glabāšanas laiku, atradīsiet šeit.


V. Piekrišana Personas datu apstrādei un tiešajai tirgvedībai, izmantojot elektroniskos saziņas līdzekļus

Vai es varu atsaukt savu piekrišanu Personas datu apstrādei?

Jā, jebkurā laikā. Ja atsaucat savu piekrišanu, mēs pārtrauksim turpmāku jūsu Personas datu apstrādi un izdzēsīsim tos, ja vien mums nav cita juridiska pamata tos saglabāt.

Kā es varu pārvaldīt savu piekrišanu?

Ērtākais veids ir mainīt savas preferences Luminor internetbankā. Tāpat jūs varat sazināties ar mums jebkurā klientu apkalpošanas nodaļā.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka atkarībā no veida, kā jūs sazinājāties pie mums un tā, ar cik daudz Luminor struktūrvienībām jūsu piekrišana ir saistīta, var paiet četras darba dienas, līdz mēs atjaunināsim savas sistēmas un saskaņosim tās visās Luminor struktūrvienībās (ja nav skaidri noteikts citādi, jūsu piekrišana attiecas uz visām Luminor struktūrvienībām, tāpēc reizēm mums, iespējams, būs jāmaina jūsu preferences vairākās IT sistēmās, kas pieder vairākām Luminor struktūrvienībām).

Kāda veida reklāmas un tiešās tirgvedības aktivitātes veic Luminor?

Luminor klientiem sūta jaunumus un tiešās tirgvedības ziņojumus. Pakalpojumi un produkti var tikt reklamēti arī dažādos Luminor vai tā partneru organizētos klientu pasākumos.

Vai es varu atteikties no manu Personas datu izmantošanas tiešās tirgvedības nolūkam?

Jā, jums ir šādas tiesības. Pēc jūsu atteikuma saņemšanas mēs reģistrēsim izmaiņas mūsu sistēmās un pārtrauksim turpmāku apstrādi šim nolūkam.

Vai es varu izvēlēties vēlamo kanālu tiešās tirgvedības materiālu saņemšanai?

Jā, jūs varat izvēlēties vēlamo kanālu un vēlāk mainīt preferences Luminor internetbankā.

Jūs varat atteikties no tiešās tirgvedības ziņojumiem, kurus saņemat pa e-pastu, nospiežot saiti, kas atrodas šādā ziņojumā.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka pēc atteikšanās jūs joprojām saņemsiet saziņu, kas nav tirgvedības materiāls (piemēram, paziņojumi un atgādinājumi līgumu ietvaros, paziņojumi, kurus Luminor sūta juridisku prasību dēļ).


VI. Profilēšana un automatizēta lēmumu pieņemšana

Kas ir profilēšana un automatizēta lēmumu pieņemšana?

Profilēšana ir Klientu segmentēšana, izvērtējot personiskus ar fizisko personu saistītos aspektus, lai piemērotu atbilstošu pakalpojumu modeli, pielāgotus tirgvedības piedāvājumus vai veiktu riska novērtējumu noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizēšanas novēršanas nolūkā.

Automatizēta lēmumu pieņemšana ir lēmumu pieņemšanas veids, saskaņā ar kuru tiek pieņemts noteikts lēmums par personu, izmantojot automatizētus līdzekļus.

Kādiem nolūkiem Luminor izmanto profilēšanu un automatizētu lēmumu pieņemšanu?

Luminor izmanto profilēšanu, lai sagatavotu analīzi Klienta konsultēšanai un tiešās tirgvedības nolūkiem; profilēšana var tikt veikta arī automatizētu lēmumu pieņemšanas nolūkā, piemēram, kredītnovērtējumam, riska pārvaldībai un darījumu uzraudzībai, lai apkarotu krāpšanu, ieskaitot automātisku datu vākšanu no datu bāzēm, kā arī veicot iepriekšējus novērtējumus un izdarot secinājumus par to, vai esat tiesīgs saņemt mūsu Pakalpojumus, ņemot vērā tiesību aktu prasības, kas attiecas uz mums un mūsu iekšējām procedūrām. Luminor veic profilēšanu, pamatojoties uz šādiem tiesiskajiem pamatiem:

  • juridisku pienākumu izpilde. Luminor var apstrādāt Personas datus un izvērtēt personiskus aspektus, ja Luminor ir jāveic riska novērtējums noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizēšanas novēršanas nolūkā. 
  • Klienta piekrišana vai dažos gadījumos arī likumīgās intereses. Luminor var veikt profilēšanu Klienta vajadzību izvērtēšanai, savu Pakalpojumu izveidei, piemērotāku un savlaicīgāk sniegtu Pakalpojumu piedāvājumu sniegšanai. Likumīgās intereses automatizēto lēmumu pieņemšanas līdzekļu ieviešanā ir šādas: automatizētie lēmumu pieņemšanas procesi tiek īstenoti, lai nodrošinātu netraucētu pakalpojumu sniegšanu un to, ka mēs spējam ievērot mūsu juridiskās saistības, ņemot vērā gan kvalitātes, gan daudzuma ziņā lielo datu apjomu, kas jāapstrādā, lai nodrošinātu savlaicīgu un pilnīgu atbilstību mūsu pienākumiem, kas izriet no piemērojamajiem tiesību aktiem.

Vai man ir tiesības izvēlēties, vai attiecībā uz mani lēmumu pieņem, pamatojoties uz automatizētu apstrādi, tostarp profilēšanu?

Luminor var pieņemt lēmumu attiecībā uz Klientu, tostarp, bet ne tikai, veikt Klienta kredītspējas novērtējumu, pamatojoties vienīgi uz Personas datu automatizētu apstrādi. 

Šādā gadījumā Klientam ir tiesības izvēlēties, lai attiecībā uz viņu netiktu pieņemti lēmumi, pamatojoties vienīgi uz Personas datu automatizētu apstrādi, tostarp profilēšanu. Klients var īstenot šādas tiesības, ja, balstoties uz automatizētu lēmumu, Luminor ir atteicies slēgt līgumu vai sniegt Pakalpojumus. Pēc jūsu pieprasījuma Luminor darbinieki pārskatīs vienīgi automatizētu lēmumu.

Sīkāka informācija par procesiem, kas ietver automatizētu lēmumu pieņemšanu, ir atrodama šeit.


VII. Jūsu tiesības attiecībā uz Personas datu apstrādi

Kādas ir manas tiesības?

Luminor vēlas nodrošināt, ka Personas datu Apstrāde ir godīga un pārredzama, un visas no piemērojamajiem tiesību aktiem izrietošās personu tiesības tiek vienmēr ievērotas. Jums ir šādas tiesības:

  • Piekļuves tiesības (VDAR 15. pants). Jums ir tiesības piekļūt jūsu Personas datiem, kurus Luminor apstrādā. Pēc jūsu pieprasījuma Luminor:
    - apstiprina, vai ar jums saistīti Personas dati tiek apstrādāti, un sniedz informāciju par Apstrādes nolūkiem, Personas datu kategorijām un Personas datu saņēmējiem vai saņēmēju kategorijām, kam Personas dati ir izpausti;
    - informē jūs par Apstrādē esošajiem Personas datiem un pieejamo informāciju par to avotiem;
    - sniedz informāciju par Personas datu automatizētās apstrādes loģiku automatizētu lēmumu gadījumā.
  • Tiesības labot (VDAR 16. pants). Jums ir tiesības pieprasīt veikt labojumus neprecīzos Personas datos, kurus Luminor apstrādā;
  • Tiesības uz dzēšanu (VDAR 17. pants). Jums ir tiesības pieprasīt Personas datu Apstrādes dzēšanu, ja:
    - personas dati vairs nav vajadzīgi nolūkiem, kādiem dati tika apkopoti;
    - jūs esat atsaucis piekrišanu, uz kuras pamata Personas dati tika apstrādāti;
    - jūs esat iebildis pret apstrādi saskaņā ar VDAR 21. panta 1. punktu, un apstrādei nav nekāda svarīgāka likumīga pamata vai jūs esat iebildis pret savu Personas datu apstrādi tiešās tirgvedības nolūkiem;
    - mums nav juridiska pamata apstrādāt jūsu datus;
    - personas dati ir jāizdzēš, lai izpildītu juridisku pienākumu.
  • Tiesības ierobežot apstrādi (VDAR 18. pants). Jums ir tiesības pieprasīt mums ierobežot turpmāku jūsu Personas datu apstrādi, ja:
    - jūs apstrīdat Personas datu precizitāti;
    - jūsu Personas datu apstrāde ir nelikumīga;
    - jūs esat iebildis pret apstrādi saskaņā ar VDAR 21. panta 1. punktu – kamēr nav pārbaudīts, vai Personas datu apstrādes leģitīmie iemesli nav svarīgāki par jūsu leģitīmajiem iemesliem.
  • Tiesības uz datu pārnesamību (VDAR 20. pants). Jums ir tiesības saņemt savus Personas datus strukturētā, plaši izmantotā un mašīnlasāmā formātā un ir tiesības minētos datus nosūtīt citam pārzinim. Šīs tiesības jums ir attiecībā uz jūsu Personas datiem, kurus Luminor ir ieguvis no jums un apstrādā, pamatojoties uz jūsu piekrišanu vai saistībā ar līguma izpildi vai apstrādā automātiski;
  • Tiesības iebilst (VDAR 21. pants). Jums ir tiesības iebilst pret savu Personas datu apstrādi, ja šādas apstrādes juridiskais pamats ir likumīgas intereses vai sabiedrības intereses. Ja mēs no jums saņemam šādu pieprasījumu, mums vai nu jāpārtrauc turpmāka apstrāde, vai arī rakstiski jāpaskaidro jums iemesli, kāpēc mēs nepildām jūsu pieprasījumu. Turklāt mēs joprojām varam apstrādāt jūsu Personas datus tādā apjomā, kas nepieciešams mūsu juridisko prasību noteikšanai, īstenošanai vai aizstāvēšanai;
  • Tiesības iebilst pret pilnībā automatizētu lēmumu pieņemšanu (VDAR 22. pants). Ir aizliegts pieņemt tādus lēmumus par jums, kuriem ir juridiskas vai līdzīgas sekas, izmantojot tikai automatizētus Personas datu apstrādes līdzekļus, izņemot gadījumus, kad:
    - tas ir nepieciešams, lai noslēgtu vai izpildītu ar jums noslēgtu līgumu,
    - mēs ievērojam juridisku prasību, kas uzliek mums juridisku pienākumu apstrādāt jūsu Personas datus, izmantojot šādus automatizētus līdzekļus,
    - mēs saņemam nepārprotamu jūsu piekrišanu. Ja mums ir atļauts apstrādāt jūsu Personas datus, izmantojot automatizētus līdzekļus, jums ir tiesības apstrīdēt šādu lēmumu un lūgt, lai mūsu darbinieki to pārskata (tas neattiecas uz gadījumiem, kad šāda apstrāde notiek juridisku prasību dēļ).
  • Tiesības atsaukt piekrišanu (VDAR 7. panta 3. punkts). Ja Personas datu Apstrāde pamatojas uz piekrišanu, jums ir tiesības jebkurā laikā atsaukt piekrišanu, bet tas neietekmē Apstrādes likumību, kas pamatojas uz piekrišanu pirms atsaukuma. Jūs varat atsaukt savu piekrišanu:
    - iesniedzot rakstisku pieprasījumu jebkurā klientu apkalpošanas nodaļā;
    - mainot savas preferences internetbankā.
  • Tiesības iesniegt sūdzību. Jums ir arī tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei:
    - Igaunijā: Datu aizsardzības inspekcijai (tīmekļa vietne: aki.ee), 
    - Latvijā: Datu valsts inspekcijai (tīmekļa vietne: dvi.gov.lv),
    - Lietuvā: Valsts Datu aizsardzības inspekcijai (tīmekļa vietne: ada.lt).

Kā es varu iesniegt pieprasījumu attiecībā uz savām tiesībām?

Jums jāiesniedz pieprasījums vai nu jebkurā klientu apkalpošanas nodaļā, vai arī izmantojot internetbankas e-pastu. Tas ir nepieciešams, lai mēs varētu noteikt jūsu identitāti un sniegt jums atbildi.

Cik ātri es saņemšu atbildi uz pieprasījumu?

Mēs rūpīgi izskatīsim jūsu pieprasījumu un sniegsim rakstisku atbildi cik drīz vien iespējams, bet ne vēlāk kā mēneša laikā pēc jūsu pieprasījuma saņemšanas. Dažos gadījumos šis periods var tikt pagarināts par diviem mēnešiem, ņemot vērā jūsu pieprasījuma sarežģītību. Šādā gadījumā mēs jūs informēsim par pagarināšanu un tās iemesliem.

Ja esat pieprasījis savu Personas datu kopiju (sk. Tiesības uz datu pārnesamību), tā tiks nosūtīta pa e-pastu šifrētā formātā.


VIII. Nobeiguma noteikumi

Juridiskais apliecinājums un spēkā esamība

Šī Privātuma politika nav juridiski saistošs līgums starp Luminor un Klientu; tās ir mūsu Personas datu aizsardzības vadlīnijas. Tā kā mēs pastāvīgi uzlabojam un attīstām mūsu Pakalpojumus un tīmekļa vietnes, mēs varam laiku pa laikam veikt grozījumus mūsu Privātuma politikā. Šādu grozījumu rezultātā mēs nemazināsim jūsu tiesības. Būtisku izmaiņu gadījumā un, ja mēs uzskatīsim, ka tas ir saistoši, mēs jūs informēsim par izmaiņām ne vēlāk kā 1 (vienu) mēnesi pirms tās stājas spēkā, izmantojot Luminor mājas lapu, pasta pakalpojumus, e-pastu, internetbankas ziņojumos vai citā mūsu izvēlētā veidā. Privātuma politika ir pieejama pēc pieprasījuma arī mūsu klientu apkalpošanas vietās.

Jums ir jautājumi?

Ja jums ir jautājumi vai bažas saistībā ar Luminor veiktu jūsu Personas datu apstrādi vai jūs vēlaties īstenot kādu no savām tiesībām, aicinām jūs sazināties ar mums pa tālruni, e-pastu vai rakstveidā. 

Kontaktinformācija ar privātumu saistītiem jautājumiem: 

  • Datu aizsardzības speciālists Lietuvā dataprotectionLT@luminorgroup.com
  • Datu aizsardzības speciālists Latvijā dataprotectionLV@luminorgroup.com
  • Datu aizsardzības speciālists Igaunijā dataprotectionEE@luminorgroup.com

  • Private banking
  • Valūtu kursi
  • Noteikumi
  • Kontakti
  • Ētikas kodekss
  • Anti-Money Laundering, international sanctions
  • FATCA/CRS
  • Cenrādis
  • Jautājumi un atbildes
  • Krāpšanas novēršana
  • Sūdzības un atsauksmes
  • Trauksmes celšana
  • Kļūt par klientu
  • Mārketinga piekrišanas
  • Sīkdatnes
  • Ilgtspēja

Klientu atbalsts +371 67 17 1880
(darba dienās 08.00 - 20.00)
Kartes bloķēšana 24/7/365

Maksa par zvanu ir atkarīga no tava operatora noteiktajiem tarifiem.
© 2025. Luminor Bank AS