Kā rīkoties, ja noticis gadījums? | Luminor
Kā rīkoties, ja noticis gadījums?
Kā rīkoties, ja noticis ceļojumu apdrošināšanas gadījums pēc 01.12.2020.
Iestājoties apdrošināšanas gadījumam, lūdzu sazinieties ar Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvijas filiāli vai ar mūsu diennakts palīdzības dienestu.
- Paziņo par nelaimes gadījumu pēc iespējas drīzāk. Zvani uz Compensa diennakts klientu atbalsta dienestu pa tālruni +371 6755 8899 vai aizpildi pieteikumu elektroniski mājas lapā: eclaims.eu
- Saglabā un iesniedz visus dokumentus, kas apstiprina apdrošināšanas gadījuma vietu, laiku, citus būtiskus apstākļus un zaudējuma apjomu (ārsta, policijas vai lidostas izziņu, čekus, rēķinus u.c. dokumentus)
- Ja nepieciešama medicīnisko pakalpojumu apmaksas garantija vai informācija par medicīniskās palīdzības pakalpojumu pieejamību, sazinies ar diennakts palīdzības dienestu: OPS pa tālruni +371 6755 8899 vai e‑pastu [email protected]
- Piesakot atlīdzību, norādi kredītkartes turētāja vārdu, uzvārdu, dzimšanas datumu un kredītkartes pirmos sešus un pēdējos četrus ciparus.
Savukārt, ja ir noticis kaulu lūzumu/ieplīsumu gadījums pēc 01.01.2024., lūdzu, paziņojiet par gadījumu pēc iespējās ātrāk, zvanot +371 6755 8888 vai aizpildot pieteikumu elektroniski mājaslapā šeit.
Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvijas filiāles zvanu centrs
Telefona numurs: +371 6755 8899
Atlīdzības pieteikuma forma: eclaims.eu
E-pasts: [email protected]
Medicīnas un repatriācijas izmaksu apdrošināšanas gadījumā Compensa Palīdzības dienests OPS LV SIA
Tel.: +371 6755 8899
E-pasts: [email protected]
Pieteiktās sūdzības tiek izskatītas saskaņā ar Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvia Filiāles noteikumiem