Prasības attiecībā uz komunikāciju, mājaslapas saturu un dizainu | Luminor

Tirgotājs sniedz Tirgotāja klientam (turpmāk – Maksātājs) turpmāk minēto informāciju un funkcijas viegli saprotamā formā:

1. Pirms norēķināšanās: informācija par Tirgotāja tirdzniecības vietas fizisko atrašanās vietu vai Tirgotāja juridisko adresi, ja Tirgotājam nav fiziskas tirdzniecības vietas.

2. Tirgotāja kontaktinformācija (pasta adrese, e-pasta adrese, telefona numurs starptautiskā formātā).

3. Preču / pakalpojumu piegādes noteikumi un nosacījumi, tostarp vairāku sūtījumu piegādes politika.

4. Preču atdošanas/naudas atmaksas un pasūtījuma atcelšanas politika.

5. Personas datu apstrādes politika (Privātuma politika).

6. Šī dokumenta 3. un 4. punktā minētā informācija ir jānorāda Maksātājam pasūtījuma veikšanas gaitā, un Tirgotājam jādod Maksātājam iespēja aktīvi* apliecināt iepazīšanos ar informāciju (piemēram, atzīme izvēles laukā (“checkbox”), apliecinājums ar peles klikšķi (“click to accept”) u. tml.):
a. pirkuma groza noformēšanas laikā, kad ekrānā tiek parādīta galīgā darījuma summa;
b. tīmekļa vietnē, kurai Maksātājs piekļūst, pirms galīgā norēķina veikšanas.
* Tā nevar būt tikai saite uz atsevišķu lapu.

7. Ja preces / pakalpojumi nav pieejami Darījuma veikšanas brīdī, Tirgotājs informē Maksātāju un saņem Maksātāja aktīvu piekrišanu vēlākai piegādei (norādot gaidāmo piegādes datumu) pirms Darījuma turpināšanas.

8. Tirgotājs informē Maksātāju, ja pasūtītās preces / pakalpojumi netiks piegādāti sākotnēji norādītajā un ar Maksātāju saskaņotajā laika periodā. Tirgotājs norāda Maksātājam jauno plānoto piegādes periodu, nodrošinot iespēju atcelt Darījumu.

9. Tirgotājs nodrošina, ka Darījuma apliecinājums (rēķins/kvīts u.tml.) ir pieejams Maksātājam vismaz 120 kalendāra dienu laikā pēc Darījuma apstrādes.

10. Darījuma apliecinājums izsniedzams statiskā formātā, ar kuru nav iespējams manipulēt pēc tā izveidošanas.

11. Informācijai, kas norādīta jebkurā e-pastā un kas apliecina Maksātāja pasūtījumu, jāsatur šādi dati: 
a. ja norādīta saite uz tīmekļa vietni un/vai lietotni:

b. norādījumi par to, kā Maksātājs var saņemt Darījuma apliecinājumu, ja Maksātājs nav to saņēmis;
c. nosūtītās ziņas nosaukumā (tematā):

12. Ja Tirgotājam ir pieejams Tiešsaistes karšu apstrādes pakalpojums, Visa un Mastercard tirdzniecības zīmēm jābūt atspoguļotām Tirgotāja tīmekļa vietnē, norādot uz karšu pieņemšanu.

Ja Tirgotājam Maksājuma saņemšanas pakalpojuma veidā ir pieejams Tiešsaistes karšu apstrādes pakalpojums, Tirgotājs apņemas iepazīties un ievērot citus VISA un Mastercard e-komercijas noteikumus un nosacījumus.