Izmanto mūsu pakalpojumus tev ērtā vietā un laikā | Luminor
>

Jautājumi un atbildes saistībā ar COVID-19
Privāto klientu attālinātie pakalpojumi

Izmanto mūsu biznesa klientu pakalpojumus attālināti

Kļūt par klientu

Tikai privātpersonas, kas ir esoši Luminor klienti un ir pilnvarotas pārstāvēt juridisku personu, var attālināti atvērt kontu konkrētajai juridiskajai personai. Kā privātpersonas var kļūt par Luminor klientu, lasi šeit.

Lai atvērtu kontu juridiskai personai, aizpildi pieteikumu mūsu mājas lapā. Pēc pieteikuma iesniegšanas bankas darbinieki sazināsies ar tevi, lai saņemtu nepieciešamos dokumentus un sniegtu konsultācijas par jūsu uzņēmuma vajadzībām atbilstošiem produktiem. Visi dokumenti ir jāparaksta elektroniski vai nu izmantojot e-parakstu vai Smart-ID kvalificēto elektronisko parakstu. Noskaties video, kā to iegūt.

Smart-ID un elektroniskais paraksts

Smart-ID sniedz iespēju parakstīt līgumus digitāli un tas ir arī vienkāršākais veids, kā autorizēties Luminor|DNB internetbankā un mobilajā bankā. Vairāk informācijas par Smart-ID vari iegūt šeit.

Lai elektroniski parakstītu dokumentus, tev ir vajadzīgs e-paraksts vai Smart-ID kvalificēts elektroniskais paraksts. Ja tev ir Smart-ID Bacis, vari to pārveidot par QES dažu minūšu laikā.
Noskaties video, kā to paveikt.

Visi dokumenti tiks parakstīti Dokobit vidē; ievadinformāciju atradīsi šeit.

Kartes

Bezkontakta maksājumu limits vienam maksājumam ir palielināts no 25 eiro līdz 50 eiro, lai padarītu fiziskos karšu maksājumus pēc iespējas drošākus.

Pieteikties jaunai kartei

Ja lieto Luminor|DNB internetbanku, aizpildi pieteikumu un mēs piegādāsim jaunu karti pa pastu. Kartei iespējams pieteikties attālināti un saņemt to pa pastu, ja jaunās kartes lietotājam ir piekļuve Luminor|DNB internetbankai.
 
Aktivizēt jaunu maksājumu karti

Ja lieto Luminor|DNB internetbanku, aktivizē savu karti ar internetbankas starpniecību sadaļā Konti un kartes → Manas kartes.
 
Mainīt maksājumu kartes dienas vai mēneša skaidras naudas izmaksas limitu

Ja lieto Luminor|DNB internetbanku, dienas skaidras naudas izmaksas limitu līdz € 10 000 iespējams mainīt zvanot +371 67 17 1880. Limitus var mainīt tikai pilnvarotais pārstāvis.

Ja lieto Luminor|Nordea internetbanku, aizpildi pieteikumu brīvā formā ar internetbankas starpniecību. Limitus var mainīt tikai pilnvarotais pārstāvis.

Bloķēt vai atbloķēt maksājumu karti

Maksājumu karti var bloķēt un atbloķēt internetbankā sadaļā Konti un kartes → Manas kartes vai zvanot +371 67 17 1880.

Saņemt kartes PIN koda atgādinājumu

Ja lieto Luminor|DNB internetbanku, sava PIN koda atgādinājumu iespējams saņemt ar internetbankas starpniecību sadaļā Konti un kartes → Manas kartes.

Konti

Papildu kontu savam uzņēmumam iespējams atvērt, aizpildot pieteikumu brīvā formā internetbankā.

Sava uzņēmuma konta atlikumu vari pārbaudīt internetbankā.

Maksājumi

Mainīt internetbankas maksājumu limitus

Ja lieto Luminor|DNB internetbanku, vari vai nu iesniegt pieteikumu ar internetbankas starpniecību  sadaļā Ziņojumi → Jauns iesniegums à Iesniegums no parauga → Internetbankas maksājumu limitu maiņa vai vari palielināt internetbankas maksājumu limitus līdz € 75 000 zvanot +371 67 17 1880. Limitus var mainīt tikai pilnvarotais pārstāvis.

Ja lieto Luminor|Nordea internetbanku, aizpildi pieteikumu brīvā formā ar internetbankas starpniecību. Limitus var mainīt tikai pilnvarotais pārstāvis.

Kredīti

Pieteikties aizdevumu produktiem

Uzņēmums var pieteikties aizdevumu produktiem, aizpildot pieteikumu Luminor mājas lapā vai nosūtot mums iesniegumu brīvā formā ar Luminor internetbankas starpniecību.

Pieteikties kredīta brīvdienām/pagarinājuma periodam, kura laikā nav jāmaksā procenti vai kavējuma nauda

Uzņēmums var pieteikties kredīta brīvdienām/pagarinājuma periodam, kura laikā nav jāmaksā procenti vai kavējuma nauda, nosūtot mums pieteikumu brīvā formā ar Luminor internetbankas starpniecību.

Visi ar aizdevumiem saistītie līgumi, izmantojot attālinātus saziņas kanālus, jāparaksta elektroniski ar e-parakstu vai Smart-ID kvalificētu elektronisko parakstu (noskaties video, kā to iegūt).

Līzings

Pieteikties līzinga produktiem

Uzņēmums var pieteikties līzinga produktiem, aizpildot pieteikumu Luminor mājas lapā vai nosūtot mums iesniegumu brīvā formā ar Luminor internetbankas starpniecību.

Pieteikties līzinga pagarinājuma periodam, kura laikā nav jāmaksā procenti vai kavējuma nauda

Uzņēmums var pieteikties līzinga pagarinājuma periodam, aizpildot pieteikumu, parakstot to un nosūtot uz lizings@luminor.lv.

Visi ar līzingu saistītie līgumi un pieteikumi pagarinājuma periodam, kura laikā nav jāmaksā procenti vai kavējuma nauda, attālinātas saziņas gadījumā jāparaksta elektroniski, izmantojot e-parakstu vai Smart-ID kvalificētu elektronisko parakstu (noskaties video, kā to iegūt).
 
Vairāk par līzinga risinājumiem vari uzzināt mūsu mājas lapā sadaļā Līzings.

E-komercijas savienojums

Uzņēmums var pieteikties Luminor E-komercijas savienojumam, aizpildot pieteikumu Luminor mājas lapā.

E-komercijas savienojuma līgumu var parakstīt tikai elektroniski, izmantojot attālinātus saziņas kanālus, ar e-parakstu vai ar Smart-ID kvalificētu elektronisko parakstu (noskaties video, kā to iegūt).
 
Vairāk par mūsu e-komercijas risinājumiem vari uzzināt mūsu mājas lapā sadaļā Luminor E-komercijas savienojums.

Uzkrājumi

Atvērt termiņnoguldījumu

Ja izmanto Luminor|DNB internetbanku, jaunu termiņnoguldījumu vari atvērt internetbankā sadaļā Noguldījumi un investīcijas → Noguldījumi → Atvērt jaunu noguldījumu.

Ja lieto Luminor|Nordea internetbanku, jaunu termiņnoguldījumu vari atvērt internetbankā sadaļā Uzkrājumi un investīcijas → Noguldījumi → Atvērt termiņnoguldījumu.
 
Vairāk par termiņnoguldījumiem vari uzzināt mūsu mājas lapā sadaļā Termiņnoguldījumi.

Pievienot jaunu internetbankas lietotāju

Ja lieto Luminor|DNB internetbanku, iesniedz pieteikumu ar internetbankas starpniecību sadaļā Ziņojumi → Jauns iesniegums → Iesniegums no parauga → Jauna internetbankas lietotāja pievienošana. Pakalpojums ir pieejams attālināti, ja jaunajam internetbankas lietotājam jau ir piekļuve Luminor|DNB internetbankai.

Ja lieto Luminor|Nordea internetbanku, aizpildi pieteikumu un paraksti līgumu ar savu e-parakstu. Pakalpojums ir pieejams attālināti, ja jaunajam internetbankas lietotājam jau ir piekļuve Luminor|Nordea internetbankai un visi saistītie līgumi ir parakstīti elektroniski.

Atjaunot klienta anketas informāciju

Ja lieto Luminor|DNB internetbanku, pilnvarotais pārstāvis var atjaunināt informāciju ar internetbankas starpniecību sadaļā Iestatījumi → Internetbankas iestatījumi → Mani iestatījumi → Klienta anketa.

Ja lieto Luminor|Nordea internetbanku, paraksttiesīgā persona var atjaunot savas klienta anketas informāciju mūsu tīmekļa vietnē.

Internetbanka un mobilā banka

Lielākajai daļai attālināto pakalpojumu visērtāk var piekļūt ar Luminor internetbankas vai mobilās bankas starpniecību, kas bieži ir vienīgā iespēja izmantot šos pakalpojumus. Lai sāktu lietot mūsu internetbanku, zvani +371 67 17 1880.

Internetbankas līgumu var parakstīt attālināti tikai ar e-parakstu vai Smart-ID kvalificēto elektronisko parakstu (noskatieties video, kā to iegūt).

Klientu atbalsts

  • Mūsu klientu atbalsts ir pieejams un sniedz palīdzību visu diennakti.
  • Sazinies ar mums, rakstot uz info@luminor.lv, sūtot ziņu internetbankā vai zvanot +371 6717 1880