Izmanto mūsu attālinātos klientu apkalpošanas kanālus | Luminor

Luminor turpina nodrošināt bankas pakalpojumus ārkārtas situācijas laikā, kad valdība noteikusi ierobežojumus, saistībā ar COVID-19 izplatību. Izmanto mūsu pakalpojumus sev ērtā vietā un laikā.

Jautājumi un atbildes par COVID-19

Uzņēmumiem

Pieslēdz Smart-ID kvalificēto elektronisko parakstu (QES)

Instrukciju, kā pārveidot esošo Smart-ID Basic kontu par Smart-ID kvalificēto elektronisko parakstu (QES) meklē šeit.

Atver papildu kontu

Lai atvērtu papildu kontu, raksti iesniegumu brīvā formā internetbankā.

Pievieno jaunu internetbankas lietotāju

Ja izmanto Luminor|DNB internetbanku, aizpildi pieteikumu internetbankā. Pakalpojums pieejams attālināti tad, ja arī jaunajam internetbankas lietotājam ir pieejama Luminor|DNB internetbanka.

Ja izmanto Luminor|Nordea internetbanku, aizpildi pieteikumu mājaslapā un paraksti līgumu ar eParakstu. Pakalpojums pieejams attālināti tad, ja jaunajam internetbankas lietotājam ir pieejama Luminor|Nordea internetbanka un uzņēmuma paraksttiesīgajai personai un jaunajam internetbankas lietotājam ir eParaksts.

Maini internetbankas maksājumu limitus

Ja izmanto Luminor|DNB internetbanku, aizpildi pieteikumu internetbankā. Limitu līdz pat 75 000 EUR vari palielināt, zvanot. Izmaiņas var veikt paraksttiesīgā persona.

Ja izmanto Luminor|Nordea internetbanku, raksti brīvas formas iesniegumu internetbankā. Izmaiņas var veikt paraksttiesīgā persona.

Piesakies kredītam

Piesakies kredītam, aizpildot pieteikumu mājaslapā vai sūtot brīvas formas iesniegumu internetbankā.
 

Piesakies kredīta brīvdienām

Piesakies kredīta brīvdienām, sūtot brīvas formas iesniegumu internetbankā.
 

Piesakies līzingam

Piesakies līzingam, aizpildot pieteikumu mājaslapā vai sūtot brīvas formas iesniegumu internetbankā.
 

Piesakies līzinga brīvdienām

Piesakies līzinga brīvdienām, aizpildot pieteikumu, parakstot to un nosūtot uz lizings@luminor.lv.

Piesakies E-komercijas savienojumam

Sāc lietot E-komercijas savienojumu, aizpildot pieteikumu.

Piesaki jaunu maksājumu karti

Ja izmanto Luminor|DNB internetbanku, aizpildi pieteikumu mājaslapā un saņem karti pa pastu. Karti pieteikt attālināti un saņemt pa pastu var tad, ja jaunajam kartes lietotājam ir pieeja Luminor|DNB internetbankai.

Ja izmanto Luminor|Nordea internetbanku, aizpildi pieteikumu mājaslapā, un saņem karti mūsu klientu apkalpošanas centrā.

Aktivizē maksājumu karti

Ja izmanto Luminor|DNB internetbanku, aktivizē karti internetbankā kā privātpersona, sadaļā Manas kartes.

Ja izmanto Luminor|Nordea internetbanku, karte tiks aktivizēta, kad to saņemsi klientu apkalpošanas centrā.

Maini maksājumu kartes dienas vai mēneša skaidras naudas izmaksas limitu

Ja izmanto Luminor|DNB internetbanku, dienas limitu līdz 10 000 EUR vari mainīt, zvanot. Izmaiņas var veikt paraksttiesīgā persona.

Ja izmanto Luminor|Nordea internetbanku, raksti brīvas formas iesniegumu internetbankā. Izmaiņas var veikt paraksttiesīgā persona.

Bloķē vai atbloķē maksājumu karti

Maksājumu karti iespējams bloķēt un atbloķēt internetbankā vai zvanot.

Apskati kartes PIN kodu

Ja izmanto Luminor|DNB internetbanku, saņem PIN koda atgādinājumu internetbankā.

Ja izmanto Luminor|Nordea internetbanku, kartes PIN kodu nav iespējams apskatīt attālināti.

Atjauno informāciju klienta anketā

Ja izmanto Luminor|DNB internetbanku, paraksttiesīgā persona var atjaunot informāciju internetbankā.

Ja izmanto Luminor|Nordea internetbanku, paraksttiesīgā persona var aizpildīt anketu mājaslapā.

Klientu atbalsts

  • Mūsu klientu atbalsts ir pieejams un sniedz palīdzību visu diennakti.
  • Sazinies ar mums, rakstot uz info@luminor.lv, sūtot ziņu internetbankā vai zvanot +371 6717 1880