Izmanto mūsu pakalpojumus sev ērtā vietā un laikā | Luminor

Paliec mājās un pārvaldi savas finanses attālināti. Ja interesējies par jauniem pakalpojumiem vai nepieciešams atbalsts, piesakies tiešsaistes konsultācijai, zvanot pa tālruni +371 67 17 1880

Jautājumi un atbildes par COVID-19
Biežāk uzdotie jautājumi un atbildes par ikdienas pakalpojumiem
Attālinātie kanāli uzņēmumiem


Izmanto mūsu pakalpojumus attālināti

Kļūsti par klientu

Ja tev ir elektroniskā ID karte (eID) vai Smart-ID kvalificēts elektroniskais paraksts (QES), tu vari kļūt par klientu attālināti.

Smart-ID un elektroniska parakstīšana

Ērtākais veids, kā pieslēgties Luminor|DNB internetbankai un mobilai bankai. Plašāku informāciju par Smart-ID meklē šeit.

Lai parakstītu dokumentus elektroniski, tev ir nepieciešams E-paraksts vai Smart-ID kvalificētais elektroniskais paraksts (QES). Ja tev ir Smart-ID Basic konts,  tu to vari pārveidot par QES dažu minūšu laikā. Šajā video aprakstīts, kā to var izdarīt.
 
Visi dokumenti tiks parakstīti Dokobit vidē. Pamatinformācija atrodama šeit.

Kartes

Bezkontakta maksājumu limits vienam maksājumam ir paaugstināts no 25 EUR uz 50 EUR pēc iespējas lielākai ar kartēm veikto maksājumu drošībai. 
 
Pasūti jaunu karti

Tu vari pasūtīt jaunu karti, izmantojot internetbanku. Karte tiks nosūtītas pa pastu uz norādīto adresi. Plašāka informācija par debetkartēm norādīta šeit, savukārt par kredītkartēm – šeit.

Ja izmanto Luminor|DNB internetbanku, ej uz sadaļu Konti un kartesManas kartes → Jaunas kartes pieteikums.

Ja izmanto Luminor|Nordea internetbanku, ej uz sadaļu KartesPieteikums norēķinu kartei vai Pieteikums kredītkartei.
 
Mainīt kartes maksājumu limitus
Internetbankas maksājumu limitus pārbaudi un maini internetbankā vai zvanot +371 67 17 1880.
 
Ja izmanto Luminor | DNB internetbanku, ej uz Ziņojumi Jauns iesniegums Iesniegums no parauga Citi un uzraksti ziņojumu brīvā formā.

Ja izmanto Luminor|Nordea internetbanku un vēlies mainīt kartes maksājumu limitu, ej uz sadaļu Kartes Mainīt kartes limitus (maksimālais limits 5000 EUR). Ja vēlies paaugstināt maksājumu limitus virs 5000 EUR, ej uz sadaļu Sarakste  Jauns ziņojums un uzraksti ziņojumu brīvā formā.
 
Ja tev ir jautājumi par kartes aktivizāciju, bezkontakta maksājumiem, limitiem, PIN kodiem, vai tava karte ir nozagta, meklē atbildes šeit.

Konta atlikums

Konta atlikumu vari pārbaudīt internetbankā, mobilajā lietotnē un bankomātos

Maksājumi

Veikt maksājumu

Tu vari veikt maksājumus internetbankā, mobilajā lietotnē vai ārkārtas situācijas laikā zvanot +371 67 17 1880.

Uzstādīt regulāro maksājumu

Internetbankā vari aktivizēt arī regulāros maksājumus un e-rēķinus.
 
Ja izmanto Luminor|DNB internetbanku, ej uz MaksājumiRegulārie maksājumi vai Regulārā rēķinu apmaksa.

Ja izmanto Luminor|Nordea internetbanku, ej uz Maksājumi Regulārie maksājumi Jauns regulārais maksājums.
 
Mainīt internetbankas maksājumu limitus

Internetbankas maksājumu limitus vari mainīt savā internetbankā.
 
Ja izmanto Luminor|DNB internetbanku, ej uz Ziņojumi Jauns iesniegums à Iesniegums no parauga Mainīt internetbankas maksājumu limitus.

Ja izmanto Luminor|Nordea, ej uz Sarakste Jauns ziņojums un raksti brīvas formas ziņojumu.

Luminor komplekti

Luminor komplektu vari aktivizēt vai mainīt savā internetbankā vai zvanot +371 67 17 1880.

Ja izmanto Luminor|DNB internetbanku, ej uz Konti un kartes Komplekti.

Ja izmanto Luminor|Nordea internetbanku, ej uz Pieteikumi Jauns pieteikums → Pieteikums klienta komplektiem un izvēlies sev piemērotāko Luminor komplektu.

Plašāka informācija par Luminor komplektiem pieejama šeit.

Kredīti un kredītbrīvdienas

Šobrīd konsultācijas par kredītiem notiek tikai attālināti. Lūdzam pieteikties konsultācijai tiešsaistē, aizpildot pieteikumu vai zvanot +371 67 17 1880.

Ja tev radušies kādi jautājumi par kredītbrīvdienām, pārbaudi biežāk uzdoto jautājumu sadaļā sniegto informāciju vai sazinies ar mums, un mēs atradīsim vislabāko risinājumu.

Plašāka informācija par mūsu piedāvātajiem kredītiem ir atrodama mūsu mājas lapā sadaļā Kredīti.

Līzings un kredītbrīvdienas

Pieteikties līzinga produktiem var, aizpildot pieteikumu Luminor mājas lapā vai nosūtot mums pieteikumu brīvā formā Luminor internetbankā.

Ja izmanto Luminor|DNB internetbanku, ej uz sadaļu Ziņojumi Jauns iesniegums.
Ja izmanto Luminor|Nordea internetbanku, ej uz sadaļu Sarakste → Jauns ziņojums.

Ar līzingu saistītos dokumentus var parakstīt ar E-parakstu vai Smart-ID kvalificēto elektronisko parakstu.

Tu vari pieteikties konsultācijai, aizpildot pieprasījuma formu Luminor mājas lapā vai zvanot +371 67 17 1880.

Ja tev radušies kādi jautājumi par kredītbrīvdienām, apskati biežāk uzdoto jautājumu sadaļu. Lai pieprasītu kredītbrīvdienas, tu vari aizpildīt pieteikumu mūsu mājas lapā. Pieteikumu var iesniegt pdf formātā. Paraksti šo pieteikumu ar e-parakstu vai Smart ID kvalificēto elektronisko parakstu un nosūti to mums uz e-pasta adresi lizings@luminor.lv.

Plašāka informācija par līzingu ir atrodama mūsu mājas lapā.

Apdrošināšana

Mājokļa apdrošināšanai vari pieteikties, aizpildot pieteikumu vai zvanot +371 67 17 1880.

KASKO vari pieteikties, aizpildot pieteikumu vai zvanot +371 67 17 1880.

Kredītņēmēja dzīvības apdrošināšanai vari pieteikties, aizpildot pieteikumu. Pieteikumu un līgumu var parakstīt ar e-parakstu vai Smart-ID kvalificēto elektronisko parakstu

Uzkrājumi un ieguldījumi

Atver uzkrājumu un ieguldījumu kontu internetbankā.
 
Ja izmanto Luminor|DNB internetbanku, ej uz Uzkrājumi un ieguldījumi. Šobrīd konsultācijas par ieguldījumiem nodrošinām tikai attālināti. Piesakies tiešsaistes konsultācijai zvanot +371 6717 1880.
 
Ja izmanto Luminor|Nordea internetbanku, ej uz Uzkrājumi un investīcijas Noguldījumi.
 
Noguldījumu izmaksu var pieprasīt, aizpildot ziņojumu brīvā formā internetbankas sadaļā Sarakste Jauns ziņojums. Vairāk par noteikumiem un nosacījumiem varat izlasīt šeit.
 
Par Luminor Investor klientu vari kļūt šeit.
 
Vairāk par uzkrājumu un ieguldījumu iespējām vari uzzināt mūsu mājas lapā sadaļā Uzkrājumi.

Pensija

Piesakies tiešsaistes konsultācijai par pensiju 3. līmeni, aizpildot pieteikumu vai zvanot +371 67 17 1880.

Pieteikumu pensiju 3. līmeņa plānam var parakstīt ar Smart-ID kvalificēto elektronisko parakstu (QES) vai e-parakstu.

Ja esi jau pieteicies pensiju 3. līmeņa plānam, apskati uzkrājumu internetbankā.

Pensiju 2. līmeni piesaki un maini www.latvija.lv.

Vairāk par pensijas iespējām vari uzzināt mūsu mājas lapā sadaļā Uzkrājumi.

Internetbanka un mobilā lietotne

Vieglākais un bieži vien arī vienīgais veids, kā piekļūt lielākajai daļai attālināto pakalpojumu, ir  Luminor internetbanka vai mobilā bankā.

Ja šobrīd vēl neizmanto internetbanku, zvani mums +371 67 17 1880. Internetbankas pakalpojumu līgumu var parakstīt attālināti tikai ar e-parakstu vai ar Smart-ID kvalificēto elektronisko parakstu.

Mūsu mobilo lietotni var ielādēt šeit.

Klientu atbalsts

  • Klientu atbalsts ir pieejams 24 stundas diennaktī, lai palīdzētu tev atrast labāko risinājumu
  • Sazinies ar mums, rakstot uz e-pasta adresi info@luminor.lv, nosūtot ziņojumu internetbankā vai zvanot +371 67 17 1880

Kļūsti par klientu attālināti