Biežāk uzdotie jautājumi

Tava konta informācija paliks nemainīga

Neatkarīgi no tā, vai esi DNB vai Nordea klients, Luminor Tava konta informācija un privātie dati paliks nemainīgi.

Produkti un to cenas nemainīsies

Pēc Luminor izveidošanas cenu politika DNB un Nordea klientiem būs tāda pati, kā līdz šim. Pirmās klientiem redzamākās izmaiņas pašreizējo produktu un pakalpojumu piedāvājumos paredzētas Luminor pirmo simts darbības dienu laikā.

Saglabājas tādi paši nosacījumi

Luminor pārņēmis visas DNB un Nordea banku saistības Baltijas valstīs. Tas nozīmē, ka nebūs nekādu izmaiņu Tavās spēkā esošajās saistībās. Pēc Luminor izveidošanas Tev būs pieejami tie paši produkti un piedāvājumi.

Nekādu izmaiņu maksājumu karšu lietošanā

Kā Luminor klients varēsi turpināt izmantot savas esošās DNB un Nordea debetkartes un kredītkartes. Jaunās Luminor kartes piedāvāsim jau tuvākajā laikā.

DNB un Nordea bankomāti darbosies ar papildu priekšrocībām

Tagad ar savu DNB karti bez papildu komisijas maksas vari izņemt naudu arī Nordea bankomātos. Tas pats attiecas arī uz Nordea karšu īpašniekiem un naudas izņemšanu DNB bankomātos.

Joprojām vari izmantot savu internetbanku.

Noteiktu laiku varēsi turpināt izmantot DNB un Nordea pašreizējās internetbankas. Taču viena no Luminor nākotnes prioritātēm ir radīt jaunus, mūsdienīgus digitālos kanālus.

Lasīt vairāk Aizvērt

Citas filiāles – esošajiem un jaunajiem klientiem.

Citās filiālēs turpināsim apkalpot gan jau mūsu esošos, gan jaunos Luminor klientus.

Lasīt vairāk Aizvērt

Dubultās filiāles – Tavai ērtībai.

Lai nodrošinātu augstas kvalitātes klientu apkalpošanas servisu, esam izveidojuši vairākas dubultās filiāles, kurās apkalposim gan DNB un Nordea, gan Luminor klientus.

Lasīt vairāk Aizvērt

Ātrs, profesionāls atbalsts tiešsaistē.

Esam uzlabojuši zvanu centra servisu – sazinies ar mums, rakstot vai zvanot. Mūsu kontaktinformācija ir pieejama šeit.

Lasīt vairāk Aizvērt