Datu pārcelšana | Luminor

Kā man vajadzētu sagatavoties?

Tu saņemsi individuālu ziņu ar detalizētu informāciju par izmaiņām un precīzu datumu, kad notiks tavu datu pārcelšana

  Pirmais solis

Tu saņemsi individuālu ziņu ar detalizētu informāciju par izmaiņām un precīzu datumu, kad notiks tavu datu pārcelšana

  • Pārbaudi, vai Luminor|Nordea internetbankā esi norādījis pareizu savu pasta adresi
  • Turpini izmantot visus Luminor pakalpojumus kā ierasts, tostarp:

- pieslēdzies Luminor|Nordea internetbankai
- saņem un pārskaiti naudu uz un no kontiem, kuru numuros ir burti “NDEA”
- veic maksājumus ar esošo debetkarti.

Aptuveni trīs nedēļas pirms tavu datu pārcelšanas tu saņemsi jauno Luminor VISA maksājumu karti un jaunos konta numurus

  Otrais solis

Aptuveni trīs nedēļas pirms tavu datu pārcelšanas tu saņemsi:

  • jauno maksājumu karti un instrukciju, kā to aktivizēt – ieliec karti savā makā uzreiz, lai tā būtu tev pieejama pārcelšanas naktī, līdz tam tā ir bloķēta
  • jauno konta numuru – iesniedz to darba devējam laicīgi, bet naudu saņemsi uz to tikai pēc pārcelšanas nakts, līdz tam konts ir bloķēts
  • informāciju, kā pieslēgties jaunajai LuminorIDNB internetbankai – to gan tu vari darīt jau uzreiz

Datu pārcelšanas nakts, kad kontu atlikumus pārcels uz jaunajiem kontiem, kuru numuros ir burti “RIKO”

  Trešais solis

  • Datu pārcelšanas laikā būs brīdis, kad piekļuve kontiem un maksājumu kartēm nebūs iespējama, tāpēc, ja nepieciešams, savlaicīgi veic darījumus un nodrošinies ar skaidru naudu!
  • Pēc veiksmīgas tavu datu pārcelšanas un atlikumu pārvirzīšanas tu saņemsi SMS – tas nozīmē, ka no tā brīža izmanto tikai jauno Luminor|DNB internetbanku, jauno maksājumu karti, jauno konta numuru.


Uzzini par galvenajām izmaiņām

Norēķinu konti

Katram tavam konta numuram, kurā ir burti NDEA, mainīsies pirmie astoņi simboli. Jauno kontu varēsi izmantot tikai pēc pārcelšanas nakts, līdz tam tas ir bloķēts un ienākošos pārskaitījumus atgriezīs sūtītājam

Katram tava konta numuram vai vairākiem konta numuriem, kurā ir burti “NDEA”, mainīsies pirmie astoņi simboli.

  • Jaunos konta numurus nosūtīsim tev aptuveni trīs nedēļas pirms tavu datu pārcelšanas.
  • Kad esi saņēmis jauno konta numuru, informē par to, piemēram, darba devēju, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūru vai citus partnerus, no kuriem gūsti ienākumus.
  • Ņem vērā, ka kontā naudu varēsi saņemt tikai pēc pārcelšanas nakts, līdz tam tas ir bloķēts. Ja kāds tev pārskaitīs naudu līdz pārcelšanas naktij, tā tiks atgriezta sūtītājam un tu to nesaņemsi. Tāpat līdz pārcelšanas naktij tu vēl nevarēsi veikt šo kontu papildināšanu bankomātā.
  • Pārcelšanas naktī uz jauno kontu mēs pārskaitīsim arī tavu naudas atlikumu.
  • Ja trīs mēnešu laikā pēc datu pārcelšanas brīža saņemsim maksājumu, kurā norādīts tavs iepriekšējais konta numurs, to automātiski labosim, un naudu tu saņemsi savā jaunajā kontā divu darba dienu laikā. Savukārt pēc šī termiņa beigām maksājumu ar iepriekšējo konta numuru sistēma automātiski noraidīs un nosūtīs atpakaļ maksātājam.
  • Ja tu veic vai saņem starptautiskos maksājumus, turpmāk rekvizītos izmanto jauno SWIFT/BIC kodu – RIKOLV2X.
  • Izrakstus par tavos kontos veiktajiem darījumiem tu varēsi pats sagatavot Luminor|DNB internetbankā, t.sk. par vēsturiskajiem darījumiem, sākot no 01.01.2016. Tev vienkārši jāveido konta pārskats jaunajam kontam, kura numurā ir burti RIKO. Par ilgāku periodu tev to palīdzēs izveidot mūsu klientu apkalpošanas centrā.

Maksājumu kartes

Katras tavas Maestro/Mastercard Debit kartes vietā pa pastu saņemsi jaunu Luminor VISA maksājumu karti. Ieliec to makā uzreiz pēc saņemšanas, lai tā būtu pa rokai uzreiz pēc pārcelšanas nakts!

  • Ja karti esi izmantojis darījumiem pēdējā pusgada laikā, tad katras šādas maksājumu kartes vietā bez maksas saņemsi jaunu Luminor Visa Debit maksājumu karti
  • Jauno maksājumu karti nosūtīsim uz adresi, ko esi norādījis LuminorINordea internetbankā (sadaļā Uzstādījumi – Klienta informācija – Kontaktinformācija). Pārbaudi, vai adrese ir pareiza. Ja nepieciešams, maini to!
  • Ja divas nedēļas pirms norādītā pārcelšanas datuma joprojām neesi saņēmis karti pa pastu, raksti mums ziņu internetbankā vai zvani 1880
  • Jaunajai kartei PIN kods nemainīsies – tas būs tāds pats kā kartei, ko izmantoji līdz šim
  • Karte automātiski kļūs aktīva, kad apstiprināsi pirmo darījumu ar PIN kodu POS terminālā vai jebkurā bankomātā
  • Kartei ir bezkontakta norēķinu funkcija, kas automātiski tiks aktivizēta pēc pirmā darījuma, ko apstiprināsi ar PIN kodu. Ja vēlēsies, šo funkciju varēsi atslēgt Luminor|DNB internetbankā. Turpat varēsi aktivizēt arī pirkumus internetā, ja nepieciešams, un redzēt kartes PIN kodu, ja esi to aizmirsis
  • Ar kartes limitiem vari iepazīties cenrādī. Ja vēlies mainīt kartes limitu ilgtermiņā, raksti jaunajā Luminor|DNB internetbankā vai dodies uz mūsu klientu apkalpošanas centru. Ja vēlies mainīt kartes limitu tikai vienam darījumam – zvani 1880 vai dodies uz mūsu klientu apkalpošanas centru
  • Bez maksas varēsi izņemt skaidru naudu un iemaksāt to tikai Luminor bankomātos cenrādī noteiktā limita ietvaros
  • Turpmāk Luminor bankomātos pievērs uzmanību VISA sadaļai:



Internetbanka

Turpmāk tev būs jauna Luminor|DNB internetbanka. Piekļūt tai varēsi ar Smart-ID.
Pirmo reizi, tev vajadzēs izmantot savu esošo Luminor|Nordea kodu lietotni vai kodu kalkulatoru. Tāpēc saglabā tos!

 

Ja tev jau ir Smart-ID “Smart-ID Qualified Electronic Signature”:
1. Atver Luminor internetbanku un izvēlies Luminor|DNB.
2. Kā ieejas vārdu ievadi esošo (vai jauno, ja esam tev to paziņojuši) internetbankas ieejas vārdu un spied “Turpināt”.
3. Izvēlies Smart-ID un spied “ieiet”Izvēlies Smart-ID un spied “Ieiet”:


4. Ievadi PIN kodu Smart-ID lietotnē, lai pieslēgtos Luminor|DNB internetbankai.

Ja tev jau ir Smart-ID Basic konts
Seko šiem soļiem. Aicinām rūpīgi iepazīties ar instrukciju un izpildīt katru aprakstīto soli.

Ja tev vēl nav Smart-ID konta
Apskati video kā lejupielādēt Smart-ID lietotni un izveidot Smart-ID Basic kontu šeit.
Instrukciju par to, kā pirmo reizi pieslēgties Luminor|DNB internetbankai lasi šeit.

Sava esošā Smart-ID konta veidu vari uzzināt Smart-ID lietotnes pirmajā skatā
Ja Smart-ID lietotnes fons ir zaļā krāsā, tas ir Smart-ID Basic:

Ja Smart-ID lietotnes fons ir baltā krāsā, tas ir Smart-ID “Smart-ID Qualified Electronic Signature”:


  • Ieejas vārds saglabāsies tāds pats, kā izmanto šobrīd Luminor|Nordea internetbankā.
  • Ja tev nav pieejams “Smart telefons” vai nevēlēsies izmantot Smart-ID, dodies uz klientu apkalpošanas centru, kur varēsi saņemt jaunu kodu kalkulatoru
  • Ja tev ir bijis, bet šobrīd uz rokas nav aktīvs Luminor|Nordea autorizācijas rīks (Nordea Codes lietotne vai kodu kalkulators) dodies uz mūsu klientu apkalpošanas centru
  • Iepazīsties arī ar ieteikumiem Luminor|DNB internetbankas ērtākai lietošanai pēc datu pārcelšanas
  • Pārbaudi, vai uz tavu datu pārcelšanas brīdi esi apstiprinājis visus maksājumus, kā arī neesi ieplānojis maksājumus pēc šī datuma, jo tos mēs nepārcelsim uz jauno Luminor|DNB internetbanku.
  • Pārbaudi, vai esi apstiprinājis visus maksājumus, kā arī plānotos maksājumus, jo tos mēs nepārcelsim uz jauno internetbanku
  • Mēs saglabāsim tavus personalizētos maksājumu paraugus. Pārbaudi tos un precizē pie saņēmējiem, kuriem konta numurā ir burti “NDEA”, vai viņiem nav mainījies konta numurs uz burtiem “RIKO”
  • Tu varēsi piekļūt arī vēsturiskajai informācijai par kontu darījumiem Luminor|DNB internetbankā kopš 01.01.2016., veidojot kontu pārskatu. Par senākiem darījumiem informāciju varēsi uzzināt mūsu klientu apkalpošanas centros.
  • Jaunajā Luminor|DNB internetbankā tev būs pieejami šādi maksājumu limiti:
  Pēc noklusējuma Maksimālais limits
Operācijas limits 75 000 EUR 1 500 000 EUR
Dienas limits 75 000 EUR 1 500 000 EUR

Maksājumi

Regulāro maksājumu rīkojumi un līgumi par regulāro rēķinu samaksu, kas noslēgti ar Luminor, turpinās darboties kā ierasts

Turklāt šajos līgumos:

  • kontam, no kura tiek skaitīta nauda, automātiski nomainīsim numuru uz jauno
  • ja maksājuma saņēmēja konta numurā ir burti “NDEA”, automātiski nomainīsim uz jauno konta numuru

Komplekti

Tavā rīcībā būs pakalpojumu komplekts, kas ļaus, samaksājot vienreizēju maksu reizi mēnesī, izmantot dažādus pakalpojumus bez atsevišķas maksas

  • Ja līdz šim lietoji Klienta komplektu, tavā rīcībā būs Pamata komplekts, kurā ietilps visi jau tavā rīcībā esošie pakalpojumi, kā arī bez papildu maksas varēsi izmantot:

- SMS paziņojumus par darījumiem kontā, kuram piesaistīta maksājumu karte
- neierobežotu skaitu regulāro maksājuma rīkojumu eiro valūtā uz jebkuru banku Latvijā
- neierobežotu skaitu regulāro rēķinu apmaksas līgumu

  • Ja līdz šim nelietoji pakalpojumu komplektu, bet tev ir debetkarte, tavā rīcībā būs Luminor Pamata komplekts
  • Ja līdz šim nelietoji pakalpojumu komplektu un tev nav debetkartes, tavā rīcībā būs Luminor Mini komplekts
  • Iepazīsties ar visiem Luminor komplektiem. Ja pēc datu pārcelšanas vēlēsies veikt izmaiņas, tās ērti varēsi pieteikt Luminor|DNB internetbankā

Papildu informācija, ja šobrīd esi gan RIKO, gan NDEA kontu īpašnieks

Pēc tavu datu pārcelšanas varēsi redzēt visus pakalpojumus vienuviet Luminor|DNB internetbankā, kā arī turpināsi izmantot esošo pakalpojumu komplektu (Mini, Pamata, Komforta vai Zelta)

Internetbanka

  • ja šobrīd jau izmanto Luminor|DNB internetbanku, tu turpināsi to izmantot arī pēc tavu datu pārcelšanas un varēsi vienkopus redzēt visus pakalpojumus, tostarp jaunos kontus un jaunās kartes

- ieejas vārds un autorizācijas līdzekļi paliks tie paši, kurus lietoji līdz šim
- aicinām izmantot arī mobilo lietotni Smart-ID

  • ja tev nav Luminor|DNB internetbanka, lasi vairāk šeit

Komplekts

  • Tu turpināsi izmantot esošo pakalpojumu komplektu (Mini, Pamata, Komforta vai Zelta). Pakalpojumus, kas ietilpst tavā komplektā, vari aplūkot Luminor cenrādī.
  • Visiem papildu pakalpojumiem, kas pēc tavu datu pārcelšanas neietilps tavā esošajā pakalpojumu komplektā, piemēros komisijas maksu atbilstoši Luminor cenrādim
  • Nepieciešamības gadījumā vienmēr vari veikt komplekta maiņu Luminor|DNB internetbankā (sadaļā “Konti – Kartes” – “Komplekti”) vai jebkurā klientu apkalpošanas centrā

Kā sagatavoties pārmaiņām?

1

Atjauno savus kontaktus

Aicinām LuminorINordea internetbankā atjaunot savus kontaktus – e-pastu, tālruņa numuru un pasta adresi, lai mēs varētu ar tevi sazināties.

2

Gaidi personalizētu ziņu

Divus mēnešus pirms klientu datu pārcelšanas uz vienotu sistēmu mēs tev nosūtīsim oficiālu ziņu ar detalizētu informāciju par visām izmaiņām.

Pārvaldi savas finanses ērti un vienkārši!