Kā izveidot jaunu Smart-ID kontu, pēc telefona maiņas vai rūpnīcas atiestatīšanas?

Instrukciju un vairāk informācijas skaties šeit.

Kā pirmo reizi pieslēgties internetbankai ar Smart-ID Basic kontu?

Pirmajā pieteikšanās reizē ar Smart-ID Basic kontu papildus jāapstiprina sava identitāte ar kodu kalkulatoru Digipass 260/270.

Kā uzstādīt Smart-ID ar biometrisko identifikāciju? Biometriskā identifikācija: vai man tas ir vajadzīgs?

Jaunāko informāciju par biometrisko identifikāciju skaties šeit.

Uzsāku autentifikāciju, bet Smart-ID paziņojumi neparādās manā telefonā. Kāpēc tā? Ko man darīt?

Vairāk informācijas skaties šeit.

Kā iegūt Smart-ID kontu?

Video instrukcijas un informāciju par Smart-ID uzstādīšanu skaties šeit.

Kā pasargāt savu telefonu un Smart-ID?

Detalizētu atbildi un ieteikumus drošai telefona un Smart-ID konta lietošanai skaties šeit.

Vai Smart-ID izmantošana ir droša?

Jā, Smart-ID ir drošs risinājums autentifikācijai un dokumentu elektroniskai parakstīšanai. Vairāk informācijas skaties šeit.

Mans telefons tika nozagts vai pazaudēts – ko man darīt?

Detalizētu atbildi skaties šeit.
Svarīgi! Luminor nav piekļuves vai tiesību dzēst Smart-ID kontu klientu vārdā.

Es neatceros savu(-s) PIN kodu(-s) – ko es varu darīt?

Detalizētu atbildi skaties šeit.

Kā es varu mainīt savus PIN kodus?

Detalizētu atbildi skaties šeit.

Es vairs nevēlos izmantot Smart-ID – kā es varu izdzēst savu kontu?

Detalizētu atbildi skaties šeit.
Svarīgi! Luminor nav piekļuves vai tiesību dzēst Smart-ID kontu klientu vārdā.

Vai es varu izmantot Smart-ID ārzemēs?

Detalizētu atbildi skaties šeit.

Vai man var būt vairāki Smart-ID konti vairākās viedierīcēs?

Detalizētu atbildi skaties šeit.

Cik ilgi es varu izmantot savu Smart-ID kontu?

Detalizētu atbildi skaties šeit.

Vai biznesa klienti var izmantot Smart-ID elektroniskajai banku darbībai?

Detalizētu atbildi skaties šeit.

Man ir bankas konts gan SEB bankā, gan Swedbank. Vai, lai izmantotu Luminor internetbankas pakalpojumus, man ir nepieciešami dažādi Smart-ID konti?

Nē, lai izmantotu Luminor internetbanku vai mobilo banku, tev nav nepieciešami atsevišķi Smart-ID konti.

Svarīgi!

  • Saglabā pašreizējās autentifikācijas metodes.
  • Ja esi pazaudējis tālruni, atjauno savu Smart-ID kontu, izmantojot biometrisko identifikāciju.
  • Ja esi izdzēsis savu esošo Smart-ID Basic kontu, to būs iespējams atjaunot, autentifikācijai izmantojot kodu kalkulatoru Digipass 260/270 vai e-parakstu, vai arī klātienē Klientu apkalpošanas centrā.

Neatradi atbildi? Rezervē tikšanos klātienē