1. Ievads
1.1. Šajos noteikumos (turpmāk – “Noteikumi”) aprakstīta Luminor ieguvumu programmas pilotprojekta (turpmāk – “Programmas pilotprojekts”) norise. Šie Noteikumi attiecas uz visiem Programmas pilotprojekta dalībniekiem.
2. Paziņošana par dalību Programmas pilotprojektā
2.1. Luminor Bank AS, kuru pārstāv tās Latvijas filiāle, (turpmāk – “Banka”) nosūta e-pasta ziņojumu uz klienta norādīto e-pasta adresi ar aicinājumu izmēģināt Programmas pilotprojektā iekļautos piedāvājumus.
2.2. Klients patur tiesības izvēlēties, vai izmantot Programmas pilotprojektā iekļautos piedāvājumus vai ne. Ja klients neizvēlas Programmas pilotprojektā iekļautos piedāvājumus, par to nav nepieciešams sniegt atsevišķu paziņojumu.
3. Atbilstība
3.1. Šajā Programmas pilotprojektā var piedalīties tikai iepriekš izvēlēta klientu grupa. Atlases priekšnosacījumi ir šādi:
a. Atlases pamatā ir atbilstošs klienta profils (lai novērtētu atbilstību līmeņiem) un klienta piekrišana saņemt mārketinga paziņojumus saziņas kanālos (lai dalītos ar Programmas pilotprojekta informāciju).
b. Īpašos piedāvājumus var izmantot tikai Programmas pilotprojektā iekļautie klienti, kas saņēmuši e-pasta ziņojumu no Bankas. Dalība nav nododama tālāk, ja vien nav īpaši norādīts, ka Programmas pilotprojektā iekļautais klients var uzaicināt ģimenes locekli (vecākus, laulāto, bērnus) kļūt par Bankas klientu (skatīt punktu 3.2.).
c. Programmas pilotprojekts ir pieejams tikai privātpersonām, nevis uzņēmumiem, ja vien nav norādīts citādi. Programmas pilotprojekts nav piemērojams Private Banking klientiem, Bankas darbiniekiem un nepilngadīgiem klientiem.
d. Programmas pilotprojektā var piedalīties Latvijas rezidenti, kuri ir Bankas klienti vismaz 12 mēnešus un kuriem ir vismaz viens konts un Luminor debetkarte vai kredītkarte.
e. Personas ar nokavētiem maksājumiem, parādiem un apķīlātiem kontiem nevar piedalīties Programmas pilotprojektā.
f. Dalība Programmas pilotprojektā ir bezmaksas.
3.2. Luminor Black ģimenes piedāvājums – attiecināms uz Programmas pilotprojekta dalībnieka ģimenes locekli (jaunu Bankas klientu), sniedzot iespēju pieteikties Luminor Black komplektam par 1 EUR mēneša maksu pirmos 12 mēnešus.
a. Lai saņemtu atlaidi, jāizmanto kods BLA1.
b. Piedāvājums ir spēkā no 04.11.2024. līdz 30.04.2025. vai līdz tā atsaukšanai.
c. Atlaide ir spēkā pirmos 12 kalendāros mēnešus no Luminor Black komplekta aktivizēšanas brīža (aktivizējot komplektu no 07.11.2024. līdz 30.04.2025.), ja pieteikuma veidlapā ir norādīts atlaides kods. Pirmais kalendārais mēnesis ir mēnesis, kad komplekts tiek aktivizēts. Sākot ar nākamo kalendāro mēnesi pēc piedāvājuma perioda beigām, tiek piemērota Bankas Cenrādī norādītā maksa par attiecīgo komplektu.
4. Programmas pilotprojekta ilgums
4.1. Programmas pilotprojekts norisināsies no 2024. gada 4. novembra līdz 2025. gada 30. aprīlim. Pamatojoties uz atsauksmēm un rezultātiem, pēc šī posma Banka programmu var koriģēt vai slēgt.
5. Programmas pilotprojekta tvērums
5.1. Programmas pilotprojekta īpašos piedāvājumus izmēģinās tikai iepriekš atlasīti klienti. Tas nozīmē, ka Programmas pilotprojekta posmā šie piedāvājumi būs pieejami ierobežotam klientu skaitam.
6. Klientu atbilstības līmeņiem noteikšana
6.1. Dalībnieki var saņemt īpašos piedāvājumus, izmantojot Bankas produktus un pakalpojumus, piemēram, debetkartes vai kredītkartes, uzturot kontu atlikumus un izmantojot Bankas aizdevumu vai ieguldījumu produktus. Klienti tiek iekļauti atbilstošajos Programmas pilotprojekta līmeņos atkarībā no unikālo produktu skaita. Par katru unikālo produktu klientam piešķir 1 punktu.
6.2. Programmas pilotprojektā ir trīs līmeņi atbilstoši klientu unikālo produktu skaitam: sudraba līmenis (1 unikāls produkts jeb 1 punkts), zelta līmenis (2–3 unikāli produkti jeb 2–3 punkti), platīna līmenis (sākot no 4 unikāliem produktiem jeb 4 punktiem).
6.3. Lai klasificētu produktu kā unikālu produktu, klientam jābūt parakstītam līgumam par kādu no 1. tabulā norādītajiem un Programmas pilotprojektā iekļautajiem produktiem. Unikālo produktu jeb punktu skaitu nosaka vai nu pēc produktu grupas, vai katra atsevišķā līguma. Piemēram, ja klientam ir 2 kredītkartes (1 unikāls produkts), 1 debetkarte (1 unikāls produkts), 2 krājkonti (1 unikāls produkts), 2 patēriņa kredīta līgumi (2 unikāli produkti), klientam ir 5 unikāli produkti jeb 5 punkti, tātad piešķirams platīna līmenis.
Unikālais produkts | Tiek ieskaitīta produktu grupa | Tiek ieskaitīts katrs līgums/vienība |
---|---|---|
Kredītkarte | Jā | |
Debetkarte | Jā | |
Krājkonts1 | Jā | |
Termiņnoguldījums2 | Jā | |
Pensiju 2. līmenis | Jā | |
Pensiju 3. līmenis | Jā | |
Regulāri ienākumi3 | Jā | |
Patēriņa kredīts | Jā | |
Auto kredīts | Jā | |
Kredīts mājokļa remontam | Jā | |
Hipotekārais kredīts | Jā | |
Ideju kredīts | Jā | |
Līzings | Jā | |
Konts bērniem | N/A | |
Nepilngadīgie klienti | N/A |
1 Krājkonta(-u) aktīvu kopsummai jābūt vismaz 1000 EUR.
2 Termiņnoguldījuma(-u) aktīvu kopsummai jābūt vismaz 1000 EUR.
3 Regulāra ienākošās naudas plūsma pēdējos 3 mēnešus pēc kārtas, vismaz 1000 EUR katru mēnesi. Izņemot darījumus starp pašu kontiem un kredītu izmaksas.
7. Programmas pilotprojekta līmeņos iekļautie ieguvumi
7.1. Atlasītos klientus iekļauj sudraba, zelta vai platīna līmenī atkarībā no katra klienta unikālo Bankas produktu jeb punktu skaita. Katrā līmenī tiek piedāvāti īpaši ieguvumi, ko nodrošina Banka un tās partneri. Šie ieguvumi atšķiras atkarībā no līmeņa.
7.2. Bankas īpašie piedāvājumi nav piemērojami klienta esošajiem produktiem un pakalpojumiem, par kuriem jau ir noslēgti līgumi. Tas nodrošina, ka ieguvumi attiecas tikai uz jauniem līgumiem un piedāvājumiem Programmas pilotprojekta ietvaros.
7.3. Īpašie piedāvājumi nav apvienojami ar citām akcijām vai atlaidēm, ja vien tas nav skaidri norādīts. Detalizētu informāciju klienti saņems e-pasta ziņojumos.
7.4. Informāciju par klienta unikālo produktu jeb punktu skaitu un līmeni Banka nosūta uz klienta e-pastu. Aktuālā informācija par piedāvājumu būs redzama Programmas pilotprojekta mājaslapā.
7.5. Informāciju par jaunajiem atlaižu kodiem klienti saņems e-pastā katra mēneša beigās.
7.6. Īpašajiem piedāvājumiem nav naudas vērtības, un tos nevar apmainīt pret naudu.
7.7. Klients patur tiesības izvēlēties labāko spēkā esošo piedāvājumu, ja Banka tādu piedāvā.
8. Personas datu apstrāde
8.1. Programmas pilotprojekta dalībnieku dati tiks apstrādāti saskaņā ar Luminor privātuma politiku, lai novērtētu un uzlabotu programmu.
8.2. Banka var lūgt dalībniekiem sniegt atsauksmes par savu pieredzi. Banka tās izmantos programmas pilnveidošanai. Atsauksmju sniegšana nav obligāta.
9. Izmaiņas un izbeigšana
9.1. Banka pēc saviem ieskatiem jebkurā laikā var mainīt Programmas pilotprojekta Noteikumus vai izbeigt Programmas pilotprojektu. Banka patur tiesības jebkurā laikā bez iepriekšēja brīdinājuma mainīt vai izbeigt Programmas pilotprojektu, šos Noteikumus vai jebkuru Programmas pilotprojekta aspektu. Grozījumi var ietvert izmaiņas attiecībā uz piedāvājumu izmantošanas iespējām vai līmeņu ieguvumiem. Par būtiskām izmaiņām dalībnieki tiks informēti pa e-pastu vai Bankas tīmekļa vietnē.
10. Krāpšana un ļaunprātīga rīcība
10.1. Konstatējot krāpšanu, ļaunprātīgu rīcību vai šo Noteikumu pārkāpšanu, Banka var izbeigt klienta dalību Programmas pilotprojektā.
11. Piemērojamie tiesību akti
11.1. Šos Noteikumus un ar tiem saistītās attiecības reglamentē tās jurisdikcijas tiesību akti, kurā darbojas Banka.
12. Intelektuālais īpašums
12.1. Visi Programmas pilotprojekta materiāli, tostarp logotipi un piedāvājumi, ir Bankas un tās partneru īpašums.
13. Kontaktinformācija
13.1. Ja rodas jautājumi vai nepieciešama palīdzība saistībā ar Programmas pilotprojektu, lūdzu, sazinieties ar Bankas klientu apkalpošanas komandu, rakstot uz e-pastu nfo@luminor.lv vai zvanot pa tālruni +371 67 17 1880.
13.2. Izvēloties Programmas pilotprojekta piedāvājumus, jūs apliecināt, ka esat izlasījis, sapratis un piekrītat ievērot šos Noteikumus.