Pāriet uz galveno saturu

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai padarītu lietošanas pieredzi ērtāku. Piekrīti sīkdatņu izmantošanai!

Luminor Logo
  • Internetbanka
  • EN
  • RU
  • Ikdienas pakalpojumi

    Ikdienas pakalpojumi

    • Kļūt par klientu
    • Maksājumu kartes un komplekti
    • Luminor bērniem
    • Konta atvēršana Ukrainas pilsoņiem
    • Klientu programmas
    • Smart‑ID
    • Internetbanka
    • Mobilā banka
    • Apdrošināšana
    • Maksājumi
    • Klienti par mums
  • Uzkrājumi

    Uzkrājumi

    • Termiņnoguldījums
    • Krājkonts
    • Noguldījumu gada procentu likmes
    • Kalkulators
    • Uzkrājuma veidi bērna nākotnei
    • Uzlabo savu labklājību
    • Pensijas
    • Ieguldījumi
    • Private Banking
    • Sākotnējās izvietošanas
  • Kredīti, līzings

    Kredīti, līzings

    • Hipotekārais kredīts
    • Patēriņa kredīts
    • Mājokļu konsultācijas
    • Ideju centrs
    • Mājokļa remontam un energoefektivitātei
    • Ideju kredīts
    • Kredīts zemes iegādei
    • Hipotekārā kredīta pārkreditēšana
    • Auto kredīts
    • Videi draudzīgu auto kredīts
    • Auto līzings
    • Kalkulatori
  • Uzņēmumiem
  • Internetbanka

    Internetbanka

    • Luminor Internetbanka
    • EN
    • RU
    • Kļūt par klientu
    • Par mums
      • Luminor stāsts
      • Pārvaldība
      • Vadība
      • Finanšu pārskati
      • Ekonomikas apskati
      • Personas datu apstrāde
      • AML
      • FATCA/CRS
      • Svarīga informācija ASV dzīvojošiem klientiem
      • Sūdzības un atsauksmes
      • Korporatīvā sociālā atbildība
      • Investoru attiecības
    • Internetbanka
    • Jaunumi
    • Klientu apkalpošanas centru tīkls un bankomāti
    • Cenrādis
      • Cenrādis privātpersonām
      • Cenrādis uzņēmumiem
      • Cenrāža arhīvs
    • Private Banking
    • Noteikumi
    • Jautājumi un atbildes
    • Pieteikumu formas
    • Valūtu kursi
    • Karjera
    • Open Banking
  • Luminor Internetbanka
Klientu atbalsts
Kontakti
  • Sākums
  • Jautājumi un atbildes

Jautājumi un atbildes

Biežāk uzdotie jautājumi par Luminor Investor

Sākt lietot

Vai varu izmantot Investor platformu, ja neesmu Luminor klients?

Lai sākt izmantot Investor platformu, tev ir jābūt Luminor klientam ar aktīvu bankas kontu. Kļūt par klientu.

Kā var parakstīt Investor platformas līgumu?

Līgumu var parakstīt:

  • attālināti Luminor internetbankā - Līgums ir pieejams sadaļā Uzkrājumi un Ieguldījumi / Finanšu instrumenti / Atvērt Luminor Investor kontu
  • attālināti, izmantojot eParakstu / Dokobit
  • apmeklējot sev ērtāko Klientu apkalpošanas centru

Kā atjaunot paroli vai lietotājvārdu?

Zvani mums +371 6717 1880 vai nosūti brīvas formas paziņojumu internetbankā.

Kādos gadījumos ieguldījumu konts var būt piemērots lietošanai kopā ar Luminor Investor?

Ieguldījumu konts var būt tev piemērots, ja:

  • esi aktīvs ieguldītājs un plāno bieži veikt darījumus ar finanšu instrumentiem
  • vēlies veikt vienreizēju ieguldījumu un pēc kāda laika papildināt to vai pārdot tā daļu
  • gūto ienākumu vēlies reinvestēt
Papildu informācija atrodama šeit.

Kāda ir atšķirība starp Luminor Investor izmantošanu ar ieguldījumu vai norēķinu kontu?

Iepazīsti ieguldījumu konta priekšrocības

  Luminor Investor
ar ieguldījumu kontu
Luminor Investor
ar norēķinu kontu
Konta papildināšana Norēķinu konts > Ieguldījumu konts > Luminor Investor Norēķinu konts > Luminor Investor
Nodokļa aprēķins Jāveic, ja no ieguldījumu konta izmaksāto līdzekļu apmērs pārsniedz iemaksāto līdzekļu kopsummu Jāveic, gūstot ienākumu no katra finanšu instrumentu pārdošanas darījuma
Atbildība par nodokļa nomaksu Ieguldītājs ir pats atbildīgs par kapitāla pieauguma aprēķinu, ienākuma deklarēšanu un nodokļa nomaksu Ieguldītājs ir pats atbildīgs par kapitāla pieauguma aprēķinu, ienākuma deklarēšanu un nodokļa nomaksu
Ienākuma deklarēšana Kopā ar gada ienākumu deklarāciju Ir atkarīga no ceturksnī gūtā ienākuma apmēra, izmantojot formu par ienākumu no kapitāla pieauguma (DK)
Pārskati ienākuma deklarēšanai Jūs varat izveidot darījumu atskaites Luminor Investor Platformā, kas var palīdzēt ienākumu deklarācijas aizpildīšanai Jūs varat izveidot darījumu atskaites Luminor Investor Platformā, kas var palīdzēt ienākumu deklarācijas aizpildīšanai
Finanšu instrumentu pārvedumi Ja pārvedums notiek ieguldījumu kontu ietvaros un finanšu instrumenti ir pieejami Luminor Investor platformā Ja finanšu instrumenti ir pieejami Luminor Investor platformā

* Informāciju par iedzīvotāju ienākuma nodokli vari atrast šeit


Luminor Investor komisijas maksas plāni

Kas ir Luminor Investor komisijas maksas plāni?

Šie ir plāni ar fiksētu komisijas maksu neatkarīgi no tā, kurās Eiropas vai ASV akciju biržās ieguldi.

Izvēlieties plānu, kas vislabāk atbilst Jūsu plānotajiem darījumiem: Pamatplānu vai Izvēles plānu. Uzzini vairāk šeit.

Kāds plāns tiek piemērots maniem darījumiem, ja es neveicu nekādas darbības?

No 2025. gada 1. jūlija visiem Luminor Investor platformas lietotājiem automātiski stāsies spēkā pamatplāns.

Kādā gadījumā man vajadzētu apsvērt Izvēles komisijas maksu plānu?

Ja dažādos finanšu instrumentos mēdz ieguldīt vidēji 5000 EUR/USD vai vairāk, tad izvēles plāns būs budžetam draudzīgāka izvēle.

Kā es varu pieteikties komisijas maksas plāna maiņai?

Jūs varat pieteikties šeit.

Cik bieži es varu mainīt komisijas maksu plānus?

Plānu vari mainīt ik pēc četriem mēnešiem.

Kurās biržās ir spēkā Luminor Investor cenu plāni?

Komisijas maksas plāni ir spēkā šādās biržās:

  • ASV: American Stock Exchange, NASDAQ, NASDAQ (Small Cap), New York Stock Exchange, New York Stock Exchange (ARCA).
  • Eiropa: Deutsche BORSE (XETRA), London Stock Exchange, London Stock Exchange (IOB), NASDAQ OMX Helsinki, Euronext Lisbon, Borsa Italiana/Milan Stock Exchange, Euronext Amsterdam, Euronext Brussels, Euronext Paris, BME Spanish Exchanges, Vienna Stock Exchange, Oslo Stock Exchange, NASDAQ OMX Stockholm, NASDAQ OMX Stockholm (First North), SIX Swiss Exchange, SIX Swiss Exchange (Bluechip), NASDAQ OMX Copenhagen, NASDAQ OMX Copenhagen (First North).

Kur es varu redzēt, kāda maksa tiks piemērota manam darījumam?

Darījumam piemēroto maksu iespējams apskatīt Luminor Investor platformā pirms rīkojuma iesniegšanas.

Kā pārbaudīt manu vēsturisko tirdzniecības aktivitāti/vidējo rīkojumu summu?

Tirdzniecības aktivitātes pārskats ir pieejams Luminor Investor platformā / Portfelis / Darījumu pārskats.

Kur es varu apskatīt pilnu Luminor Investor cenrādi?

Cenrādis ir pieejams šeit.


Pārskaitījumi

Kā veikt pārskaitījumu uz Investor platformas kontu?

Informācija atrodama šeit.

Kad pārskaitītie līdzekļi nonāks manā kontā?

  • Tajā pašā darba dienā, ja līdzekļi ir pārskaitīti līdz plkst. 15:00
  • Nākamajā darba dienā, ja līdzekļi ir pārskaitīti pēc plkst. 15:00

Kā pārskaitīt līdzekļus no Investor platformas konta?

Informācija atrodama šeit.


Ieguldīšana

Kāpēc manā Luminor Investor kontā ir negatīvs atlikums?

Ir situācijas, kad Jūsu Luminor Investor kontā var izveidoties negatīvs atlikums. Tas varētu notikt šādos gadījumos:

  1. Esat atvēris Luminor Investor platformu vairākās valūtās (piemēram, Jums ir EUR un USD valūtu konti) un Jūs iegādājaties finanšu instrumentu USD nominālvērtībā, bet Jums nav pietiekoši daudz līdzekļu USD kontā, tomēr EUR kontā atlikums ir pietiekams, lai veiktu darījumu. Šādā situācijā USD kontā izveidosies negatīvs atlikums.
    Ja vēlaties nosegt negatīvo atlikumu, Jūs varat ieskaitīt papildus naudas līdzekļus attiecīgajā kontā, kurā ir izveidojies negatīvs atlikums vai izmaksāt naudas līdzekļus no konta, kurā ir pozitīvs atlikums uz kontu, kurā ir negatīvs atlikums. Instrukcija kā veikt naudas pārvedumus ir pieejama šeit.
  2. Izņemat naudas līdzekļus no Luminor Investor platformas kontiem pirms norēķinu datuma. Svarīgi atcerēties, ka pēc finanšu instrumentu pārdošanas norēķini vienmēr aizņem laiku (parasti 2-3 darba dienas), lai izvairītos no papildus komisijas maksas, Jūs varat pārbaudīt rīkojuma norēķinu datumu Luminor Investor platformas sadaļā Orderi.

Kur atrast Investor platformas cenrādi?

Informācija atrodama šeit.

Vai varu iegādāties vērtspapīrus, ja to valūta atšķiras no mana pamata konta valūtas?

Jā, varat. Taču ir svarīgi ņemt vērā, ka, veicot darījumus ar instrumentiem dažādās valūtās, valūtas maiņai tiek piemērots uzcenojums 0,5% apmērā.

Vai ir iespējams piekļūt tirgus datiem reālā laika režīmā?

Privātie klienti var abonēt piekļuvi reāllaika tirgus datiem sadaļā “Abonementi” saskaņā ar platformā atrunāto cenrādi. Lai pieteiktos reāllaika tirgus datiem, platformā jāizvēlas Privāto ieguldītāju 1. līmeņa piekļuve. Profesionāliem / institucionāliem klientiem piemēro atšķirīgu cenrādi.
 

Tirgus Ikmēneša maksa Skaidrojums
Bats Europe Bez maksas Reāllaika tirgus cenas London Stock Exchange, Borsa Italiana, Irish Stock Exchange, Deutsche Börse, Wiener Börse, Euronext, Oslo Børs, Nasdaq Nordic, SIX Swiss Exchange and Bolsas y Mercados Españoles biržās kotētiem vērtspapīriem
NASDAQ 1 USD Reāllaika tirgus cenas NASDAQ biržā kotētiem vērtspapīriem
New York Stock Exchange 1 USD Reāllaika tirgus cenas New York Stock Exchange biržā kotētiem vērtspapīriem
NYSE (AMEX and ARCA), Bats 1 USD Reāllaika tirgus cenas AMEX/ARCA biržā kotētiem vērtspapīriem, pārsvarā ETF
S&P 500 indekss 4,20 USD Reāllaika tirgus cena indeksam S&P 500 (non-tradable)
Hong Kong Stock Exchange 120 HKD Reālā laika tirgus cenas Hong Kong Stock Exchange biržā kotētiem vērtspapīriem
Svarīgi! Reāllaika tirgus datu pakalpojuma sniedzēja noteiktais cenrādis var laika gaitā mainīties. Aktuālākā informācija par cenrādi vienmēr ir pieejama platformā.

Vai uzņēmumam ir vajadzīgs LEI kods, lai veiktu darījumus platformā?

LEI kods ir obligāts juridiskajām personām. Privātpersonām LEI kods nav vajadzīgs.

Kā atvērt papildu kontu citā valūtā?

Lai atvērtu papildu kontu citā valūtā (USD / GBP / NOK / SEK / DKK), nosūti brīvas formas paziņojumu internetbankā.

Vai noguldījumu garantijas sistēma attiecas arī uz līdzekļiem, kas atrodas Investor platformas kontā?

Nē, toties uz līdzekļiem, kas atrodas Investor platformas kontā, attiecas ieguldītāju aizsardzības shēma. Maksimālais kompensācijas apmērs ieguldītājiem ir 20 000 EUR.

Kā izbeigt Luminor Investor platformas līgumu?

Tiklīdz Investor platformas kontā nav naudas līdzekļu, finanšu instrumentu, neizpildītu maksājumu vai aktuālo abonēšanu, nosūti brīvas formas paziņojumu internetbankā, vai apmeklē sev ērtāko Klientu apkalpošanas centru.


<< Luminor Investor

  • Private banking
  • Valūtu kursi
  • Noteikumi
  • Kontakti
  • Ētikas kodekss
  • Anti-Money Laundering, international sanctions
  • FATCA/CRS
  • Cenrādis
  • Jautājumi un atbildes
  • Krāpšanas novēršana
  • Sūdzības un atsauksmes
  • Runā atklāti
  • Mārketinga piekrišanas
  • Sīkdatnes
  • Ilgtspēja
  • Piekļūstamība

Klientu atbalsts +371 67 17 1880
(darba dienās 08.00 - 18.00)
Kartes bloķēšana 24/7/365

Maksa par zvanu ir atkarīga no tava operatora noteiktajiem tarifiem.
© 2025. Luminor Bank AS