Viedtālruņu un planšetdatoru lietotājiem iesakām izmantot bezmaksas Nordea kodu lietotni, kas ļauj pieslēgties internetbankai un apstiprināt darbības neatkarīgi no tā, vai esi pieradis izmantot internetbanku datorā vai mobilajā tālrunī.
No 04.05.2020. ir pieejams Nordea Codes lietotnes atjauninājums (versija 1.8.0). Ja to lejupielādēsit, tad pēc tam, veidojot jaunu profilu, būs jāizvēlas Starptautiskais profils, jo vietējais profils - latviešu valodā - pēc atjaunināšanas vairs nebūs pieejams.
Jūsu esošajam profilam nekas nemainīsies, un Jūs joprojām varat to izmantot latviešu valodā. Detalizēta informācija pieejama šeit.
Pieteikšanās
Aktivizācija
Detalizēta informācija pieejama šeit.
Kodu lietotnei ir nepieciešams interneta savienojums, tāpēc, ja viedierīcei ir interneta savienojums, kodu lietotni var izmantot jebkurā vietā un laikā.
Ja viedierīcei nav savienojuma ar internetu, kodu lietotne pārslēdzas bezsaistes režīmā, ļaujot veiksmīgi pabeigt iepriekš iesāktās darbības.
Kodu lietotne nav piesaistīta klienta tālruņa numuram.
Jā. Vienu kodu lietotni var lietot vairāki cilvēki. Katram lietotājam vispirms kodu lietotnē ir jāizveido savs profils, internetbankā pieprasot savu aktivizācijas kodu, lai tādējādi lietotne izveidotu personīgo profilu. Profils tiek aizsargāts, izmantojot personīgo PIN kodu.
Jaunu lietotāju kodu lietotnei var pievienot sadaļā Lietotāja iestatījumi
Jā. Vispirms internetbankā ir jāpieprasa kodu lietotnes aktivizācijas kods. Pēc tam var izveidot jauna kodu lietotnes lietotāja profilu. Katram klientam var būt vienlaicīgi trīs kodu lietotnes lietotāja profili.
Kodu lietotni lejupielādē attiecīgajā aplikāciju veikalā, savukārt Luminor internetbankā pasūta aktivizācijas kodu un pagaidu PIN kodu.
Pārliecinies, vai viedierīcē ir instalēta kāda no šīm operētājsistēmām:
Drošības nolūkos kodu lietotne nedarbojas ierīcēs, kurām ir noņemti ierobežojumi vai ir iegūta galvenā pilnvara.
Lietotnes drošības pamatā ir četri faktori: personīgais PIN kods, viedierīce, lietotnes piekļuves kodi un drošs savienojums. Vienmēr pārliecinies, vai piekļuve viedierīcei ir aizsargāta ar PIN kodu vai bloķēšanas rakstu un vai darbības, ko gatavojies apstiprināt, esi uzsācis tu pats.
Kodu lietotne un tās lietošana ir droša, kamēr vien aizsargā savu viedierīci ar PIN kodu vai bloķēšanas rakstu un neatklāj savu personīgo PIN kodu.
Savienojums starp kodu lietotni un Luminor banku tiek šifrēts, izmantojot drošos SSL/TLS kriptogrāfijas protokolus.
Ja nevari piekļūt savai internetbankai, lai bloķētu savu kodu lietotni, lūdzu, sazinies ar Luminor Kontaktu centru, tomēr ņem vērā, ka tev būs jāspēj pierādīt sava identitāte.
Ja esi aizmirsis savu kodu lietotnes PIN kodu, tev būs jāizdzēš savs esošais kodu lietotnes profils un internetbankā jāpieprasa jauns kodu lietotnes aktivizācijas kods, kas ļaus tev izveidot jaunu kodu lietotnes profilu savā viedierīcē.
Ja nomaini savu tālruni un vēlies jaunajā viedierīcē lietot kodu lietotni, tad vispirms lejupielādē kodu lietotni attiecīgajā lietotnes veikalā un internetbankā pieprasi kodu lietotnes aktivizācijas kodu.
NB! Pirms kodu lietotnes deaktivizācijas savā vecajā ierīcē vispirms ieteicams pieprasīt jaunu aktivizācijas kodu internetbankā, ja vien tev nav pieejami citi autentificēšanās līdzekļi internetbankā.
Ja kādu iemeslu dēļ neesi saņēmis īsziņu ar kodu lietotnes aktivizācijas kodu, internetbankā atkārtoti pieprasi jaunu aktivizācijas kodu. Lai to izdarītu, pieslēdzies internetbankai un sadaļā Uzstādījumi, kodu lietotnes/kalkulatora pasūtīšana.
Ja esi aizmirsis savu pagaidu PIN kodu kodu lietotnes aktivizācijai, tad internetbankā pieprasi jaunu pagaidu PIN kodu ar jaunu aktivizācijas kodu. Lai to izdarītu, pieslēdzies internetbankai un sadaļā Uzstādījumi, kodu lietones/kalkulatora pasūtīšana.