Ja maksājumu veiksi darba dienā līdz pulksten 16.00, to ieskaitīs naudas saņēmēja kontā līdz dienas beigām.
Ja maksājumu veiksi pēc pulksten 16.00 – nākamajā darba dienā. Savukārt, ja gaidi ienākošo maksājumu, kas veikts darba laikā – nauda tavā kontā būs līdz pulksten 19.00. Bet, ja maksājums veikts pēc darba laika – tu to saņemsi nākamajā darba dienā.
Rūpējoties par naudas līdzekļu drošību, esam noteikuši dažādus maksājumu limitus – tie atšķiras, ņemot vērā identifikācijas līdzekli, ko klients izmanto.
Limitus vari apskatīt internetbankas sadaļā Uzstādījumi → Internetbankas uzstādījumi → Kontu un klienta uzstādījumi.
Privātpersonām
Kodu kalkulators Digipass 260/270 un Smart-ID – limits pēc noklusējuma / bankas maksimālais limits
Dodies uz internetbankas pilnās versijas sadaļu Maksājumi → Maksājumu saraksts. Atver maksājumu, kuru vēlies atsaukt, un apakšā, kreisajā stūrī atzīmē izvēlni Atsaukt maksājumu.
Ņem vērā – par maksājuma atsaukšanu piemēro komisijas maksu saskaņā ar cenrādi.
Ja maksājums vēl nav apstrādāts, tas nekavējoties jāatsauc. Lai uzzinātu, kā to izdarīt, skati jautājumu Kā varu atsaukt maksājumu?
Ja maksājums jau ir apstrādāts un līdzekļi vairs nav tavā kontā, ir jāveic maksājuma labojums. Raksti mums ziņu internetbankā, norādot pareizos rekvizītus.
Ņem vērā – par maksājuma labošanu vai atsaukšanu piemēro komisijas maksa saskaņā ar cenrādi.
Dodies uz Internetbankas pilnās versijas sadaļu Maksājumi → Maksājumu saraksts.
Izvēlies konta numuru, no kura veici maksājumu, laika periodu, kad veikts maksājums un labajā pusē spied pogu Atlasīt. Lai saglabātu maksājuma uzdevumu PDF formātā, atver maksājumu un apakšā, labajā pusē spied pogu Drukāt.
Nē, šobrīd nepiedāvājam zibmaksājumus. Vari veikt maksājumu 3 veidos:
Ja jūsu maksājums neizpildās vai tas tika aizturēts, pārbaudiet ziņojumus savā Internetbankā un e-pastā.
Ja tu jau esi veicis maksājumu un vēlies to saglabāt savos paraugos, dodies uz internetbankas pilno versiju, jāizvēlas sadaļu Maksājumi → Maksājumu saraksts, jāatrod veiktais maksājums un jānospiež poga Veidot paraugu.
Vari izveidot paraugu, veicot jaunu maksājumu. Ievadi visus parametrus un lejā atzīmē Saglabāt kā paraugu. Bankas paraugus vari atrast internetbankas pilnajā versijā, sadaļā Maksājumi → Maksājuma paraugi → Bankas paraugi.
Maksājumu ar statusu Pieņemts saglabāsim desmit kalendārās dienas. Ja desmit dienu laikā tavā kontā nebūs pietiekami daudz līdzekļu, tad maksājums tiks atcelts un netiks izpildīts.
Tev ir jāpārbauda maksājuma statuss – ja tas ir Apstrādāts, kā arī ir redzams konta pārskatā, un konta atlikums ir samazinājies par maksājuma summu, tad maksājums ir izpildīts.
Visos starptautiskajos maksājumos ir jānorāda arī saņēmēja adrese atsevišķos laukos. Ja saņēmēja adrese nebūs norādīta, starptautiskais maksājums netiks izpildīts.
Maksājuma veids atkarīgs no maksājuma valūtas:
Ja rēķinu un citu maksājumu summa katru mēnesi ir nemainīga, izmanto regulāro maksājumu. Ja summa ir atšķirīga un ar pakalpojumu sniedzēju ir noslēgts līgums par ikmēneša rēķinu apmaksu, piesaki regulāro rēķinu apmaksu.
Dodies uz internetbankas pilnās versijas sadaļu Maksājumi → Regulārā rēķinu apmaksa.
Iepazīsties ar regulārās rēķinu samaksas noteikumiem.
Rēķinu apmaksai var sekot līdzi rekini.lv un savā internetbankā.
Ja tev ir Mini komplekts, par regulāro maksājumu vai ikmēneša rēķinu apmaksu ietur komisijas maksu saskaņā ar cenrādi. Citos komplektos šis pakalpojums ir iekļauts bez maksas. Pārbaudi savu pakalpojuma komplektu internetbankas pilnās versijas sadaļā Konti un kartes → Komplekti.
Automātiski importē savā grāmatvedības sistēmā sagatavotos maksājumus:
Neatradi atbildi? Rezervē tikšanos klātienē