Kartes – jautājumi un atbildes | Luminor
Kāds ir manas jaunās kartes PIN kods?

Ja tavai kartei ir beidzies derīguma termiņš un tu esi saņēmis automātiski atjaunotu jaunu karti, PIN kods nemainās – tas ir tāds pats, kā tavai iepriekšējai kartei.

Citos gadījumos, kad izsniegta jauna karte, PIN kodu redzēsi brīdī, kad aktivizēsi karti. To vari izdarīt internetbankas pilnajā versijā – dodies uz sadaļu Konti un kartes → Manas kartes, atrodi karti, kuru vēlies aktivizēt. Tālāk spied pogu “Aktivizēt un iegūt PIN”. Seko norādījumiem, kas parādīsies ekrānā uzlecošajā logā.

Ko darīt, ja esmu aizmirsis kartes PIN kodu?

Kartes PIN koda atgādinājumu vari pieteikt internetbankas pilnās versijas sadaļā Konti un KartesManas kartes, nospiežot pogu “Atjaunot PIN”.
PIN koda atgādinājumu varēsi apskatīt savā internetbankā:

  • darba dienā pēc pulksten 16.00, ja pieteikums iesūtīsi līdz 13.00;
  • nākamajā darba dienā pēc pulksten 16.00, ja pieteikums iesūtīts pēc 13.00.

Komisijas maksa par PIN koda atgādinājumu – 1.00 EUR.

Kāpēc bankomāts neatgriež manu karti?

Ja bankomātā trīs reizes pēc kārtas ievada nepareizu kartes PIN kodu, bankomāts karti aiztur un vairs neatgriež. Līdz ar to tev ir jāpasūta jauna karte. Dodies uz internetbankas pilnās versijas sadaļu Konti un kartes → Manas kartes, kur varēsi redzēt savu nobloķēto karti. Tālāk spied pogu “Aizvietot karti”.

Kāds ir norēķinu kartes limits pirkumiem un skaidras naudas izņemšanai?

Visām VISA kartēm limits pirkumiem un skaidras naudas izņemšanai diennaktī ir EUR 5000.00 (vai ekvivalents citā valūtā) un limits 30 dienu periodā EUR 20000.00 (vai ekvivalents citā valūtā).

Drošības apsvērumu dēļ limits skaidras naudas izņemšanai no bankomātiem, kas aprīkoti tikai ar magnētiskas joslas nolasīšanas tehnoloģiju, ir EUR 350.00 diennaktī.

Limits skaidras naudas izņemšanai pie tirgotāja vienā pirkuma reizē – EUR 100.00.

Kā man rīkoties, ja kartei tuvojas derīguma termiņa beigas?

Tavu karti atjaunosim automātiski, ja pēdējo trīs mēnešu laikā to esi izmantojis norēķiniem, un tai ir atzīme par atjaunošanu. To vari pārbaudīt internetbankas sadaļā Konti un kartes – Manas kartes – Kartes atjaunošana.

Vismaz mēnesi pirms kartes derīguma termiņa beigām iesakām pārliecināties, vai ir norādīta pareizā kartes piegādes adrese internetbankā sadaļā Konti un kartes – Manas kartes.

Atjaunoto karti izgatavojam līdz mēneša 15. datumam un nosūtām uz klienta izvēlēto piegādes vietu.

Kartes piegādes izmaksas:

  • pa pastu Latvijas teritorijā – bez maksas;
  • pa pastu uz ārzemēm – 10.00 EUR;
  • klientu apkalpošanas centrā – 10.00 EUR.

Kartes atjaunošanas gadījumā kartei saglabājas iepriekšējās kartes PIN kods.

Kā rīkoties situācijā, ja ar manu karti kāds ir veicis pirkumu, par ko neesmu informēts? Vai arī, ja pirkumu atpazīstu, tomēr preci vai pakalpojumu neesmu saņēmis?

Konstatējot krāpniecisku darījumu, nekavējoties bloķē maksājumu karte internetbankā vai raksti mums mājaslapas čatā.

Pēc tam piesaki reklamāciju:

  • Luminor|DNB internetbankas sadaļā Ziņojumi / Jauns iesniegums / Iesniegums no parauga / Pretenzija par kartes darījumu/Reklamācija,
  • vai klātienē klientu apkalpošanas centrā.

Gadījumā, ja internetbanka nav pieejama, zvani uz mūsu diennakts informatīvo tālruni 1880 vai +371 67 17 1880 (maksa atkarīga no tava operatora noteiktajiem tarifiem).

Ko darīt, ja man neizdodas veikt pirkumus internetā?

Internetbankas sadaļā Konti un kartes – Manas kartes – Pirkumi internetā (Atļaut/Neatļaut) pārbaudi, vai funkcija norēķinu veikšanai internetā ir aktivizēta.

Tāpat pārliecinies, vai tavā kontā ir pietiekami daudz līdzekļu darījuma veikšanai.

Ja konta atlikums ir pietiekams un pirkumi internetā ir atļauti, sazinies ar mums pa diennakts informatīvo tālruni 1880 vai +371 67 17 1880, ja esi ārzemēs, lai precizētu atteikuma iemeslu.

Kāda ir komisijas maksa par pirkumiem ar karti, ja darījumu ar karti veicu valūtā, kas atšķiras no kartes konta valūtas?

Šādiem darījumiem piemēro uzcenojumu 3% apmērā, un to pieskaita valūtas maiņas kursam.

Ņem vērā, ka valūtas maiņa notiek saskaņā ar valūtas maiņas kursu, kas ir spēkā brīdī, kad finanšu pakalpojumu sniedzējs veic darījuma apstrādi.

Kāda ir komisijas maksa par skaidras naudas darījumiem ar Visa Debit karti?

Skaidras naudas izņemšana ar Visa Debit karti:

  • Luminor bankomātos Latvijā, Lietuvā un Igaunijā līdz 600.00 EUR kalendārā mēneša laikā - bez komisijas maksas, savukārt no summas, kas pārsniedz 600.00 EUR, ietur komisijas maksu 0.2% apmērā.
  • citā bankā, citas bankas bankomātos – 2% no darījuma summas, min. 3,50 EUR/ 4,00 USD (ja darījuma valūta atšķiras no kartes konta valūtas, valūtas kursam papildus pieskaita valūtas maiņas uzcenojumu 3% apmērā).

Skaidras naudas iemaksa savos kontos Luminor bankomātos Latvijā ar karti līdz 2000,00 EUR kalendārā mēneša laikā ir bez komisijas maksas. Savukārt no summas, kas pārsniedz 2000,00 EUR, ietur komisijas maksu 0.2% apmērā.

Kā es varu pieslēgt/atslēgt SMS paziņojumus par darījumiem kartes kontā?

Dodies uz internetbankas sadaļu Konti un kartes → Manas kartes → SMS ziņojumi → Pārskatīt/Mainīt. Atverot šo sadaļu, tu vari izvēlēties piemērotāko SMS uzstādījumu veidu.

Neatradi atbildi? Rezervē tikšanos klātienē